Hikaye oluşumu ve yazım
Animasyon yapımı genellikle bir hikayenin animasyon metnine dönüşümüyle başlar. Hikaye dizilimi genellikle çizgi romanlara benzer ve kare kare yapılan hazırlıklar, oyunculuk ve büyün kamera açıları bu şeyin içindedir. Fotoğraflar animasyon takımının hikaye dizilimini ortaya çıkartması ve düşünülen görüntünün ortaya çıkmasında büyük bir rol oynar. Hikayeyi yazan kişi ile çizimi yapan kişi arada sırada görüşmeler yaparak olması gereken görüntüyü ortaya çıkartırlar.
Ses
Animasyon başlamadan önce arka planda çalan ses ve benzeri şeyler kayıt edilir ki animasyon biraz daha senkronize olsun. Yavaş bir müzik geleneksel animasyon için her zaman iyidir, çünkü geleneksel animasyonda kare sayısı diğer görsel içeriklere göre daha az ve yavaştır. Müziğin önceden üretilmelidir ki senkronize konusunda animatörler zorlanmamalı. Bitirilmiş bir arka plan müziği sadece müzikten ibaret olmadığı gibi, içinde ses efektlerini ve başka müzikleri bulunduracaktır ve ses aktörlerinin ürettiği dialoglar bulunacaktır. İlk yapılan deneme sadece ses aktörlerinin sesini bulundurmaktadır. Ve ses aktörleri o müzikler yerine kendisi söylemek zorundadır. Animasyonun asıl versiyonu ortaya çıkacağı zaman bu şarkı söyleme sesleri kaldırılır ve asıl müzikler eklenir. 1930'dan önce kayıt edilen " Japon animasyonları" biraz daha senkron dışındadır. Çünkü ses efektleri ve müzikler çizimden sonra yapılmaktadır. Bazı stüdyolar 1930'larda böyle yapmaya devam etmişlerdir ki bazı animasyon filmlerinde bunu görmek mümkündür. Örneğin Popeye the Sailor ve Betty Boop buna örnek gösterilebilir.
Animasyon yapımı genellikle bir hikayenin animasyon metnine dönüşümüyle başlar. Hikaye dizilimi genellikle çizgi romanlara benzer ve kare kare yapılan hazırlıklar, oyunculuk ve büyün kamera açıları bu şeyin içindedir. Fotoğraflar animasyon takımının hikaye dizilimini ortaya çıkartması ve düşünülen görüntünün ortaya çıkmasında büyük bir rol oynar. Hikayeyi yazan kişi ile çizimi yapan kişi arada sırada görüşmeler yaparak olması gereken görüntüyü ortaya çıkartırlar.
Ses
Animasyon başlamadan önce arka planda çalan ses ve benzeri şeyler kayıt edilir ki animasyon biraz daha senkronize olsun. Yavaş bir müzik geleneksel animasyon için her zaman iyidir, çünkü geleneksel animasyonda kare sayısı diğer görsel içeriklere göre daha az ve yavaştır. Müziğin önceden üretilmelidir ki senkronize konusunda animatörler zorlanmamalı. Bitirilmiş bir arka plan müziği sadece müzikten ibaret olmadığı gibi, içinde ses efektlerini ve başka müzikleri bulunduracaktır ve ses aktörlerinin ürettiği dialoglar bulunacaktır. İlk yapılan deneme sadece ses aktörlerinin sesini bulundurmaktadır. Ve ses aktörleri o müzikler yerine kendisi söylemek zorundadır. Animasyonun asıl versiyonu ortaya çıkacağı zaman bu şarkı söyleme sesleri kaldırılır ve asıl müzikler eklenir. 1930'dan önce kayıt edilen " Japon animasyonları" biraz daha senkron dışındadır. Çünkü ses efektleri ve müzikler çizimden sonra yapılmaktadır. Bazı stüdyolar 1930'larda böyle yapmaya devam etmişlerdir ki bazı animasyon filmlerinde bunu görmek mümkündür. Örneğin Popeye the Sailor ve Betty Boop buna örnek gösterilebilir.