Kusursuz bir tetikçi Hitman: Absolution

Oyunu bilmeyen yoktur diye tahmin ederek anlatıma geçiyorum. Spoiler içeren bir yazı olacak. Teşkilat başkanın verdiği emirle eski teşkilat çalışanı Diana'yı teşkilat'a ihanet suçundan öldürerek oyuna başlıyoruz ve adeta bir film kurgusu şeklinde gelişen olaylar ile devam ediyor. Diana'yı vurduktan sonra teşkilat'a Diana'nın arkadaşını getirmemiz isteniyor ama 47 buna itaat etmiyor. Arkadaşının ölmeden önceki son isteğini yerine getirmeyi tercih ediyor, kızı teşkilat'a vermiyor. Olay örgüsüne çok takılmadan oynanış kısmına geçmek istiyorum. Elinizde iki tabanca ile Maraz Ali misali baskın yapıp adamları öldürerek de hedefe ulaşabilirsiniz, gerçek bir ajan gibi kimseyi öldürmeden sessiz sedasız giderek de hedefe ulaşabilirsiniz. Oyun zorluğunu seçebiliyorsunuz. İsterseniz mükemmeliyetçi zorluğunu seçip arkanızda toz tanesi kadar ufak bir detay bile bırakmadan da gidebilirsiniz. Mükemmeliyetçi zorlukta çatışmaya girmek delilik olur. Hayatınız yiyeceğiniz 2 kurşuna bakar. Çatışmalarda bahsetmişken vuruş hissinden bahsetmezsek olmaz. İş bitirici bir vuruş yaptıktan sonra zamanın yavaşlatılması, yaralayıcı vuruş yapıldığında düşmanın verdiği gerçekçi tepki oyuna bağlılığımızı artırıyor. Çıktığı yılın en iyi grafiklerine sahip olabilir. Düşmanlarınızı bıçak, boğma teli gibi yakın dövüş silahlarıyla da öldürebiliyorsunuz. Hatta bıçağı kafasına fırlatarak da öldürebilirsiniz. Oyunda Türkçe arayüz ve altyazı desteği de bulunmakta. Sistem gereksinimi düşük iyi bir bilgisayarınız olmadan da oynayabileceğiniz mükemmel bir oyun. Gta gibi açık dünyada takılma özelliği sunan bir oyun değil. O hikayenin içine girince açık dünya arayacağınızı da zannetmem. Bu oyun sayesinde oyunlara bakış açınız değişecektir. Mükemmel bir oyun oynayın, oynattırın.

Son incelemeler

Artıları: Fena değil. En azından emek verilmiş.
Eksileri: Daha akıcı bir şekilde anlatılabilir. Paragraflara ayrılıp anlatılsa çok daha iyi olurdu.
Yazı güzel lakin paragraflara ayrılırsa hem daha okunaklı olur, hem de daha akıcı olur.

Yorumlar

Hitman Absolution'un devamı gelmedi ona üzülüyorum ben. Özellikle oyunun son sahnesinden sonra devamı kesinlikle gelmeliydi. Onun yerine Hitman (2016) çıkarttılar bölümleri ayrı ayrı satın almamızı istediler. 2016 oyununa göz gezdirip bakmadım bile Absolution'dan sonra çok bebeksi geliyordu.
 
Victoria'yı kurtarma sebebimiz, onu alıp bizim gibi tetikçi yapacaklarıdır. Diana bize onu doktorlardan kurtardığını söyler ve ajan 47 ara sahnede doktorların ona neler yaptığını hatırlar. Ajan 47 bu yüzden onun durumunu bilir ve kurtarmak ister. Hatta Diana'nın bir sahnede sözü vardır: "ona hiç sahip olmadığın hakkı ver 47."
 
Son düzenleme:
Victoria'yı kurtarma sebebimiz, onu alıp bizim gibi tetikçi yapacaklarıdır. Diana bize onu doktorlardan kurtardığını söyler ve ajan 47 ara sahnede doktorların ona neler yaptığını hatırlar. Ajan 47 bu yüzden onun durumunu bilir ve kurtarmak ister. Hatta Diana'nın bir sahnede sözü vardır: "ona hiç sahip olmadığın hakkı ver 47."
O sözlere dikkat etmemişim hikayeyi şimdi daha iyi anladım, teşekkürler.
 
