Arama Sonuçları

  1. Ahmet Yasir YELER

    Kapı Camı Nereden Bulunur?

    Merhaba odamdaki cam birkaç ay önce kırıldı, ben de yaptırma gereği duymadım. Ama şimdi sınavlar başlayacağından dolayı ders çalışırken sessiz bir ortama ihtiyacım var ve cam kırıkken evdeki bütün sesleri duyuyorum. Şu camı nereden bulabilirim ve fiyatı ortalama ne kadardır?
  2. Ahmet Yasir YELER

    KeyDrop.com "bu item çekim için geçici olarak kullanım dışı, tekrar deneyin veya satışını yapın" hatası

    Arkadaşlar siteden skini çekmek istediğimde bu hatayla karşılaşıyorum depozit olarak 1 dolar istiyor. Site zaten daha önceden 2 dolar yatırmıştım. Ne yapabilirim?
  3. Ahmet Yasir YELER

    WhatsApp gizlilik sözleşmesi kabul edilmeden nasıl kullanılır?

    Arkadaşlar VPN ile falan yeni gizlilik sözleşmesini kabul etmeden kullanabilir miyiz WhatsApp'ı?
  4. Ahmet Yasir YELER

    CS:GO izleyici modundayken FPS 45 oluyor

    Yalnız öldükten sonra izlerkende oluyor ve bugün başladı, dediğim gibi Tab'a basınca da oluyor.
  5. Ahmet Yasir YELER

    CS:GO izleyici modundayken FPS 45 oluyor

    Yeni mi başladı peki ? Tab'a basıncada düşüyor şimdi fark ettim.
  6. Ahmet Yasir YELER

    CS:GO izleyici modundayken FPS 45 oluyor

    CS:GO'da bugün rekabetçi girdim FPS'im gayet normaldi 100 üzerindeydi yani, ama ölünce takım arkadaşlarımı izlemeye başladığımda maksimum 45 FPS alıyordum, oyun bitince maç tekrarını izledim ve oradada 45 FPS maksimum alıyordum. Ne yapabilirim düzeltmek için? i5 3570 RX 560 4 GB RAM. İlk defa...
  7. Ahmet Yasir YELER

    ByNoGame'de verdiğim ilan otomatik olarak iptal ediliyor

    Evet bugün saat 11'de bitti, zaten bitmeden önce gözükmüyordu sitede.
  8. Ahmet Yasir YELER

    ByNoGame'de verdiğim ilan otomatik olarak iptal ediliyor

    Arkadaşlar, bugün geçen hafta aldığım skinin takas banı bitti ByNoGame'de satmak istedim ve her ilan verişimde 2 dakika sonra baktığımda "sipariş iptal edildi." Yazıyordu. Nasıl satabilirim eşya mı?
  9. Ahmet Yasir YELER

    RAM ve SSD'nin FPS'e katkısı

    Arkadaşlar i5 3570, 4 GB 1600MHz RAM, RX560 ve 1TB HDD'li sistemi i3 10100F 8 GB 2666MHz RAM ve Patriot SSD ile değiştirirsek oyunlardaki FPS farkı ne kadar olur? Hem e-spor oyunları için hem de birkaç yıl önce çıkan AAA oyunlar için soruyorum.
  10. Ahmet Yasir YELER

    WDC WD10EZEX-00KUWA0 HDD'den gelen sesler

    Arkadaşlar, HDD'den çok acayip bir ses geliyor. Sanki içindeki parçalarda bir sorun var gibi. Model: WDC WD10EZEX-00KUWA0 videoyu buraya atamadığım için YouTube'a koydum. Bu da linki:
  11. Ahmet Yasir YELER

    Bilgisayar HDMI ile TV'ye bağlamak

    Arkadaşlar PC'den oynadığım Mortal Kombat X ve PES 2019'u HDMI yolu ile TV'ye bağlarsam bir sıkıntı olur mu MS olarak falan? Online oyunlar oynamayacağım zaten, onlarda direk sıkıntı oluyormuş zaten sanırım.
  12. Ahmet Yasir YELER

    4 GB'lık flash belleğe Windows 10 ISO dosyası atılır mı?

    Hocam o sürümü sanırım 90 gün kullanabiliyormuşuz sadece keysiz.
  13. Ahmet Yasir YELER

    4 GB'lık flash belleğe Windows 10 ISO dosyası atılır mı?

    Hocam olmazsa akşama 8 alacağım denesem bir sorun olur mu en hafif sürüm hangisidir?
  14. Ahmet Yasir YELER

    4 GB'lık flash belleğe Windows 10 ISO dosyası atılır mı?

    Arkadaşlar, benim amacım mümkünse Windows 10'un eski sürümlerinden birini 4 GB'lık bir flash belleğe atmak ondan sonra HDD'ye kurduktan sonra Windows'u güncellemek, 4 GB'tan az bir Windows 10 sürümü var mıdır?
  15. Ahmet Yasir YELER

    Windows 7 kurulumu alt tirede takılıyor

    Anakartın UEFI Desteklediğini nereden öğrenebilirim çünkü biosta UEFI yazan bir şeyler vardı. Evet 8GB ile deneyeceğim.
  16. Ahmet Yasir YELER

    Windows 7 kurulumu alt tirede takılıyor

    Rufus değil hocam, olmadı yarın Windows 10 yüklemeyi deneyeceğim bugün 7 denedim elimde şu an 4 GB'lık bir USB bellek vardı.
  17. Ahmet Yasir YELER

    Windows 7 kurulumu alt tirede takılıyor

    i5 3570 4GB RAM Asus ph8h7le tarzı bir şrydi anakart windows 7 attım bu arada ve uygulamanın adını hatırlamıyorum Onu nasıl yapacağım? Rx560 var birde yazmamışım.
  18. Ahmet Yasir YELER

    Windows 7 kurulumu alt tirede takılıyor

    Durduk yere silinmedi zaten yanlışlıkla bir kaç windows dosyası sildim sıkıntı çıktı. Biraz bekleyeyim mi o zaman çizgiden sonra?
  19. Ahmet Yasir YELER

    Windows 7 kurulumu alt tirede takılıyor

    Arkadaşlar bilgisayardaki Windows silindi sabah. Şimdi bir USB'ye Windows 7 attım ama bilgisayara Windows'u kuramıyorum. Şöyle kalıyor ekran:
  20. Ahmet Yasir YELER

    LoL RX560 ekran kartını kullanmıyor

    Çözdüm sorunu, servislerden AMD'nin bir servisi kapalıydı onu açtım.
  21. Ahmet Yasir YELER

    2000TL işlemci, anakart, RAM ve SSD tavsiyesi

    Tamam hocam zaten sanırım 10 TL fark var aralarında.
  22. Ahmet Yasir YELER

    2000TL işlemci, anakart, RAM ve SSD tavsiyesi

    Yani şu açıdan sordum aslında ekran kartı işlemcinin hızına yetişebilir mi? Neden ?
  23. Ahmet Yasir YELER

    2000TL işlemci, anakart, RAM ve SSD tavsiyesi

    Hocam ben çok yüksek model SSD düşünmüyorum bu sistemi topladıktan sonra belki yine 500mb/s civarı hızlarda bir SSD daha eklerim, benim için sorun olmaz değil mi?
  24. Ahmet Yasir YELER

    2000TL işlemci, anakart, RAM ve SSD tavsiyesi

    Evet ben de sonradan ekleme yapmayı düşünüyorum. Peki i3 10100f ile darboğaz yapar mı RX560?
Yukarı