Arama Sonuçları

  1. Zbyrtmr

    Sıvı soğutmamı yoksa RAM mi alınmalı?

    Benim işlemcimde 5600X ve stok soğutucusuyla kullanıyorum. Oyunlarda 70-75 dereceyi geçmiyor. Eğer sende de öyleyse kesinlikle RAM al.
  2. Zbyrtmr

    Hangi ekran kartını kullanıyorsunuz?

    Şu an ASUS RTX 3060 Dual kullanıyorum. Bundan önce R3 3200G APU kullanıyordum ondan önce de 9400GT vardı.
  3. Zbyrtmr

    Şu anda kullandığınız zil sesi nedir?

    Telefon zil sesim: (bildirim zil sesini de bulursam eklerim.) Normal aramada çalan zil sesinden bahsediyorsunuz değil mi?
  4. Zbyrtmr

    Tinder nasıl bir uygulamadır?

    Yanlış bilmiyorsam omegle, azar neyse tinder da o.
  5. Zbyrtmr

    Valorant'ta iyi oynayıp rapor edilirseniz yasaklanır mısınız?

    Oyun senin iyi oynayıp oynamamana bakmaz. 3.parti yazılım var mı onu kontrol eder.
  6. Zbyrtmr

    [Çekiliş] 2 adet Fallout: New Vegas

    Yani ?
  7. Zbyrtmr

    Çözüldü Bilgisayarcıyla çıkmamış bir ekran kartı için anlaşan kişinin konusu

    2. 3. sayfadan itibaren troll konu kokusu alıyorsunuz. Zaten en sonunda da kendisi itiraf etmiş :D
  8. Zbyrtmr

    [Çekiliş] Spotify Premium

    Bugün dünya çekiliş günü falan mı? Herkes çekiliş yapıyor :D
  9. Zbyrtmr

    [Çekiliş] Spotify Premium

    Katılıyorum.
  10. Zbyrtmr

    Satın aldığın oyun 2 gün sonra indirime girmiştir

    Düzeltmiş galiba, çünkü bende Haluk Bilginer diye okudum.
  11. Zbyrtmr

    10 TL Steam cüzdan kodu çekilişi

    Katıldım.
  12. Zbyrtmr

    Satın aldığın oyun 2 gün sonra indirime girmiştir

    Hocam videoda izlediğiniz kişi Haluk Bilginer değil. Tamer Karadağlı, belki dizideki ismi haluk diye karıştırmış olabilirsiniz.
  13. Zbyrtmr

    [Çekiliş] 2 adet Fallout: New Vegas

    Katılıyorum.
  14. Zbyrtmr

    4300G sistem görüntü vermiyor

    BIOS flash varsa ve ben yaparım diyorsan yap. Ya da servise gönder güncellesinler.
  15. Zbyrtmr

    Okullar kapanır mı?

    Ben kolay kolay kapatacaklarını düşünmüyorum kapanmasınıda istemem. Belki en fazla yapacakları şey hibrit eğitim.
  16. Zbyrtmr

    Dezenfektan içme sonrası ne yapılmalı?

    Tam hatırlamıyorum ama galiba, küçük kızı su bardağına limon kolonyası doldurmuştu babası da su sanıp 2 yudum içmişti. Ona benzer bir konu vardı.
  17. Zbyrtmr

    Dezenfektan içme sonrası ne yapılmalı?

    Biriside yanlışlıkla kolonya içmişti. Galiba kızı mı ne doldurmuştu.
  18. Zbyrtmr

    5600X için stok soğutucu yetersiz

    Sürekli açık bırakmıyorum. Yeni bir oyun indirdiğim zaman ayarları yükseğe alıp FPS kısıtlamasını kaldırıyorum ve 30dk boyunca değerler açık bir şekilde oynuyorum. Eğer sıcaklıklarda bir anormallik yoksa başka gün o oyuna girdiğim zaman MSI Afterburner'ı açmıyorum.
  19. Zbyrtmr

    5600X için stok soğutucu yetersiz

    Ben oyunlarda ya FPS'i kısıtlıyorum ya da MSI Afterburner ile sıcaklıkları sürekli kontrol ediyorum. Genelde oyunlarda 70 derecede çalışıyor sıcaklıklar anormal olana kadar stok fana devam :D
  20. Zbyrtmr

    Aldığım Windows 10 Retail keyi OEM çıktı

    Nasıl yani?
  21. Zbyrtmr

    Aldığım Windows 10 Retail keyi OEM çıktı

    Belli mi olur belki değişmek zorunda kalırım falan.(ama büyük ihtimal elime para geçtiği zaman değişebilirim anakartım biraz kötü.) Her türlü Retail daha iyi ve daha garanti. O yüzden Retail seçmiştim.
  22. Zbyrtmr

    Aldığım Windows 10 Retail keyi OEM çıktı

    Bende ilk defa key almışken güvenilir bir yerden alayım sonra MAK key falan çıkmasın dedim :D.masaüstü kullanıyorum. Benim Retail key sipariş ettiğimi. Ellerinde Retail key kalmadıysa neden bana sormadan siparişi kabul edip bana OEM key gönderdiklerini sordum cevap bekliyorum. Sonuçta ben...
  23. Zbyrtmr

    Aldığım Windows 10 Retail keyi OEM çıktı

    Bana da şaka gibi geldi. OEM key daha iyiymiş :D sizce ne yapmam lazım?
  24. Zbyrtmr

    Herkes bir Aykut Elmas sözü bıraksın

    Bune olum.
  25. Zbyrtmr

    Herkes bir Aykut Elmas sözü bıraksın

    La hoca geliyor.
Yukarı