Arama Sonuçları

  1. marasl1

    Videodaki araç modeli nedir?

  2. marasl1

    Kendimden korkuyorum

    Yanlış yazmışım, düzeltemiyorum. Gecenin köründe uykulu gözle normal?
  3. marasl1

    Kendimden korkuyorum

    Emriniz olur :D
  4. marasl1

    Kendimden korkuyorum

    Dalgaya vurulmayıp* Ya bu İslam size neden bu kadar batıyor ya? Bedenen karşımda olsan... Klavye delikanlılığı yapmak kolay.
  5. marasl1

    6. sınıftayken hangi telefonu kullanıyordunuz?

    1. Dönemdeyken S3 Mini'im vardı sömestrda A5 2016'ya geçmiştim. Şuan S3 Mini çekmecemde hala çalışır durumda diğeri ise kardeşimde.
  6. marasl1

    Her gün şınav çekmek kolu kalınlaştırır mı?

    Bime gelen 2 KG'luk dumbell hocam.
  7. marasl1

    Çözüm iPhone Wi-Fi ve 3G işaretinin yanında dönen çark hatası

    Merhabalar, kendi telefonumda karşılaştığım ve araştırma ardından çözdüğüm sorunun çözümünü paylaşmak istedim. Sorun telefonda hücresel verideyken veya Wi-Fi'deyken bildirim çubuğunda çark işaretinin belirip internetin kopması ve birkaç saniye sonra düzelmesidir. Sorunu çözmek için bir sürü şey...
  8. marasl1

    Annadeniz-Bune sistem alınır mı?

    RAM'lerde ucuza kaçmışlar ama alınır.
  9. marasl1

    iPhone SE 2020 Wi-Fi yardımı kapanmıyor

    Cihaz SE 2020 ve iOS 14.8 sürümünde.
  10. marasl1

    'Müzik dinleyelim', başlığında 'marasl1' tarafından yapılan yorum

    Bunlar da benden :D Kafa dağıtmalık.
  11. marasl1

    İstanbul'da uyuşturucu almak isteyen kişiler kuyruk oluşturdu

    Aynen kardeşim #HerŞeyÇokGüzelOlacak.
  12. marasl1

    Kendimden korkuyorum

    Bence bu tarz durumlarda çözüm Sözler Köşkü, Maksat 114, Çınaraltı gibi dini sohbet yayınlayan kanallar. Eğer dalgaya vurulup ciddi bir şekilde kişilik üzerinde etkisi oluyor. Kanıtı kendim :)
  13. marasl1

    Arkadaş edinemiyorum

    Benim sizin gibi arkadaşım vardı. Reelde ben ve bi arkadaşla 3 ümüz takılıyorduk yazın. 3 hafta önce okullar açılınca benim çevrem geniş olduğu için diğer arkadaşlarımla bol bol sohbet ediyordum yanımda da sizin durumunuzda olan arkadaşımı aldım. Şu 3 haftada iyice açıldı oğlan eskiden...
  14. marasl1

    Sürekli kendi kendime gülüyorum

    Ara sıra bende de oluyor. Aklıma bir espri geliyor ve o ortamda o espriyi anlayacak insanlar olmuyor (Mesela bir dizinin repliği gibi) o zaman kendi kendime gülüyorum :D
  15. marasl1

    Bütün iPhone 13 modellerinin arasındaki fark nedir?

    İsimleri ve ekran boyutları bu kadar :D
  16. marasl1

    ASUS ROG STRIX G513IH alınır mı?

    Laptop nasıldır bilmiyorum ama 2 ay beklerseniz Efsane Cuma'da indirimle 7500 TL olacağını tahmin ediyorum. Bekleyebiliyorsanız 2 ay bekleyin bence.
  17. marasl1

    Okula gitmek için 3200 TL bisiklet önerisi

    Benim arkadaşımın fiziği aşağı yukarı sizinkiyle aynı. Onda XC 150 var gayet güzel bisiklet kullandım. Ama o 2500 civarı vermişti. https://www.hepsiburada.com/kron-xc-150-hd-hidrolik-disk-fren-29-jant-profesyonel-dag-bisikleti-2021-p-HBV000019G61P
  18. marasl1

    Karate'de ustalaşmak için haftada kaç gün çalışmak yeterli?

    Ben tekvando kursuna gidiyordum. Haftada 3 gün toplam 6 saatti (Pzt, Çrş, Cmt).
  19. marasl1

    Son kullanma tarihi yaklaşmış bir şey yenir mi?

    O gıda son kullanma tarihine 10 kala bozulsaydı o zaman son kullanma tarihine yazılan tarihin 10 gün öncesini yazarlardı. Yani yenir.
  20. marasl1

    17 yaşındayım 2000₺ maaş verecek iş hangisidir?

    Yukarıda dedikleri gibi garsonluk olabilir. Buna ek olarak berber, sanayide çırak, oto yıkama, kafe dışında düğün salonunda da garsonluk olabilir. 17 yaşındaysanız A1 ehliyetiniz varsa dönercide, çiğköftecide kurye olabilirsiniz. İngilizceniz iyiyse LGS'ye hazırlanan öğrencilere ders...
  21. marasl1

    Uzaktan eğitim yeniden başlar mı?

    Ulan okullar kapanır ne zaman açılacak dersiniz, açılır ne zaman uzaktan eğitime geçeriz dersiniz.
  22. marasl1

    TEKNOFEST 2021 Turizm Teknolojileri çalışmayan uygulamayı birinci seçti

    Çok komikti bir daha olmasın. Forum çöp zihniyetli kaynıyor.
  23. marasl1

    TEKNOFEST 2021 Turizm Teknolojileri çalışmayan uygulamayı birinci seçti

    Birileri fena bozulmuş. Demek ki sizin projeniz kazananın projesinden daha vasat Bayraktar'a bu konuda güveniyorum.
  24. marasl1

    Kimliksiz seri no nasıl öğrenilir?

    T.C. Kimlik kartımı kaybettim, süresiz HES kodu almam lazım ama seri no'mu bilmiyorum. Babam e-Devlet'e baktı orada da seri no hariç her şey yazıyor.
Yukarı