Arama Sonuçları

  1. Aliozkan16

    RX 5600XT ASUS TUF EVO ne kadara satılır?

    Şu an ki stoklara göre 3500-4000 arası yazarsan rahat satarsın hocam. Ama 5k falan yazsan belki birini keklersin. Stok sorunu olmasa 2.500 tl satılırdı
  2. Aliozkan16

    YouTube AdSense ne zaman onaylanır?

    Herkese selamlar. Dün itibari ile para kazanma başvurum onaylandı ama henüz reşit olmadığım için dün akşam 20.00 civarı kendi adıma olan mevcut AdSense hesabımı değiştirip annemin adına yeni bir hesap açıp onu bağladım. Resimde görüldüğü üzere bu yeni açılan AdSense hesabının onayını bekliyorum...
  3. Aliozkan16

    YKS (TM) ilk 20k için kaç net gerekir?

    Eşit ağırlık ilk 20.000 için kaç net gerekir ve OBP puanı ne kadar olması lazım en az? Doğru yanlış oranlarını örnek görsel ya da metin ile açıklarsanız sevinirim :)
  4. Aliozkan16

    Papara güvenilir mi?

    Hocam şimdi Papara hesabımı onaylarsam vergi isteme gibi şeyler çıkarıp başımı ağrıtır mı bu Papara? Bana gelen bir bildirimde Papara üzerinden döviz yatırımı yapıldığı yazıyordu o tür şeyler için ve daha çok alışveriş için kullanacağım çünkü. Eyvallah hocam bende birazdan onaylıyorum hesabımı.
  5. Aliozkan16

    Papara güvenilir mi?

    Hesap onay işlemlerinde kimlikte ne varsa istiyor biraz absürt gelecek ama güvenemiyor insan. Bu bilgileri vermeden kullanmak mümkün değil bir sıkıntı çıkar mı? Bu uygulamada resmi bankanın ya da devletin bir onayı var mı? İleride sıkıntı yaşar mıyım çiftlik bank mağduru gibi olmayalım sonra 😁
  6. Aliozkan16

    PUBG M için laptop RAM yükseltme

    Fps değerlerinden bahsediyorsanız 10fps üstüne çıkmıyor maça girerken çok geç giriyor uçakta oyuna başlıyorum botlara ölücek kadar kötü fps alıyorum
  7. Aliozkan16

    PUBG M için laptop RAM yükseltme

    Merhaba herkese bu mesaja cevap verirseniz sevinirim. Benim çöp sayılacak bir laptop var. İşlemci olarak AMD A9-9420 ekran kartı ise Radeon 520 2 GB kullanıyor. RAM olarak ise 4 GB DDR4. iki CPU ve GPU'nun ayrı testlerini izledim sadece RAM farkı ve SSD farkı var kasmadan PUBG Mobile...
  8. Aliozkan16

    Laptop RAM'ine OC yapmak

    Evet arkadaşlar resimde gördüğünüz gibi çöp sayılan 4 GB RAM'li bir laptop var elimde. 1866MHz ile çalışıyor 1 slotu dolu. BIOS ekranından OC yapmak mümkün mü? Biraz da olsa performans arttırır sonuçta. Böyle bir şey mümkünse yardımcı olur musunuz?
  9. Aliozkan16

    Rise of the Tomb Raider 4 GB RAM yeter mi?

    Bu oyun için 2 GB ekran kartım var Radeon 520. 4 GB RAM var şu anki PC de. Oyun için yeterli olur mu? Sistem gereksinimleri kısmında 6 GB RAM istiyor ama yine de kasar mı oyun? Low ayarda oyun oynayacağım zaten.
  10. Aliozkan16

    YKS' de ilk 100000'e girmek kolay mı?

    Eşit ağırlıkcıyım. Sözelim gayet iyidir. Fizik ve matematikte zorlanıyorum. Tavsiyeleriniz için teşekkürler.
  11. Aliozkan16

    YKS' de ilk 100000'e girmek kolay mı?

