Ağır Çekim Max Payne!

In Oyun by Berker GüngörLeave a Comment

“Bullet-time”… Matrix ile literatüre giren bu kavram, en ucuz müzik cliplerinde bile karşımıza çıkar oldu. Neden olmasın, sonuçta özünde gayet sıkıcı olan bir çekimi izleyiciye yedirebilmenin en kolay yollarından biri. Film çok mu sıkıcı? At içine biraz “bullet-time”, milletin gözü ağır çekimde uçuşan kurşunları kovalarken film akıp gitsin.

Tabii gerçekte bu ağır çekim işi sadece filmcilerin işine gelmiyor, bilgisayar oyunları da bundan bolca faydalanabiliyor. Bakınız Max Payne! Neyse ki biz oyuncular sadece oturup uçuşan kurşunları seyretmekle yetinmek zorunda değiliz. Aksine, oyun sisteminin bir parçası olarak bizzat bunu kullanma şansımız var. Bakın Max Payne 3 bunu nasıl bolca kullanacak, aşağıdaki videoda detaylı olarak izleyebilirsiniz. Ama sakın evde denemeyin, gerçek hayatta kurşundan hızlı olmak pek mümkün olamıyor!