Akıllı Ayna: HiMirror Enterprise Pro ve HiMirror Mini – IFA 2018

IFA fuarında gördüğümüz en ilginç ürünlerden biri de akıllı ayna oldu. İşte akıllı güzelik aynası ve yetenekleri... Güzellik uzmanları için tasarlanan bu akıllı ayna, ekran...

Ofise Hediye Gelen Tabloyu Asıyoruz – VLOG

Uzun zamandır kutusunda açılmayı bekleyen bir hediyeyi açıyor, ofisimizdeki yazı işleri bölümüne çıkan tabloyu asıyoruz. Tamamen sohbet, muhabbet amaçlı çekilmiş bir video olup; ancak matkap...

Oyun için Londra’ya, Ubisoft Ofisine Gittik

Far Cry 5 oynamak için Londra'ya giden Recep Baltaş'ın kısa seyahat videosunda hediyelik eşya dükkanında figür bakıyor ve Ubisoft Londra ofisini turluyoruz. Assassin's Creed, Far...

National Geographic Sırt Çantasına İlk Bakış

Recep okurlara sordu, gelen öneriler arasından seçerek bir çanta aldı. Şimdi bu sırt çantasına, National Geographic N00711 modeline bakıyoruz... Güncelleme: 5 sene sonra çantanın benzerini tekrar...

Creative Assembly Stüdyolarını Ziyaret Ettik

1987 Yılında kurulan ve Total War oyunlarıyla meşhur olan İngiliz oyun yapımcısı Creative Assembly'i ziyaret ettik ve yeni ücretsiz oyunları Total War: Arena'yı konuştuk... Total...

Guinness World Records Gamer’s Edition Yayınlandı

Guinness World Records Gamer’s Edition kitabı "Oyun Rekorları Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey" duyurusuyla satışa sunuldu. Guiness Dünya Rekorları üzerinde sayısız ilginç bilgi yer alır...
360 Derece Tank Turu - Tankfest 2017

360 Derece Tank Turu – Tankfest 2017

World of Tanks'ın desteklediği Tankfest 2017'de Alman Leopard 2 tankında tur attık, tarihi araçların arasında dolaştık. İşte İngiltere'deki The Tank Museum'dan ve festivalden 360...
ROBOKAN’17

Technopat olarak Okan Üniversitesi Mekatronik Kulübü'nün organize ettiği robot yarışmalarını izledik, okurlar ile buluştuk. Basın sponsoru olarak desteklediğimiz Robokan'dan bazı anları videomuzda, izlenimlerimizi ise...

Profesyonel Monitörlerde Tasarım

Yat tasarımcısı ve gemi mühendisi Osman Ender Kalender ile profesyonel monitör üzerinde 3D tasarım yapıyor, yeniliklere bakıyoruz... Daha önce Workstation sınıfı dizüstü testinde yenilikleri konuştuğumuz...
Al King Röportajı

Bir Markayı Yeniden Yaratmak – Al King Roportaji

Wargaming markasının karakterini belirleyen isim, Küresel Marka Direktörü Al King ile röportaj yaptık. Sohbetimiz markanın logosundan müziğine kadar her detayda neler yapıldı, bunlar yapılırken...

Dev Şirkete Ölçeklendirmek – Maxim Chuvalov Roportaji

Küçük bir oyun stüdyosundan küresel bir deve ölçeklendirmek kolay iş değil. Ürünün geliştirilmesinden sorumlu, World of Tanks'ın her detayına hakim Maxim Chuvalov ile röportajımızın...
Uzaya Gidecek İlk Türk: Halil Kayıkçı Röportajı

Uzaya gidecek olan ilk Türk olan Halil Kayıkçı ile yaptığımız röportajda bu yoldaki hazırlıkları ve sonrasında neler olacağını konuştuk... "Uzaya Giden İlk Türk" muazzam bir...
Ömer Faruk Saydam, Umut Delimehmet,, Yasemin Zengin, Ece Gözen ve Halil Kayıkçı

5 Gencin Başarı Hikayeleri

Samsung, Gear S3 lansmanında reklam filminde oynattığı 5 başarılı Türk gencinin hikayesini paylaştı. Halil Kayıkçı, Yasemin Zengin, Ömer Faruk Saydam, Ece Gözen ve Umut Delimehmet... Samsung Türkiye yeni reklam kampanyasında...
LG G5 ile Pokemon Go Oynuyoruz

Moda sahilinde gezip Pokemon avladık. LG G5'in bataryasını, aksesuarlarını denerken Pikachu'yu da yakaladık... Pokemon Go cep telefonları için çok iyi bir test oyunu. Dışarıda gezerken...
5 Yararlı Seyahat Uygulaması

Tatilinizi planlarken kullanabileceğiniz ve telefonunuzda götürebileceğiniz, Android ve iOS'ta kullanabileceğiniz 5 farklı ve yararlı seyahat uygulamasına yakından bakıyoruz... İnternet ile birlikte alışkanlıklarımız da değişti. Seyahat...

Niyazi Saral ile Eğitim ve Teknoloji Kariyeri Söyleşisi

Çizgi-Tagem Teknoloji Araştırma Geliştirme ve Eğitim Merkezi Koordinatörü Niyazi Saral ile eğitim ve teknoloji alanında kariyer seçimlerini konuştuk... Bilişim meslek seçimi çok ciddi ve insanın...
Ender Çabuker - Recep Baltaş - Ve Medya Yapım Stüdyoları

HTC 10’un Ses Kalitesini Stüdyoda Test Ettik

HTC 10 akıllı cep telefonunun ses kalitesini Hi-Fi ekipmanın da ötesindeki stüdyo ekipmanıyla test ettik... HTC 10 ses testi için Ve Medya Yapım stüdyolarında sanatçı...
BKM Express ile QR Code ödeme ve bağış sistemi

BKM Express ile Bağış ve QR Code Kullanımı

BKM Express hesabı açılışından sonra ayrıca bakacağız dediğimiz QR Code ile ödeme ve sosyal sorumluluk çerçevesinde bağış işlemine bakıyoruz... QR Code ile ödeme sistemini anlattığımız...

NASA Gelecek Vizyonları Posterleri

NASA, Visions of the Future adıyla birbirinden güzel, nostaljik posterler yayınladı. Geçmiş yılların modasıyla yayınlanan gelecek vizyonlarında farklı gezegenleri görebilirsiniz... NASA Jet Propolsion Laboratory tarafından...

LG V10 ile Askeri Müze Gezisi

LG V10'un kamerasını test etmek için Harbiye Askeri Müzesi'ni gezdik, Mehter gösterisini izledik. Şişli'den Beşiktaş sahiline kadar fotoğraf ve video çekerek dolaştık... Harbiye Askeri Müzesi'nde...