Hitman Blood Money bugün bitirdim, Absolution oynanmaya değebilecek bir oyun mu?
Blood Money'den sonra bu mu Hitman diyeceksin muhtemelen. Oyun Max Payne çakması :D Sistemin yeterse Hitman 2016, Hitman 2 ve Hitman 3'ü oyna; gerçek ruhu onlar taşıyor, Absulation değil.
 
Blood Money'den sonra bu mu Hitman diyeceksin muhtemelen. Oyun Max Payne çakması :D Sistemin yeterse Hitman 2016, Hitman 2 ve Hitman 3'ü oyna; gerçek ruhu onlar taşıyor, Absulation değil.
Hitman Absolution'u "Normal" zorlukta oynarsan Max Payne gibi olur zaten. Zor veya "Uzman" zorlukta oynarsan kafanı çıkarmaya yeltenemezsin dahi. 2016 ve sonrasında çıkan oyunların neresi Hitman'ı anımsatıyor acaba ? Belli bir hikaye dahi yok Absolution'dan sonra çok bebeksi geliyor son üçleme.
 
Hitman Absolution'u "Normal" zorlukta oynarsan Max Payne gibi olur zaten. Zor veya "Uzman" zorlukta oynarsan kafanı çıkarmaya yeltenemezsin dahi. 2016 ve sonrasında çıkan oyunların neresi Hitman'ı anımsatıyor acaba ? Belli bir hikaye dahi yok Absolution'dan sonra çok bebeksi geliyor son üçleme.
Normal modda oynadım, gine de çok kolay değildi.
 
Hitman Absolution'u "Normal" zorlukta oynarsan Max Payne gibi olur zaten. Zor veya "Uzman" zorlukta oynarsan kafanı çıkarmaya yeltenemezsin dahi. 2016 ve sonrasında çıkan oyunların neresi Hitman'ı anımsatıyor acaba ? Belli bir hikaye dahi yok Absolution'dan sonra çok bebeksi geliyor son üçleme.
Absolution'ı oynadığım zorluk ile ilgisi yok oyunun, en basitinden oyunda kayıt noktaları belirli yerde; aklındaki şeyi deneme imkanı vermiyor. Oyunda yaptığın şey kısa özet; "Gördüğün ilk adamın kılığına geç, onun bölgesinde çıkınca gördüğün ilk adamın kılığına geç..." gidiyor. Kıyafet hariç Max Payne 3 ile aynı oyun, Bullet Time yerine gelen İçgüdü ve ara sahnelerden 47'nin içki içmesini çıkarmalarını saymıyorum bile. Oyun eğlenceli mi evet, hatta süper. Oynadığım en iyi 10 oyuna girer fakat bir Hitman oyunu değil.

2016 ve sonrası çıkan oyunlar nasıl Hitman'i yansıtmıyor dalga mı geçiyorsun? Haritaya girer girmez kendine bir "Intel" seçmeyip, harita içerisinde bulursan çok daha keyifli oluyor oyun. Hikaye konusunda Ms. Burnwood'un vasiyetini (!) yerine getirip bir kızı kurtarmaya/korumaya çalışıyoruz. Suikastçimiz bir anda koruyucu oluyor, harika ve bebeksi (?) olmayan bir hikaye. Son üçlemede ise gerçek 47'yi oynuyoruz, hikaye bana da ne kadar eksik gelmiş olsa da böyle. Hele 3. oyun bana çok eksik geldi de bunun konu ile alakası yok.

Bu arada oynadığım zorluk seviyesi en zorun bir altıydı, 4 oyunda da; gerçek zorluk istiyorsan YouTube'dan "Suit Only Challenge" diye arat. Daha ben bile cesaret edemedim, aşırı ezber isteyen şeyler.
 
Absolution'ı oynadığım zorluk ile ilgisi yok oyunun, en basitinden oyunda kayıt noktaları belirli yerde; aklındaki şeyi deneme imkanı vermiyor. Oyunda yaptığın şey kısa özet; "Gördüğün ilk adamın kılığına geç, onun bölgesinde çıkınca gördüğün ilk adamın kılığına geç..." gidiyor. Kıyafet hariç Max Payne 3 ile aynı oyun, Bullet Time yerine gelen İçgüdü ve ara sahnelerden 47'nin içki içmesini çıkarmalarını saymıyorum bile. Oyun eğlenceli mi evet, hatta süper. Oynadığım en iyi 10 oyuna girer fakat bir Hitman oyunu değil.

