Arama Sonuçları

  1. Beypazarı Maden Suyu

    4 Pin CPU girişi ve 8 pin CPU girişinin farkı nedir?

    Evet ekran kartı ile işlemcinin pinleri ayrı. Siz yine de işlemciye ait olanları takın. İşlemcinin olanlar 4+4 ekran kartının olanlar 6+2 şeklindedir büyük ihtimalle, en azından FSP Hydro güç kaynağımda öyle.
  2. Beypazarı Maden Suyu

    4 Pin CPU girişi ve 8 pin CPU girişinin farkı nedir?

    @merokla taksanız iyi olur.
  3. Beypazarı Maden Suyu

    Asansör Simulator geliyor

    Umarım yakın zamanda çıkar, cidden çokk merak ediyorum oyununuzu.
  4. Beypazarı Maden Suyu

    En Son Ne Aldınız?

    Celeste aldım, oynayamıyorum.
  5. Beypazarı Maden Suyu

    Marmara Denizini öldüren müsilajın sorumlusu kimdir?

    Hepsi CeHaPe zihniyeti yüzünden.
  6. Beypazarı Maden Suyu

    Minecraft su altında olması gereken yapılar karada

    Bir kısmı karada olabiliyor diye biliyorum ama tamamını daha önce hiç görmemiştim. Büyük ihtimalle chunk error. Bende de portal kalıntısı yarımdı.
  7. Beypazarı Maden Suyu

    Kulak çınlaması

    Yüksek sesle müzik dinleyen ben: Sıçtım.
  8. Beypazarı Maden Suyu

    En Son Ne Aldınız?

    Marketten Alman pastası aldım. Normalde bayılırım ama öyle kötüydü ki soğudum resmen.
  9. Beypazarı Maden Suyu

    Gamenote D2016H vs James Donkey 711

    https://www.sinerji.gen.tr/redragon-scylla-h901-gaming-kulaklik-p-37689?utm_campaign=akakce&v=1.97.5
  10. Beypazarı Maden Suyu

    Gamenote D2016H vs James Donkey 711

    Gamenote ne ara bu kadar çıkmış ya. Bu arada o iki kulaklık arasından Gamenote tavsiye ederim. Sadece deri pedler bir süre sonra (yaklaşık 4-5 saat) kulağınızı pişiriyor.
  11. Beypazarı Maden Suyu

    Minecraft'a 235TL değer mi?

    Alınır ama 235 TL'ye değil. Çok pahalı gerçekten. Satan arkadaşlar varsa onlardan alın bence. Java sürümü modlar ve sunucular açısından daha iyi. Ayrıca Bedrock'ta modlar paralı gibi bir şey diye biliyorum.
  12. Beypazarı Maden Suyu

    06 AC 600'e ne oldu?

    Vay anasını be ne olaymış.
  13. Beypazarı Maden Suyu

    06 AC 600'e ne oldu?

    Bu olay ne? Ne zaman oldu? Bilen var mı?
  14. Beypazarı Maden Suyu

    Kız nasıl etkilenir?

    Ateşin başında oturun, dertleşin, şarkı söyleyin. Ben aşırı romantiğim bunlar beni kesmez dersen sarılın, üzerinize bir örtü falan alın üşümeyin, sonra da şarap vs içip dinlenin. Aklıma bu kadar geldi.
  15. Beypazarı Maden Suyu

    Çözüldü Cyberpunk nasıl bir oyun?

    PC sürümü güzel. Oynayın, beğenmezseniz iade edersiniz. Ben GeForce NOW'dan oynadım, gecikmeden kasma vs anlayamadım. Ama bugların çoğu düzelmiş. Sadece 1 tane oyunu etkileyen bugla karşılaştım o da gir çık yapınca düzeldi :D.
  16. Beypazarı Maden Suyu

    Öğretmenlerinize yanlış hitap etme biçimleriniz

    Arkadaşımla kavga etmiştik. Hoca nasıl olduğunu anlatın demişti. Tam anlatırken lafımı kesince demiştim. Hoca neyse ki o anda gelen strese bağlamıştı.
  17. Beypazarı Maden Suyu

    GTX 1080 RTX 3060'dan daha mı iyi?

    Çünkü kullanıcılar her zaman doğruyu bilemeyebilir.
  18. Beypazarı Maden Suyu

    Gözümüz kaç FPS görür?

    Senin donanımın, senin performansın.
  19. Beypazarı Maden Suyu

    En çok korktuğunuz şey nedir?

    Yazsam destan olur. Ama basit şekilde sanırım hayallerimi gerçekleştirememek diyebilirim. Ama zaten gerçekleştiremeyeceğim için çok da dert etmiyorum. Aman tanrım ilk defa birinin fanı olacak derecede WWE izleyen görüyorum.
  20. Beypazarı Maden Suyu

    Nasıl Bir Mesaj Alsanız Çok Mutlu Olursunuz?

    Bir mesaj değil de 5 dilek hakkım olsun isterdim. Gerisi kolay zaten.
  21. Beypazarı Maden Suyu

    Şu andan itibaren Ethereum kazmayı bırakıyorum

    Ahaha sadece 1 (yazıyla bir) kartla mining yapmanın neye etkisi olacak. Sen onu git piyasayı sömüren fırsatçılara, fabrikadan kart çalan hırsızlara de.
  22. Beypazarı Maden Suyu

    1 yıllık hedeflerimizi belirliyoruz

    Şu anlık kendime düzgün bir ek gelir oluşturabilme var. Henüz lise mezunu bile değilim, bu da beni oldukça zorluyor. Bulabilirsem eğer ek gelir gibi bir şey, düzgün bir sistem toplamak.
  23. Beypazarı Maden Suyu

    Steam neden Epic Games gibi ücretsiz oyun vermiyor?

    @II.Wilhelm evet. Sanırım 30 Mayıs'a kadardı.
  24. Beypazarı Maden Suyu

    Steam neden Epic Games gibi ücretsiz oyun vermiyor?

    Steam'de Little Nightmares ücretsiz şu an. Çoğunuz almışsınızdır ama yine de yazayım dedim.
  25. Beypazarı Maden Suyu

    İçimi döküyorum

    Ben de aynı durumdayım hocam. Geçen sene LGS'ye girdim. Bulunduğum yerdeki en iyi liselerden birine gittim. Ama hiçbir şey değişmedi. Ne olursa olsun elinde sonunda kaybedeceğim. Ömrümü sadece 1 ev 1 araba için harcayacağım. Emeklilik süresi uzadığı için emekli de olamayıp sokakta kalacağım. En...
Yukarı