Ben bu oyuna motoruyla oyunu aynı anda geliştirmek hata diyenlerin neye dayanarak bunu dediklerini anlamıyorum, Enis Kirazoğlu bir videosunda böyle dedi diye bir anda herkes oyun motoruyla oyunu aynı anda geliştirdikleri için bla bla bla demeye başladı...
Şaka mısınız ya? Bu adamlar plansız programsız mı hareket ediyor sanıyorsunuz? Half-Life 2 bunu deneyip başarısız olmuş diye (!) her oyun başarısız olacak diye bir kaide mi var? İki tarafıda düşünmüşler ve buna göre bir plan yapmışlar ayrıyetten dikkat ettiyseniz Valve bu motoru (Source) global bir oyun motoru olarak çıkarttı yani bunda Dota CS:GO farklı single player oyunlar geliştirildi. Ama TaleWords bu motoru M&B serisi ile entegre bir oyun motoru olarak gelitştirdi en başından itibaren buda haliyle oyunu ve oyun motorunu aynı anda geliştirmenin gerekliliğini beraberinde getirmiş oldu. Bu oyun motoru kıyaslamasını Unreal Engine ve Paradox Development Studio oyun motorları olarak birbirinden ayırabilirsiniz Source ve TaleWords'ün oyun motorları her anlamda birbirinden farklı ve karşılaştılması bir o kadar saçma.
Üçüncü olarak o övdüğünüz Witcher'lar oyun motoruyla oyunu bir arada geliştirilmiş oyunlar Witcher 1'den itibaren Witcher 2 ve Witcher 3 ile birlikte oyun motoru ve oyun olarak aynı anda geliştirilmeye devam ettiler ve kimse kalkıp bu adamlara abi siz oyun motoruyla oyunu aynı anda geliştirmişsiniz nasıl bu iş oluyor demiyor? Galiba insanlar oyun motorunu yapıyorlar sonra oyunu geliştiriyorlar hiç dokunmuyorlar falan zannediyor oyun motoruna, bu bir filmi tek karede çekildiğini düşünenler ile aynı tarz bir düşünce şekli haliyle eksiz ve yanlış.