2016 ve sonrası çıkan oyunlar nasıl Hitman'i yansıtmıyor dalga mı geçiyorsun? Haritaya girer girmez kendine bir "Intel" seçmeyip, harita içerisinde bulursan çok daha keyifli oluyor oyun. Hikaye konusunda Ms. Burnwood'un vasiyetini (!) yerine getirip bir kızı kurtarmaya/korumaya çalışıyoruz. Suikastçimiz bir anda koruyucu oluyor, harika ve bebeksi (?) olmayan bir hikaye. Son üçlemede ise gerçek 47'yi oynuyoruz, hikaye bana da ne kadar eksik gelmiş olsa da böyle. Hele 3. oyun bana çok eksik geldi de bunun konu ile alakası yok.

Bu arada oynadığım zorluk seviyesi en zorun bir altıydı, 4 oyunda da; gerçek zorluk istiyorsan YouTube'dan "Suit Only Challenge" diye arat. Daha ben bile cesaret edemedim, aşırı ezber isteyen şeyler.
Absolution oyununda zorluğun pek bir önemi yok Normal zorluktan sonra gizli gitmek zorundasın çatışmaya girersen ölürsün yani Max Payne ile uzaktan yakından alakası yok. Normalden üst zorluklarda NPC'lerin tepkimeleri daha hızlı oluyor ve kayıt noktaları çok daha sınırlı bir hale geliyor. Uzman ve üstünde ki zorluklarda kayıt noktası yok "Mükemmelliyetçi" zorluğunda direkt olarak kayıt noktası ve HUD ekranı yok. Oyun gayet eğlenceli ve kesinlikle Hitman oyunu oynadığını anlıyorsun. Bölüm tasarımları harikaydı ve hedefi öldürmek için bir sürü alternatif vardı. Mesela "Çin Mahallesi" haritasında ben hedefi 3-4 farklı yöntem ile öldürmüştüm. Spoiler olmaması için karakter adını söylemeyeceğim fakat son bölümlerde yine hedefi farklı yöntemler ile öldürebiliyorduk. Bu tüm bölümler için geçerli bir olay. Hatta hedefe bakarsak NPC'ler ona göre hareket ediyordu yani ben saniyeler ile yarıştığımı biliyorum. İçgüdü ile Bullet Time'in alakası bile yok. İçgüdü özelliğini "Zor" modda kullanırsan saniyesinde tükendiğini görürsün bu özellik zaten aynı kıyafette ki NPC'lerin yanından saniyelik olarak geçersen şüphelenme durumunu ortadan kaldırmak için. Bullet Point ile uzaktan yakından herhangi bir benzer özellik yok oyunda. Hikayesi zaten tatmin edici ve hızlı tempoluydu. Oyun içinde herhangi bir NPC'nin kafasına sıkarsan zaman yavaşlıyordu lakin zorluk seviyesi yüksek olduğu için direkt olarak ölüyorduk kalabalık bir mekanda. Hitman 2016'nın bölümlerinin ayrı satılması ve gerçekten bebeksi bir görünüme sahip olmasını saymıyorum bile. Son üçlemede hikaye yoktu belli başlı. Bölüm tasarımları her türlü daha iyidir fakat Absolution kesinlikle oynadığım ve oynayacağım tüm Hitman oyunları arasında en iyisiydi. Blood Shot'da iyiydi fakat Absolution'a göre eski kalıyordu ama güzel oyundu sevdim. Splinter Cell Blacklist ve Conviction bile bu oyun kadar germedi beni.
 
@112819 öncelikle Max Payne çakması bir oyun Absulation bunun için tartışmaya gerek yok, Max Payne'de de "alla alla" diyip koşarsan çok kısa bir zamanda ölmen garanti. İçgüdü ile Bullet Time aynı şeyler çünkü aynı elbiseli adamın yanından geçerken şüphelenmesi aşırı saçma bir durum, bunu "İçgüdü" ile kelimiz örtüp başımızı eğerek geçmemiz apayrı bir saçma durum.

Bu arada benim eleştirdiğim kısım kayıt noktası olup olmaması değil, belirli noktalarda kayıt noktası olması yani sıralı ilerlememiz gerektiği. Bu Hitman gibi bir oyunu monotanlaştıran iğrenç bir durum. 3,4 farklı öldürme şekli Blood Money'de de vardı, daha önceki oyunlarda varsa da ben bilmiyorum oynayamadığım için.