    Biraz absürt bir soru saçma gelebilir ama soruyorum işte. Sınava yaklaşık 3 milyon kişi giriyormuş. Öylesine giren bir sürü vasıfsız insan vardır. 100k sıralama yapmak zor bir şey mi? Sınava hazırlanıyorum hedefleri belirlemek lazım. Böyle bir soru sordum diye linçliycek çok insan var ama kötü...
  12. Aliozkan16

    10000 TL sistem toplama

    İlk açtığım konuya kimse cevap vermedi hocam. Hazır bulmuşken bir bilene soruyorum işte :D
  13. Aliozkan16

    10000 TL sistem toplama

    Hocam AMD bir sistem toplamak mümkün mü?
  14. Aliozkan16

    10000 TL sistem toplama

    Merhabalar. Klavye mouse kulaklık monitör ve sistem dahil 10.000 TL'lik bir sistem toplar mısınız rica etsem? Hazır sistem öneriside olur. Klavye muase kulaklık ve monitör haric 8500 TL'lik bir sistem de olur. Şimdiden teşekkürler. Bu arada sistemin anakartı B450M PRO GAMING veya B450M PRO-s...
  15. Aliozkan16

    İtopya güvenilir mi?

    Merhabalar. Sürekli merak ettiğim bir sorum var. İtopya bilgisayarda hazır sistemin herhangi bir bileşen stokta olmayınca o bileşen yerine başka bir modelini ekleyince sepete ekleyip sipariş verebiliyoruz. Günümüzde mâlum stok sorunları mevcut. Hazır sistemler çok çabuk tükeniyor. Şimdi diyelim...
  16. Aliozkan16

    Hepsiburada yurt dışı alışveriş nedir?

    Hepinize teşekkür ederim yardımcı oldunuz :)
  17. Aliozkan16

    Hepsiburada yurt dışı alışveriş nedir?

    Hepsiburada üzerinden bir klavye bakayım dedim beğendiğim 1 tane vardı. Ürün bilgisinde yurt dışından ibaresi yer alıyor. Böyle alışveriş yapan var mı? Ekstra bir ücret alınır mı? Gümrük vergisi gibi. Bir sorun çıkarır mı bu alışveriş?
  18. Aliozkan16

    Ekran kartlarına OC nasıl yapılır?

    O zaman ben hiç girişmemeliyim öyle bir şeye. 5-10 fps düşük oynarım ne olacak 🙂
  19. Aliozkan16

    Neden S ve Note dışında Samsung alınmamalı?

    A10 zaten çöp telefon. Günümüzde en az 4 GB RAM olması lazım bir cihazda.
  20. Aliozkan16

    Neden S ve Note dışında Samsung alınmamalı?

    Yazılımla ilgili problemler hocam. Şu an eskisi gibi J7 Prime kullanıyor olsaydım Android sürümü 8 de kalmış olurdu haliyle donmalar kasmalar yaşanırdı.
  21. Aliozkan16

    Neden S ve Note dışında Samsung alınmamalı?

    Niye alınmasın başka serisi. M21 ve M31 manyak cihazlar oyun konusunda da her konuda öyleler. A serisi olarak A71 alınır bir tek. Fiyatına göre J8 harika cihaz. M serisinin hakkını yeme hocam.
  22. Aliozkan16

    Ekran kartlarına OC nasıl yapılır?

    Merhabalar. Ekran kartlarında bulunan OC özelliği nedir, tam olarak ne işe yarar? Nasıl yapılır?
  23. Aliozkan16

    2021 yılında RX580 8 GB alınır mı?

    Hocam sistemin orjinal fiyatı 5k küsür benim bütçe desteklediği için 7k ya çıkardım fiyatı r3 3100 16gb ram b450m pro gaming anakart ve Corsair psu ile değiştirdim monitör ekleyince 8200 civarı oluyor bu şekilde alınır mıdır? Steam pubg, fortnite, apex, pubg mobil, csgo, valorant, tomb raider...
  24. Aliozkan16

    2021 yılında RX580 8 GB alınır mı?

    1 1650s 4gb VRAM max 3 sene idare eder rx5500xt 8gb olanı stok sorunları mâlum hocam https://www.incehesap.com/rip-1658x-gaming-pc-fiyati-45486/ Haklısınız hocam ama mesela apex oyunu tam performans için 7gb VRAM kullanıyormuş bir daha sistem toplama şansım asla olmayacak o yüzden çok...
Yukarı