Arama Sonuçları - Sorgulanan Kelime: *

  • Üyeler: Cruslan
  • Oyun Performansı kategorisinde
  • İçerik: Konular, Mesaj
  • Tarihe göre sırala
  1. Cruslan

    Korsan vs orijinal oyun arasındaki FPS farkı

    Değişir. Her oyunun korsan karşıtı DRM'si ve DRM'ye karşı kullanılan metotlar aynı değil. Genelde ya olmaz ya da artı performans farkı olur. Bazı durumlarda da eksi olabilir.
  2. Cruslan

    i7-10510U ve MX130 sistem CoD Warzone kaldırır mı?

    Ekran kartı bayağı kötü. Açar da oynanmaz, özellikle çok hızlı bir oyun olduğu için çok tatsız olur. Bir de MX serisi GPU'ların ısı limitleri bir laptop için çok düşük tutulmuş, MX serisi çoğu laptop hemen GPU tarafından throttling'e giriyor ve çok fazla drop yiyorsunuz.
  3. Cruslan

    R5 5600 ve RTX 4060 sistem Fortnite'ta takılıyor

    Isılara bak derim. Stok fanla kullanıyorsan çok rahat 90'a yapışır işlemci.
  4. Cruslan

    RTX 3070'li sistemde FPS oyunlarında geçikme fare ve klavye geç algılama

    CS2'de merminin istenilen yere gitmemesi, yanlış hitboxlar gibi sizden kaynaklanmayan birçok sorun var. Her FPS oyununda yaşıyor musun?
  5. Cruslan

    i5-1135G7 Iris Xe Graphics bilgisayar, the Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition kaldırır mı?

    Rahat kaldırır. Bütün ayarları en sonunda oynayamazsınız.
  6. Cruslan

    Çoğu oyunda DX12 - DX11'den daha fazla FPS veriyor sebebi nedir?

    DX12 ile beraber DirectX, low-level bir API olmuştur. DX12 önceki sürümlerine göre donanıma daha fazla erişim hakkı verir ve oyun üreticileri ihtiyaçlarına göre oyunu daha fazla optimize edebilir. Doğru kullanıldığında daha fazla performans sağlaması olasıdır. DX12 ile çalışmak daha zordur ama...
  7. Cruslan

    Çözüldü Arc 750 sistem kasıyor

    Above 4G Decoding ve ReSize Bar(Resizable Bar olarakta geçebilir) açmanız lazım ARC GPU'ları kullanmak için.
  8. Cruslan

    AFMF ile Cyberpunk 2077 - Şaşırtıcı sonuçlar!

    Oyunlarda böyle bir özellik yok ki. Ha kendiniz FPS'yi sınırlarsınız ondan bahsediyorsanız onun karşılığı chill değil. Burada dinamik olarak yapılıyor. Oyun oynarken 144, 300 artık ne kadar alıyorsanız ve fareyi bırakınca 60 gibi bir değere otomatik sabitliyor.
  9. Cruslan

    AFMF ile Cyberpunk 2077 - Şaşırtıcı sonuçlar!

    Bence "chill" teknolojisi güzel bir teknoloji. Fare oynatmıyorken FPS'yi sınırlayarak güç tüketimini azaltıyor. Özellikle bilgisayarların her gün daha fazla güç tüketmesiyle beraber bu tarz teknolojiler devletlerin zoruyla dayatılabilir.
  10. Cruslan

    AFMF ile Cyberpunk 2077 - Şaşırtıcı sonuçlar!

    Hyper-RX özelliklerinin hepsini şu anda sürücüden açabilirsin. Radeon Boost teknolojisi çok eski kartlarda dahi var. Siz kamerayı hareket ettirirken doğal olarak detayları seçemezsiniz, sürücü de fare hızınıza bağlı olarak ekran çözünürlüğü ve gölge kalitesiyle(6000 serisi ve sonrası) oynayarak...
  11. Cruslan

    AFMF ile Cyberpunk 2077 - Şaşırtıcı sonuçlar!

    Üç teknoloji birleşsin derken ne dediğinizi anlamadım. Oyun FSR 3 FG destekliyorsa ve üstüne AMFM açırsanız FPS gerçekten 4 katına çıkıyor ama input lag o kadar artıyor ki ve sahte kareyi kullanarak başka bir kare ürettiğiniz için görüntü olarak çok alakasız ek kareler ortaya çıkıyor.
  12. Cruslan

    AFMF ile Cyberpunk 2077 - Şaşırtıcı sonuçlar!

    AMFM'nin en büyük handikapı oyun içerisindeki verilere erişemiyor olması. FSR'nin elinde ham görüntü ve oyundaki veriler üzerine FG uygularken AMFM YouTube'den izlediğiniz bir video üzerine FG uyguluyor gibi düşünebilirsiniz. FSR'nin elinde Premiere Pro üzerinde işlenmemiş görüntü ve onca veri...
  13. Cruslan

    AFMF ile Cyberpunk 2077 - Şaşırtıcı sonuçlar!