NPC'ler hakkında sana katılıyorum fakat Absulation iyi olduğu için değil, 2016 sonrasında çıkan 3'leme iğrenç olduğu için. NPC'ler seni hedefle yalnız bırakıyor, ölü bulsalar bile senden şüphelenmiyorlar gerçekten haklısın bu konuda. Yalnız eşit olsun diye Absulation ile Blood Money'i kıyaslayacağım ve daha önceki oyundan eksilerini söyleyeceğim sana;
1) Blood Money'de olan ceset torbası Absulation'da yok, yatıyor adamlar kaldığı yerde.
2) Absulation'da görünür silahlar yok, envanterinde saklayabiliyorsun. Bir aşçının gizlice pompalı taşıması, muhteşem. 2016'da ise yüzlerce küçük parça taşıyabiliyorsun bu da saçma.
3) Kendi klasmanında olmayan silahları kuşanırsan Blood Money'de kafana sıkıyorlar. Susturuculu tabancan olur, normal polis iken MP5 kuşanman vb. olur, gerçekten çok iyi bir detay. Absulation'da bu yok, 2016'da var mı dikkat etmedim.
4) Blood Money'de birinin kılığına girince adama omuz atmadığın veya karşısında dikilmediğin sürece senden şüphelenmiyorlar. Absulation'da ise eğilip kelini saklaman gerekiyor. 2016'da ise senin üstün ve rahatsız ettiğin adamlar şüphelenebiliyor. En eksik oyun burada gene Absulation.

Hikaye göreceli bir şey, şahsen grafik tasarımı olarak 2016 ile Absulation'u kıyaslarsak bende Absulation derim fakat bebeksi bir durum da yok ortada. Absulation sadece çağının ilerisinde muhteşem bir oyundu. Bölümlerin ayrı satılması konusunda tamamen haklısın hatta bölümleri geçtim oyunları ayrı ayrı satıyorlar, o 3 oyun tek oyun anca eder hem oynanış süresi hem de tatmin edicilik olarak. Sütünü sağmak diyorlar sanırım buna ama Cyberpunk gibi olmasından daha iyidir.

En son olarak benim oynadığım en iyi Hitman oyunları ne dersen Blood Money derim. Absulation bu eksiklere rağmen çok eğlenceli ve muhteşem bir oyun ama iyi bir Hitman oyunu değil. Oyun olarak Blood Money'in önünde ama Hitman olarak esamesi okunmaz.
 
@112819 öncelikle Max Payne çakması bir oyun Absulation bunun için tartışmaya gerek yok, Max Payne'de de "alla alla" diyip koşarsan çok kısa bir zamanda ölmen garanti. İçgüdü ile Bullet Time aynı şeyler çünkü aynı elbiseli adamın yanından geçerken şüphelenmesi aşırı saçma bir durum, bunu "İçgüdü" ile kelimiz örtüp başımızı eğerek geçmemiz apayrı bir saçma durum.

Bu arada benim eleştirdiğim kısım kayıt noktası olup olmaması değil, belirli noktalarda kayıt noktası olması yani sıralı ilerlememiz gerektiği. Bu Hitman gibi bir oyunu monotanlaştıran iğrenç bir durum. 3,4 farklı öldürme şekli Blood Money'de de vardı, daha önceki oyunlarda varsa da ben bilmiyorum oynayamadığım için.

NPC'ler hakkında sana katılıyorum fakat Absulation iyi olduğu için değil, 2016 sonrasında çıkan 3'leme iğrenç olduğu için. NPC'ler seni hedefle yalnız bırakıyor, ölü bulsalar bile senden şüphelenmiyorlar gerçekten haklısın bu konuda. Yalnız eşit olsun diye Absulation ile Blood Money'i kıyaslayacağım ve daha önceki oyundan eksilerini söyleyeceğim sana;
1) Blood Money'de olan ceset torbası Absulation'da yok, yatıyor adamlar kaldığı yerde.
2) Absulation'da görünür silahlar yok, envanterinde saklayabiliyorsun. Bir aşçının gizlice pompalı taşıması, muhteşem. 2016'da ise yüzlerce küçük parça taşıyabiliyorsun bu da saçma.
3) Kendi klasmanında olmayan silahları kuşanırsan Blood Money'de kafana sıkıyorlar. Susturuculu tabancan olur, normal polis iken MP5 kuşanman vb. olur, gerçekten çok iyi bir detay. Absulation'da bu yok, 2016'da var mı dikkat etmedim.
4) Blood Money'de birinin kılığına girince adama omuz atmadığın veya karşısında dikilmediğin sürece senden şüphelenmiyorlar. Absulation'da ise eğilip kelini saklaman gerekiyor. 2016'da ise senin üstün ve rahatsız ettiğin adamlar şüphelenebiliyor. En eksik oyun burada gene Absulation.

