Arama Sonuçları

  1. E

    Ryzen 5 3400G'li sisteme stok soğutucu yeterli mi?

    Hocam şöyle bir baktimda sorundan ziyade sistemini yargılamis herkes. Ben 11.11 indirimlerinde 3300TL'ye R5 3400G ile APU sistem toplamiştim. İyi bir sogutmaya sahip kasa seçersen en fazla, 65 derecelerde gezdim stok sogutucu ile, bunu illaki elestiren binlerce insan çıkabilir ben APU sistem...
  2. E

    RX 5500 XT oyunlarda düşük FPS

    Sistemi ilk kurduğunuzda bios güncellemeden önce windows kurarsanız bu tarz sorunlarla karşılasabiliniyor.
  3. E

    LoL'deki en saçma Şampiyon hangisi?

    Sabah aksam iş, sınavlar hayatın stresi üzerindeyken basit Hero'lar ile aksam 1-2 saat kafa dagıtmak hoş. O yüzden seviyorum lux, morgona, nami bu 3 Hero'yu.
  4. E

    LoL'deki en saçma Şampiyon hangisi?

    Lux güzeldir ya şahanedir lux .
  5. E

    LoL'deki en saçma Şampiyon hangisi?

    Teşekkür ediyorum .
  6. E

    LoL'deki en saçma Şampiyon hangisi?

    Garen saçma deyipte profil resmin Garen olmasi bir garip 😅.
  7. E

    LoL'deki en saçma Şampiyon hangisi?

    LoL güzelde oyuncular oyundan sogutuyor insani.
  8. E

    R5 3400G sistem alınır mı?

    APU sistem almadan önce bende konu açmiştım. İnsanların öyle bir ön yargısı varki bu APU sistemlere insani cidden sogutuyor. İnternette güncel benchmark testleri yok net bi sonuc alamiyorsun o yüzden. Fakat 1 aydır APU sistem kullanıyorum performansı cidden şaşırtici derecede güzel. Önceki...
  9. E

    R5 3400G sistem alınır mı?

    En mantıklısı yaptığın zaten LoL, Rainbow Six, CS:GO vesare vesare oyunlar oynicaksın. Harici olarak da elin bollaştıgında 1660 Supere kadar desteklio işlemci sahane performanslara cıkma imkanıda sunuyor.
  10. E

    İstanbul'u seviyor musunuz?

    Hayır , İşe gitmek ayrı dert , eve gelmesi ayrı dert. Trafi apayrı bir sorun . Etrafında her ne kadar güzel yerler olsada bu üçleme yüzünden saatlerin yollarda ve duraklsrda geçiyor.
  11. E

    Samsung 970 Evo Sağlığı Yüzde 95 Gözüküyor

    Ne kadardır kullaniyorsunuz.
  12. E

    Steam oyun alınmasına rağmen para çekmedi

    3D ödeme yapılmadığı için ilk başta sıfır lira cekmis gözüküyor. Birkaç iş günü içinde alırlar parayi. Kimse kimseye bedava bir şey vermez bu çagda :)
  13. E

    R5 3400G sistem alınır mı?

    Sadece önemli bir detay olduğu için altını cizmek istedim. LoL. 1080P Ultra'da 120-140 FPS arası giderken yeterli sogutma elde etmediğinde 80-90 FPS'ye duşuş yaşayabiliosun.
  14. E

    İnternete bağlananları görme

    192.168.2.1 192.168.1.2 192.168.2.2 198.168.1.1 Tarayıcınızda bu bağlantılardan birine girdiginizde modem arayüzüne atıcak sizi. Genelleme ID admin sifre TTNET oluyor. Orada kimin ne kadar kullandiginida görebilirsiniz.
  15. E

    R5 3400G sistem alınır mı?

    Kasa seçiminede çok dikkat etmeni tavsiye ederim . İşlemci saten ısınmıyo idarelik kasa alayım düşüncesi tamamen hayal kırıklığı.
  16. E

    R5 3400G sistem alınır mı?

    Bence şuan bekle derim yıl sonu indirimlerinde gayet uygun fiyata şahane bi sistem toplayabilirsin.
  17. E

    R5 3400G sistem alınır mı?

    Anakart olarak RAM'leri 8+8 3200MHz ve anakrtıda B450'ye eklediginde şahane performanslar veriyor. APU kullanıcısı olarak söylüyorum. Merak ettigin oyun varsa benchmark testini paylasabilirim.
  18. E

    RX 550 Sistem Battlefield 3 ve Hardline'da Kaç FPS Alır?

    O kadar yüksek alicagini sanmam. Nede olsa serverler 64 kişilik 50-60 arası BF 3'de alır.
  19. E

    League of Legends: Wild Rift izlenimlerim

    En iyisi simülasyon oyunları devam .
  20. E

    R5 3400G İçin Ekran Kartı Önerisi

    2000-2500 gibi bir bütçem var. Sistemde darboğaz yapmayan bir ekran kartı önerir misiniz?
  21. E

    League of Legends: Wild Rift izlenimlerim

    1-2 Aya kalmaz kanser kitle oyuna ulaşır. Güncellemeler ile oyun mahfedilir. Bencede en iyisi alışmadan silmek.
  22. E

    R5 3400G sistem nasıl?

    Aynı hatayı bende yaptım Power Boost pişmanlıktır kasa olarak memnunumda eksikleri çok fazla :) . Harici olarak APU sistem gayet ideal fiyat ve performans olarak. Günümüz zamanında seni üzmez , birçok ekran kartında darbogaz söz konusu bile değil ( daha sonra takmak istediginde önu açık sistem)
  23. E

    İtopya'dan alışveriş yapılmalı mı?

    Hangi mağazadan alacaksınız?
  24. E

    Cyberpunk 2077 çıktığı gün indirime girer mi?

    Ertelenmelerden dolayı bir ihtimal indirim yapabilirler.
Yukarı