    AMFM, gönüntü üzerine sonradan FG uyguluyor. Oyunun desteği gerekmiyor. Bunun da bir dezavantajı oyun motorundan gelen hareket yönleri, derinlik haritaları gibi ek veriler olmadığı için çok yüksek harekette AMFM kapatılıyor. AMFM çok yoğun hareket sırasında açık kalırsa görüntüde ciddi...
  14. Cruslan

    AFMF ile Cyberpunk 2077 - Şaşırtıcı sonuçlar!

    Benim sorunum özelliğin iyi olup kötü olması değil, bahsettiğim şey o da değil. AMFM, FG'yi oyundan işlendikten sonra sürücü üzerinde uygular. AMFM açıkken herhangi bir uygulamadan okuyacağın 1% değeri FG öncesi kadardır. FSR 3 veya DLSS 3 açıkken bu işlem oyun içinde gerçekleşir, okuyacağın...
  15. Cruslan

    AFMF ile Cyberpunk 2077 - Şaşırtıcı sonuçlar!

    5 yaşındaki adamın anlayacağı şekilde anlattım ama anlamamakta ısrarcıysanız sorun bende değil.
  16. Cruslan

    AFMF ile Cyberpunk 2077 - Şaşırtıcı sonuçlar!

    Çalışma farkından dolayı sayan programlar farklı sayıyor diyorum sen hala işi yokuşa sürmeye çalışıyorsun. Garip gerçekten.
  17. Cruslan

    AFMF ile Cyberpunk 2077 - Şaşırtıcı sonuçlar!

    AMFM'de %1 değerinin yükselmesine gerek yok, akıcılık 1% ile gelmiyor. DLSS 3 veya FSR 3'de oyunun içinde işleniyor ve görüntü öyle gönderiliyor. Sen programdan bakarken 200 FPS görüyorsun ve 1%'in de ona göre oluyor. O oyunun aslında 1%'i daha düşük, çünkü 1%'de kareleri sayarken sahte kareyi...
  18. Cruslan

    AFMF ile Cyberpunk 2077 - Şaşırtıcı sonuçlar!

    Azalma var mı %1'de? Azalma varsa sorun vardır, AMFM açıkken düşmüyorsa aynı kalıyorsa sorun yoktur.
  19. Cruslan

    AFMF ile Cyberpunk 2077 - Şaşırtıcı sonuçlar!

    AMFM'yi açında 100 FPS aldığın oyunda 1% değeri de mi düşüyor? Atıyorum 100 FPS alıyorsun %1 değerin de 80 olsun, AMFM açıp 200 FPS olunca %1 değerin 50 falan mı oluyor?
  20. Cruslan

    AFMF ile Cyberpunk 2077 - Şaşırtıcı sonuçlar!

    Monitörün 240 FPS gösteremezken sen nasıl 240 FPS'i görebilesin ki? Direkt burada başlıyor yanlış. 240 Hz bir monitörle test etmen gerekirdi bu argümanı sunmak için. 60 FPS oyunu 120 Hz monitör ile açıp yükseltsen farkı hissedersin.
  21. Cruslan

    AFMF ile Cyberpunk 2077 - Şaşırtıcı sonuçlar!

    Sorun yok, "gerçek" 300 FPS almıyorsun çünkü. Oyundan gelen karelerin aralarına interpolation ile üretilmiş kareler konuyor. %1 değeri aralara konulan kareleri hesaba katmıyor çünkü onları görüntü işlendikten sonra sürücü koyuyor. Bakman gereken gerçek FPS değeri ve onla kıyaslaman lazım.
  22. Cruslan

    AFMF ile Cyberpunk 2077 - Şaşırtıcı sonuçlar!

    Veriler yanıltıcı, daha doğrusu AMFM'nin uygulanma şekli verilerin yanlış yorumlanmasına neden oluyor. AMFM, oyun içinde değil sürücü içinde çalışıyor. Oyunda grafikler önce işleniyor, sonra sürücü üzerinde interpolation uygulanıp ekrana aktarılıyor. Sürücüde gösterilen FPS, interpolation +...
  23. Cruslan

    ETS 2 sistem performansınız nasıl?

    Oyun çok fazla sistem istemiyor ama SSD'ye muhtaç.
  24. Cruslan

    ProArt Station PD5 sistem Valorant'ta 180 FPS veriyor

    Yok fayda etmez. Elle yapabileceğin bir şey yok ayar kısmak dışında.
  25. Cruslan

    ProArt Station PD5 sistem Valorant'ta 180 FPS veriyor

    Bu bilgisayar iş için. Eğer bu amaçla oyun amacıyla alındıysa çok ciddiyim geri iade et.
Geri
Yukarı