Hikaye göreceli bir şey, şahsen grafik tasarımı olarak 2016 ile Absulation'u kıyaslarsak bende Absulation derim fakat bebeksi bir durum da yok ortada. Absulation sadece çağının ilerisinde muhteşem bir oyundu. Bölümlerin ayrı satılması konusunda tamamen haklısın hatta bölümleri geçtim oyunları ayrı ayrı satıyorlar, o 3 oyun tek oyun anca eder hem oynanış süresi hem de tatmin edicilik olarak. Sütünü sağmak diyorlar sanırım buna ama Cyberpunk gibi olmasından daha iyidir.

En son olarak benim oynadığım en iyi Hitman oyunları ne dersen Blood Money derim. Absulation bu eksiklere rağmen çok eğlenceli ve muhteşem bir oyun ama iyi bir Hitman oyunu değil. Oyun olarak Blood Money'in önünde ama Hitman olarak esamesi okunmaz.
Blood Money'de çok güzel oyundu lakin benim dediğim farklı. Absolution oyununda ben normal olarak "Zor" zorlukta oynadığım için silahı sadece NPC'lerin dikkatını dağıtmak için kullanıyordum. İçgüdüyü asla uzun uzun kullanamıyordum ve dediğim gibi içgüdü 3-4 saniye içinde tamamen bitiyordu. Blood Money'de ceset torbası vardı ve cesetleri saklıyabiliyorduk lakin Absolution'da da bu özellik var. Cesetleri otların,çalıların ve dolapların içine saklıyabiliyorduk. Absolution'u "Normal" zorluk ayarında oynarsak çatışma ve gizlilik tamamen bizim tercihimize bağlı oluyor. Lakin "Zor" ve üstünde çatışmaya yeltenemedim bile açıkcası korktum. Kayıt noktaları kısıtlıydı ve bir yerden bir yere geçene kadar 2-3 dakika beklemek zorunda kalıyordum. O yüzden silah saklama olayını es geçiyorum. Dediğim gibi çatışma ve gizlilik tamamen bizim tercihimize kalıyor "Normal" ve altında ki zorlukta. Senin dediğin Bullet Point özelliği çatışma içinde yeterli içgüdümüz varsa düşmanları tek tek işaretleyip "Q" tuşuna basarsak işaretlediğimiz düşmanları öldürme özelliği. Lakin belli bir zorluktan sonra çatışmaya girmek imkansız çünkü direkt ölüyor karakterimiz. İçgüdü ve düşman işaretleme farklı özellikler. Blood Money gerçekten çok gerçekçi bir oyundu lakin çok eskidi artık. Şimdi oyuna girsem hiç zevk almam zaten bir kere bitirmişim. Oyunun çıktığı yıl oynasaydım başından kalkmazdım büyük ihtimal. Ama Absolution'a ara sıra girip oynarım oyunun mekanikleri ve grafikleri olsun hiç eskimiyor. Oyunun her bölümünde hedefi öldürmek için bir sürü seçenek ve farklı yollar oluyor. Absolution'da ki silah taşıma olayı çatışmayı tercih edenler için. Çatışmayı belli bir zorluktan sonra istesende yapamıyorsun zaten. Ben Agent 47'nin silahını sadece dikkat dağıtmak için ateşliyordum. Özellikle son bölümde saniyeler ile yarıştığımı hatırlıyorum. Zor ve üstünde ki zorluklarda oynayınca gayet iyi bir Hitman oyunu olduğunu kanıtlıyor bu oyun.
 
