Arama Sonuçları

  1. Sânutch

    Mobil ödeme ile 15 TL Steam cüzdan kodu nereden alınır?

    Türk Telekom faturalı mobil ödeme ile 15 TL Steam cüzdan kodu istiyorum 10,50 TL'lik alışveriş yapacağım 10 TL'lik alsam 50kr. Daha gelir mi? Mobil ödeme ile alabileceğim yerler nereler?
  2. Sânutch

    Gelişmiş başlangıçta gelişmiş seçenekler yok

    Başlangıç onarma falan seçtiğimiz yerde komut satırı vardı oradan girmek istiyordum ama şimdi yönetici olarak CMD çalıştırdım olmazsa yapacak bir şey yok. Başaramadık abi bilgisayar kaldı öyle 😋😃 Hala çözüm arıyorum.
  3. Sânutch

    Gelişmiş başlangıçta gelişmiş seçenekler yok

    Biliyorum ama aynı işlevi görür mü ki? Ben setup çalıştıracağım.
  4. Sânutch

    Gelişmiş başlangıçta gelişmiş seçenekler yok

    CMD girmem gerek ama gelişmiş seçenekler yok. CMD'ye oradan girmem gerekiyor. Başka yolu var mı?
  5. Sânutch

    Çözüldü Sistemde 2 Windows yüklü

    C: diskinde sistemdeki Windows var. E: diskinde formattan önceki oyunlar, Windows falan var. E diskindeki eski oyunları Windows falan silmek istiyorum. İçindeki dosyalar ekte var. Hepsini sileyim mi?
  6. Sânutch

    Bilgisayar açılmıyor ve onarıma atıyor

    Format attım şimdi sürücülere uğraşıyorum teşekkürler.
  7. Sânutch

    Bilgisayar açılmıyor ve onarıma atıyor

    Düzgün çalışıyordu bugün böyle oldu onarmalar çalışmıyor. Bilgisayar lazım.
  8. Sânutch

    Superbox'a Wi-Fi bağlı fakat internet erişimi yok

    Fatura yatırılıp yatırılmadığını bakarım, kotalı.Olmazsa da müşteri hizmetlerine danışırım.
  9. Sânutch

    Superbox'a Wi-Fi bağlı fakat internet erişimi yok

    Ethernet kablosunda da aynısı oluyor. Tüm cihazlar böyle. Superbox. Nasıl çözebiliriz? Ağı unut-bağlan yaptım, olmadı.
  10. Sânutch

    Herkes Çok Mantıklı Bir şey Yazsın

    Hocam aç kalacaklar maalesef.
  11. Sânutch

    Android telefonu bilgisayardan kontrol etme

    Tamam indiriyorum.
  12. Sânutch

    Android telefonu bilgisayardan kontrol etme

    Bakıyorum. İşe yararsa söyleyeceğim. Açık ama diğerini açamadığım için olmuyor sanırım.
  13. Sânutch

    Android telefonu bilgisayardan kontrol etme

    Android 10 telefonu akıcı bir şekilde kontrol etmek istiyorum. Mouse + klavye ile scrcpy denedim. USB Debug güvenlik ayarlarını bulamıyorum. GM 20 kullanıyorum. Program tercih ediyorum.
  14. Sânutch

    Discord Nitro çekilişi

    Katılıyorum.
  15. Sânutch

    Yazı tipi değişmeyen telefonda yazı tipi ayarlama

    Android 10. Uygulama isim alabilir miyim?
  16. Sânutch

    Yazı tipi değişmeyen telefonda yazı tipi ayarlama

    Telefonda ayarlardan yazı tipi ayarlanmıyor başka yolu var mı?
  17. Sânutch

    Minecraft LAN internet harcar mi?

    Teşekkürler.
  18. Sânutch

    Minecraft LAN internet harcar mi?

    Evet aynı internete bağlanacağız LAN sunucusu.
  19. Sânutch

    Minecraft LAN internet harcar mi?

    Minecraft 2 kişi LAN bağlansak 2 saat İnternet yer mi? Superbox kotalı o yüzden.
  20. Sânutch

    Minecraft texture pack yapmak için orijinal pack nereden bulunur?

    Version dosyalarını WinRAR ile açın bulursunuz. Youtube falan zor bulunuyor.
  21. Sânutch

    Muhabbet kuşu kusuyor

    Hayır ya :(.
  22. Sânutch

    "You are an idiot" virüsü hâlâ hayatta mı?

    Çok açıklayıcı Guset bey.
  23. Sânutch

    Nasıl Nick Bulabilirim?

    Ben sallayarak buluyorum.
  24. Sânutch

    CS 1.6 botlar ile nasıl oynanır?

    Hiç zannetmiyorum ama güvence vermeyeyim hocam. Yine böyle bir konuda bir çözüm var deneyin isterseniz @Leuwenhook @kcwaZ .
Yukarı