Arama Sonuçları

  1. ibrahimcancl

    340 TL'ye Corsair HS35 alınır mı?

    tamam sağ ol
  2. ibrahimcancl

    340 TL'ye Corsair HS35 alınır mı?

    kaç yıldır kullanıyosun ve bir sorun yaşadın mı ?
  3. ibrahimcancl

    Kule tipi soğutucu tavsiyesi

    bende bugün bunları sipariş ettim çok büyük bi sıcaklık düşüşü yaşarım diye ümit ediyorum Aldığım parçalar=...
  4. ibrahimcancl

    Sistem parçaları nasıl montajlanır?

    Birkaç güne parçaları söyleyeceğiz. Söyleyince annem takamazsan çok pis bozuşuruz dedi. Ben nasıl yapacağımı bilmiyorum. Bilen var mı?
  5. ibrahimcancl

    MSI MAG Forge 100R vs Dark Maxima V20

    tamam
  6. ibrahimcancl

    MSI MAG Forge 100R vs Dark Maxima V20

    @Braymm sence ?
  7. ibrahimcancl

    MSI MAG Forge 100R vs Dark Maxima V20

    https://www.hepsiburada.com/msi-mag-forge-100r-temperli-cam-2x-a-rgb-fan-120mm-fan-atx-oyuncu-bilgisayar-kasasi-p-HBV00000RJOMC...
  8. ibrahimcancl

    İşlemci sıcaklığı yük altında 75 derece

    Hala o soğutucuyu kullanıyo musun?
  9. ibrahimcancl

    Dark Maxima V12 nasıldır?

    Tamam o zaman v12 alıyorum
  10. ibrahimcancl

    Dark Maxima V12 nasıldır?

    Bence v12 daha iyi, 100r den daha iyi ise bu hafta alıyorum.
  11. ibrahimcancl

    Dark Maxima V12 nasıldır?

    İkisininde malzeme kalitesi aynı mı?
  12. ibrahimcancl

    Dark Maxima V12 nasıldır?

    Kaç derecelik bi fark olur
  13. ibrahimcancl

    MAG Forge 100R vs Dark Maxima V12

    Tamam inşallah fikrimi değiştirmem ve maxima v12 alırım.
  14. ibrahimcancl

    MAG Forge 100R vs Dark Maxima V12

    Ponosu zaten boşverdim. MAG Forge 100r alayım o zaman ama bana bazı kişiler 100r nin malzeme kalitesi kötü v12 nin daha iyi dediler şimdi ise sen tam tersini diyosun dediğinden emin misin emin isen bu hafta söylicem msi mag forge 100r yi
  15. ibrahimcancl

    MAG Forge 100R vs Dark Maxima V12

    Maxima V12'in malzeme kalitesi nasıl ?
  16. ibrahimcancl

    Dark Maxima V12 nasıldır?

    Neden v20
  17. ibrahimcancl

    MAG Forge 100R vs Dark Maxima V12

    https://www.hepsiburada.com/dark-maxima-v12-temperli-cam-yan-panel-3x12cm-on-1x12cm-arka-argb-led-fanli-dikey-ekran-karti-takilabilen-usb-3-0-atx-oyuncu-kasasi-dkchmaxv12-p-HBV00000YPXOH?magaza=Teknobiyotik&utm_source=pc&utm_medium=akakce&utm_campaign=c&utm_content=c&utm_term=k&wt_pc=akakce.c.k.p...
  18. ibrahimcancl

    Dark Maxima V12 nasıldır?

    Pek bir yorumu yok. Nasıldır? Görünüş olarak hoşuma gitti...
  19. ibrahimcancl

    MAG Forge 100M vs Dark Maxima V12

    Fotoğraf atabiliyosanız atar mısınız çok merak ediyorumda Hala kullanıyo musun
  20. ibrahimcancl

    MAG Forge 100M vs Dark Maxima V12

    Anladım, bu kasada rgb az da bana öyle geliyo sence üste 2 tane argb fan almalı mıyım?
  21. ibrahimcancl

    MAG Forge 100M vs Dark Maxima V12

    kaç günde bir temizliyim
  22. ibrahimcancl

    MAG Forge 100M vs Dark Maxima V12

    Nerden aldınız ve bi sıkıntı sorun var mı soğutma olarak diğer kasanızla bunun arasında kaç derece değişti işlemci ve ekran kartı olarak
  23. ibrahimcancl

    MAG Forge 100M vs Dark Maxima V12

    güzel tercih
  24. ibrahimcancl

    MAG Forge 100M vs Dark Maxima V12

    msi mag 100r daha çok hoşuma gitti sence kaç derece fark olur ki
Yukarı