@112819 son mesajınızla benim dediklerimi haklı çıkarmışsınız. Ayrıca bu, Absulation ekolünden giden filme göz atın derim; bizim yeteneklerimize sahip kız, aşırı güçlü ana karakter ve gizlilik esaslı olmayan bir film. Oyun da aynısı, çatışma tercih edenlere demişsiniz de bu Absulation için tam tersi, gizlilik tercih edilirse olacak. Şu hedef işaretlemeyi ilk bölümden oyun gözümüze soktuğu için Bullet Time ile kıyaslıyorum ayrıca kullanmak içgüdüden harcıyor. Ceset torbası olayını yanlış anladınız bu arada, öldürdüğümüz kişiler bulunursa siyah torbaya konulup belirli noktalarda toplanıyor. Bizim saklamamız değil konu NPC'lerin buna reaksiyon vermemesi. Mekanik tercih ama savunulacak bir yanı yok, grafik konusunda harbiden adamlar çok iyi iş başarmış.

En nihayetinde şeyi söylüyoruz aslında sadece ben oyun olarak beğenip, Hitman olarak beğenmiyorum. Attığım film gibi.
 
@112819 son mesajınızla benim dediklerimi haklı çıkarmışsınız. Ayrıca bu, Absulation ekolünden giden filme göz atın derim; bizim yeteneklerimize sahip kız, aşırı güçlü ana karakter ve gizlilik esaslı olmayan bir film. Oyun da aynısı, çatışma tercih edenlere demişsiniz de bu Absulation için tam tersi, gizlilik tercih edilirse olacak. Şu hedef işaretlemeyi ilk bölümden oyun gözümüze soktuğu için Bullet Time ile kıyaslıyorum ayrıca kullanmak içgüdüden harcıyor. Ceset torbası olayını yanlış anladınız bu arada, öldürdüğümüz kişiler bulunursa siyah torbaya konulup belirli noktalarda toplanıyor. Bizim saklamamız değil konu NPC'lerin buna reaksiyon vermemesi. Mekanik tercih ama savunulacak bir yanı yok, grafik konusunda harbiden adamlar çok iyi iş başarmış.

En nihayetinde şeyi söylüyoruz aslında sadece ben oyun olarak beğenip, Hitman olarak beğenmiyorum. Attığım film gibi.
NPC'ler tepki veriyor aslında. Örneğin çok şüphe çekip ortalıktan kaybolduğumuz da bir süre sonra aramaya başlıyorlar. Azizelerin olduğu bölümde özellikle bunu çok yaşadım hedefleri ortadan kaldırdığımda NPC'ler cesetleri dolapların içerisinden görüp alarma geçiyordu. İçgüdü ve hedef işaretleme olayını ben dolu dolu kullanamadım çünkü oyun içinde asla çatışmaya giremedim. Kafamı kaldırdığım anda adamlar direkt öldürüyordu ve tepki bile veremiyorduk. Oyunu gizli yönden bitirmek ve aksiyona dalmamak için "Zor" ve üzerinde ki zorluklarda oynamak lazım dedim. Çünkü silahı adam öldürmek için değil hedef şaşırtmak için kullanıyoruz kalabalık ortamlarda. Herhangi bir NPC ile göz göze gelirsek o NPC direkt olarak farklı yönlerde etkileşime geçiyor. Belli NPC'ler ve hedefe bakarsak direkt olarak etkileşime geçiyorlar ve o andan sonra zamanla yarışmak gerekiyor. Normal ve altında ki zorluklarda zevk amaçlı çatışma tercih edilebilir lakin "Zor" ve üzerinde ki zorluklarda isteseniz dahi çatışmaya giremezsiniz kalabalık ortamlarda. İçgüdü özelliği saçmaydı ve zaten bol keseden kullanamıyorduk çünkü saniyesinde bitiyordu. Filmleri takip etmedim lakin Absolution kesinlikle iyi bir Hitman oyunuydu. Özellikle "Zor" ve üzeri zorluklarda oynanınca çoğu korku oyununun vermediği gerilimi veriyordu.
 

Blog girdisi detayları

Ekleyen
AyarsıZZ
Okuma süresi
1 dakika okuma
Görüntüleme
2.431
Yorumlar
33
İncelemeler
1
Son güncelleme
Yazar değerlendirmesi
5,00 yıldız
Değerlendirme
4,00 yıldız 3 değerlendirme

Oyun kategorisindeki diğer girdiler

AyarsıZZ adlı kullanıcının diğer girdileri

Bu girdiyi paylaş

Geri
Yukarı