LifeStyle

Anasayfa Makale LifeStyle
LG G5 ile Pokemon Go Oynuyoruz

Moda sahilinde gezip Pokemon avladık. LG G5'in bataryasını, aksesuarlarını denerken Pikachu'yu da yakaladık... Pokemon Go cep telefonları için çok iyi bir test oyunu. Dışarıda gezerken...
5 Yararlı Seyahat Uygulaması

Tatilinizi planlarken kullanabileceğiniz ve telefonunuzda götürebileceğiniz, Android ve iOS'ta kullanabileceğiniz 5 farklı ve yararlı seyahat uygulamasına yakından bakıyoruz... İnternet ile birlikte alışkanlıklarımız da değişti. Seyahat...

Niyazi Saral ile Eğitim ve Teknoloji Kariyeri Söyleşisi

Çizgi-Tagem Teknoloji Araştırma Geliştirme ve Eğitim Merkezi Koordinatörü Niyazi Saral ile eğitim ve teknoloji alanında kariyer seçimlerini konuştuk... Bilişim meslek seçimi çok ciddi ve insanın...
Ender Çabuker - Recep Baltaş - Ve Medya Yapım Stüdyoları

HTC 10’un Ses Kalitesini Stüdyoda Test Ettik

HTC 10 akıllı cep telefonunun ses kalitesini Hi-Fi ekipmanın da ötesindeki stüdyo ekipmanıyla test ettik... HTC 10 ses testi için Ve Medya Yapım stüdyolarında sanatçı...
BKM Express ile QR Code ödeme ve bağış sistemi

BKM Express ile Bağış ve QR Code Kullanımı

BKM Express hesabı açılışından sonra ayrıca bakacağız dediğimiz QR Code ile ödeme ve sosyal sorumluluk çerçevesinde bağış işlemine bakıyoruz... QR Code ile ödeme sistemini anlattığımız...
HTC VIVE İncelemesi: Sanal Gerçeklik Kiti

HTC VIVE İncelemesi

HTC Vive inceleme videomuzda VR yani sanal gerçeklik gözlük kitinin parçalarına, bağlantılarına, kurulumuna ve oyunlardaki deneyimine yakından bakıyoruz... VR - Virtual Reality yeni değil eski...

NASA Gelecek Vizyonları Posterleri

NASA, Visions of the Future adıyla birbirinden güzel, nostaljik posterler yayınladı. Geçmiş yılların modasıyla yayınlanan gelecek vizyonlarında farklı gezegenleri görebilirsiniz... NASA Jet Propolsion Laboratory tarafından...

LG V10 ile Askeri Müze Gezisi

LG V10'un kamerasını test etmek için Harbiye Askeri Müzesi'ni gezdik, Mehter gösterisini izledik. Şişli'den Beşiktaş sahiline kadar fotoğraf ve video çekerek dolaştık... Harbiye Askeri Müzesi'nde...
Yandex Arama Özellikleri

Yandex arama motorunun hem genel, hem de Türkiye'ye has özelliklerine yakından bakıyor, Rize - Ayder Yaylası'ndan Miniatürk'e gidiyoruz... Yandex arama motoru uzun süredir Türkiye'de hizmet...
Creed: Efsanenin Doğuşu

Creed: Efsanenin Doğuşu Özel Gösterimi

Metro-Goldwyn-Mayer Pictures, Warner Bros. Pictures, New Line Cinema ve Technopat.net, sizleri CREED: EFSANENİN DOĞUŞU Filminin Özel Gösterimine Davet Ediyor! Oscar adayı Sylvester Stallone, Creed: Efsanenin Doğuşu...
Samsung Gear S2 Kutudan Çıkıyor

Samsung'un yeni akıllı saati Gear S2'yi kutusundan çıkartıyor, kutu içeriğine va saate yakından bakıyoruz... Gear S2'ye ilk yakın bakışımızı IFA 2015 fuarında yapmış, ön inceleme...

Swatch Touch Zero One İncelemesi

Swatch'ın ilk akıllı kol saatı Touch Zero One'ı inceliyoruz. İncelemede yakından baktığımız renk şeması ise mavi tonlardaki SubZero! Swatch Touch One Zero modeli firmanın 2015...
Skyrim ejderhası, oyun içerisindeki ismiyle Akatosh!

Skyrim Ejderhası Akatosh Technopat’ta!

Bu bölümde bir ejderha inceliyoruz! Şaka bir yana, inceleme olmasa da Skyrim ejderhası olarak da bilinen, oyunun logosunda yer alan Akatosh'u Technopat ofisinde konuk...
Cooler Master Game of Thrones Kasa Modifikasyonu - Computex 2015

Cooler Master Game of Thrones Kasa Modifikasyonu – Computex 2015

Game of Thrones kasa modifikasyonu bu yıl Computex'te ilgimizi çeken gösteriler arasında yerini aldı. HAF Stacker üzerine el emeği, göz nuru modifikasyonlar... Cooler Master HAF...

iPhone 6 Ağır Çekim Performansı

iPhone 6'nın 240 FPS kayıt özelliğini kullanarak gerçekleştirdiğimiz ağır çekim denemeleri. Şüphesiz iPhone 6 ile birlikte gelen en büyük yenilik

Teknoloji Dünyasında Kadın Çalışan Olmak

Teknoloji dünyası daha çok kadın çalışan istiyor. Kendisine özgü zorluklara sahip olan, güçlü teknoloji şirketleri bunun için kadın çalışanlar

Fizik Dersini En İyi Hocadan Alın!

California Teknoloji Enstitüsü, Richard Feynman'ın tüm çalışmalarını ücretsiz olarak internete yükledi. Fizik konusuna biraz ilgiliyseniz Richard Feynman ismini mutlaka duymuşsunuzdur. Fizik hakkında daha fazla bilgi...

Assassin’s Creed’in Filmi Oyuna Sadık Kalacak

Hazırlık aşamasında olan Assassin's Creed'in filminin, oyunun ana hikaye örgüsünden ayrılmayacağı konusunda açıklama yapıldı. Assassin's Creed serisinin hayranları, sinemaya hazırlanan filmi merakla bekliyor. Bitmek bilmeyen devasa...

Galaxy Mega Hayat Kurtardı!

Galaxy Mega, Doğu Türkistan'da yaşanan bir kavgada mermi durdurdu. Çin'e bağlı Doğu Türkistan'da aksiyon filmlerini aratmayacak bir olay yaşandı. Bir mağaza önünde yaşanan olayda, 2...

Mastered for iTunes Nedir ?

Ender Çabuker, Mustafa Ceceli ve Fuat Ergin Apple'ın Mastered for iTunes teknolojisini anlatıyor. Apple'ın iTunes üzerinden satılan parçalarda kalite

Videolar

Rastgele Bir Kafa Ayarı

Kafa Ayarı #16 – Eski ve Modern Tanklar: M1A1 Abrams

Son günlerde çok belgesel izledik. Kafa Ayarı #16'da modern ana savaş tanklarından M1A1 Abrams tankını konuşuyoruz. Adını sanını nereden aldı? Tar