Arama Sonuçları

  1. M

    Laptop vs masaüstü bilgisayar

    Şu zamanda sistem toplamak çok saçma çünkü pahalıya patlıyor benim fikrim bu ben laptoptan yanayım her türlü tamam bir masaüstü kadar performansı yok ama yine de güçlü bir laptop alırsan sıkıntı cekmezssin.
  2. M

    Bilgisayara RAM ve soğutucu takılırsa performans artışı olur mu?

    Şu anki galiba 600 MHz benim alacağım da DDR3 4 GB 1600 MHz bende olur diye düşünüyorum beni bir 6-7 ay Zula da idare etsin seneye ocak şubat'ta baba bir PC alacağım o zaman fişek oyunlar oynayacağım.
  3. M

    Monster Tulpar T7 v20.2 sistemde Wi-Fi açılmıyor

    Bunun Wi-Fi özelliği kapalı bro alt kısımda Bir çıkıntı olması lazım onu çevir yan tarafa Wi-Fi açılcak.
  4. M

    Bilgisayara RAM ve soğutucu takılırsa performans artışı olur mu?

    Arkadaşlar merhaba, ben laptopuma bir soğutucu ve RAM almayı düşünüyorum ama kararsız kaldım bir işe yarar mı diye düşünüyorum almayı düşündüğüm şeylerin linkini aşağıya bırakıyorum. Arkadaşlar lütfen bana cevap yazın. Bilgisayarımla alakalı bilgiler de şunlar; işlemci Intel penitum P6100 ve...
  5. M

    HP Pavilion Gaming 15 ile yayın yapılabilir mi?

    Hepinize merhaba arkadaşlar. Ben bugün size bir laptopla yayın yapma konusunda başvuracağım. Laptop bana göre güçlü gerek işlemcisi olsun, gerek ekran kartı olsun. Ne demişler, "bin bilsen de bir bilene danış" ben de size danışıyorum. Aşağıya bırakacağım linkteki laptopla yayın yapmayı...
  6. M

    GTX 1650 Max-Q vs. GTX 1650 Ti

    Arkadaşlar merhaba, ben laptop almaya karar verdim fakat şöyle bir ibare ile karşılaştım: Bir GTX 1650 Ti, bir de GTX 1650 Max-Q var. Bunların arasındaki fark nedir? Bence 1650 Ti daha güçlü ama bilen bir arkadaş beni aydınlatabilir mi?
  7. M

    2500 TL kamerası iyi akıllı telefon tavsiyesi

    Beyler bana iyi bir telefon lazım. Benim için performansı ve kamerası önemli olmalı. Kamerası önemli olması dediğim böyle profesyonel kamera kadar istemiyorum. Günlük çekimleri iyi olsun, gece çekimleri de iyi olsa yeter. Önerilerinizi bekliyorum.
  8. M

    Monster Abra A5 v16.6.5 vs Lenovo 82EY00CGTX

    Anladım ama tekrar SSD almak zor geliyor biraz üstelik ekranı 60 Hz
  9. M

    Monster Abra A5 v16.6.5 vs Lenovo 82EY00CGTX

    Lenovoya gözüm kapalı bende güvenirim notta dediğim gibi altımdaki 12 yıllık ve hiç bir sıkıntı yaşamadım lenovoyu alıyorum geçiyorum
  10. M

    Monster Abra A5 v16.6.5 vs Lenovo 82EY00CGTX

    Beyler selamlar hazırda dolar düşmüşken PC'ye yönelmeyi planlıyorum ama alacağım PC'de kararsız kaldım şimdi bir tarafta yıllardır şanını koruyan Lenovo bir tarafta çok met edilen Monster ikisi de iyi beni götürür fakat şöyle bir fark var Lenovo'nun işlemcisi Ryzen 5 4600h Monster'ın ise i5...
  11. M

    Monster vs Lenovo

    Masaüstü hayır diyorum önermeyin
  12. M

    Monster vs Lenovo

    Peki Acer'i silip Lenovo ile bu kıyaslandığında nasıl olur durum
  13. M

    Çözüldü Celeron 1037U işlemci 105 dereceye çıkıyor

    Ben sana 8 gün önce yazdım hala götürmedin mi bilgisayarcıya ?
  14. M

    Monster vs Lenovo

    Belki verebilrim ama OC konusunda kararsızım yani yapmayı bilmesem de öğrenirim ama OCtan korkuyorum bilgisayara zarar verebilir diye Aklıma takıldı laptopunuzun özellikleri neler ve markası nedir?
  15. M

    Monster vs Lenovo

    Masaüstünü biliyorum ama onların sistemi her ne kadar daha güçlü olsa ben laptop kuallnamaya bayılıyorum ve dediğiniz gibi yer değiştiririm sürekli
  16. M

    Monster vs Lenovo

    Oyun için. Yahu arada kalmamın sebebi Lenovo'larda RGB klavye yok, ondan dolayı. Yoksa her koşulda Lenovo fanboyuyum.
  17. M

    Monster vs Lenovo

    Beyler aklıma şöyle bir şey geldi şimdi ben aslında Monster'u göstermemdeki sebep RGB tuş olması şimdi bir tane daha laptop buldum o da ASUS size link bırakacağım ASUS mu yoksa yine mi Lenovo söylerseniz sevinirm.
  18. M

    Monster vs Lenovo

    Herkese teşekkürler. Şu anda da altımda bir tane Lenovo var, 10 yıldır bir sıkıntı çıkarmadı Allah'a şükür. Sadece HDD bozuldu ve fanı. Başka da sıkıntı çıkarmadı. O zaman Lenovo'ya yönelebilirim.
  19. M

    Monster vs Lenovo

    Beyler herkese merhaba iki laptop arasında kaldım hangi alsam kararsızım bana bir yardımcı olun şimdi sizlere ikisinin de linkini atacağım birisi Monster birisi Lenovo. Ve şöyle bir şey daha söyleyeyim eğer 7500-9000 TL arasında bana bu laptoplardan daha iyi laptop öneriniz varsa açığım ve...
  20. M

    Çözüldü Celeron 1037U işlemci 105 dereceye çıkıyor

    Termal macun sürdürün belki ondan kaynaklıdır ve fanıda bozulmuş olabilir bende de oluyordu
  21. M

    Bilgisayar modelini bulamıyorum

    O zaman bilgisayarınızı havaya kaldırın altında her şey yazacaktır ama dikkat edin bir yere çarpmayın ve bu işlemi kapalı iken yapın.
  22. M

    i5-9400F GTX 1660S sistem alınır mı?

    Ona lafım yok ama i5 kötülenemez çünkü i5'in testleri daha iyi
Yukarı