Arama Sonuçları

  1. Morpheus44

    F1 2021 fragmanı yayınlandı!

    EA hep kazıkcı, her oyunu 500 TL.
  2. Morpheus44

    Hikayeli sıkmayacak oyun önerisi

    İyi oyunlar dilerim.
  3. Morpheus44

    Öksürünce ağzımdan çıkan şey

    O bendede olmuştu kanlı gibi birşey ortaokuldaydım girip olmuştüm bi öksürdüm azıma bi yumuşak şey geldi ısırdım kan tadı gelıyordü peçeteye alıp çöpe attım.
  4. Morpheus44

    G29 Alınır mı?

    Alınır ama ben hiç kullanmadım gerek kalmadı klavye süper oynanıyor.
  5. Morpheus44

    Bildiğiniz yabancı diller nelerdir?

    İngilizce.
  6. Morpheus44

    Hikayeli sıkmayacak oyun önerisi

    Bide bennarlord var mesala eğlenceli süper.
  7. Morpheus44

    Hikayeli sıkmayacak oyun önerisi

    Farcry 3 😎
  8. Morpheus44

    Çözüldü Güç tuşu çalışmayan telefonu yeniden başlatmak

    Tam ben de bilmiyorum ama tamirciye götürüp baktırabilirsiniz. Sizin telefonun garantisi hala devam ediyor mu? Devam ediyorsa garantiye verin baksınlar.
  9. Morpheus44

    Mouse pad üstüne Gaming laptop koyulur mu?

    Koyulur ama biraz büyük olması şart olabilir.
  10. Morpheus44

    MSI GeForce GT 1030 700 TL verilir mi?

    Bence verilir ama sıfır mı yoksa 2.el mi kardeşim.
  11. Morpheus44

    Ofis koltuğu mu? Oyuncu koltuğu mu?

    Paran varsa oyuncu koltuğu paran yoksa ofis koltuğu alabilirsin sana kalmış kardeşim.
  12. Morpheus44

    Windows 11 nasıl?

    Süper win 7 özentiyor biraz.
  13. Morpheus44

    Kola, insanı çok çabuk mu öldürür?

    Samatta çikolotalı bazdama.
  14. Morpheus44

    Kola, insanı çok çabuk mu öldürür?

    Ben Hergün kola içiyom alışmışım napayim.
  15. Morpheus44

    Gördüğünüz en garip rüya nedir?

    Rüyamda bebek çaki gördüm ama hemen uyandım bakıyorum evde oyuncak bebek var mı diye.
  16. Morpheus44

    Windows 7 internete bağlanmıyor

    Win 7 güzeldi ama win 8 10 yüzünden çöp oldu.
  17. Morpheus44

    Görev çubuğundaki uygulama sarı yanıyor

    Matrix hayranıyım ondandır morpheus matrixteki kel siyahi abimiz
  18. Morpheus44

    Görev çubuğundaki uygulama sarı yanıyor

    PC yeniden başlat bir bak oyuna girince aynısı oluyor mu diye.
  19. Morpheus44

    Windows 7 internete bağlanmıyor

    Windows 7 desteği bitmişti ondan olmasın?
  20. Morpheus44

    Görev çubuğundaki uygulama sarı yanıyor

    Oyundan Alt Tab bas bi sonra oyuna tekrar gir. Arkada 1 oyun daha açık onu kapa ondandır kardeşim.
  21. Morpheus44

    Görev çubuğundaki uygulama sarı yanıyor

    O şey oyuna girince sarı ışık oyuna girdığin gözüküyor korkacak birşey kardeşim
  22. Morpheus44

    Windows 10 desteği bittiğinde ne olacak?

    Windows 10 sorunlu bi güncelleme yapıyon mavi screen.
  23. Morpheus44

    Neden Call of Duty Black Ops 2 Türkçe yaması yok?

    Yok kardeşim olsa oynucaz oyunu ama sadece türkçe altyazılı var.
  24. Morpheus44

    Ücretsiz ekran kaydedicisi önerisi

    Bandicam free versiyon var.
  25. Morpheus44

    PC için antivirüs önerisi

    Kaspersky.
Yukarı