1080P odaklı oyun için sistem

BlG SMOKE

Centipat
Katılım
4 Ocak 2020
Mesajlar
544
Yer
İstanbul
İstediğiniz kadar soru sorabilirsiniz. Troll olmadıkça her tavsiye konusunda her soruya yanıt veririm. En doğru ve makul parçaları alırsınız umarım. Hayırlı olsun.

@BİG SMOKE Çok yanlış bilgiler veriyorsunuz. Darboğaz kavramı Türkçe'de ve Türkiye'de yanlış anlaşılıyor. 3600X ile 1080P'de 2070S ekran kartı ile sıfır sorun çatır çatır oyun oynarsınız. Bazı oyunlarda ekran kartının %99 yüke girmemesi; darboğaz anlamına gelmez. Oyun akıyor ve 170 yerine 165-160 FPS alınıyorken bu darboğaz mıdır? Darboğaz: ekstrem durumlarda işlemcinin oyuna yetmemesidir. Ekran kartı bottleneck diye bir şey yok yav anlatamadım gitti. 4770K şu an 2060'a darboğaz mı yapıyor PubG oynarken?

Sisteme gelecek olursak; R5 3600 ve 2070 ile çatır çatır çatır 1080P oyun oynanır. Tüm AAA oyunlarda akar gider, CS GO da ekran kartı kullanımı düşer çünkü bu doğaldır, düşmediği 1500TL üstü ekran kartı yok (1080P'de). Darboğaz mı oluyor bu? :)
ben çözünürlük darboğazı diyecektim.üzgünüm kendimi ifade etmekte zorlanıyorum sanırım.o sistem darboğaz yapmaz.csgo meselesine gelirsek,csgo işlemci odaklı olduğu için çok normal.
 

Levoo

Hectopat
Katılım
26 Haziran 2015
Mesajlar
664
Makaleler
2
Çözümler
1
Ben 9700k ve 2080 kullanıyorum. Oyunlarda genel olarak gölge kapalı her şey ultraya alıyorum. Afterburner ile baktığımda hep %95 99 arası değişiyor. Tabi bunda intel işlemci olmasının farkı da var.
 
KS
KS
Skyt

Skyt

Centipat
Katılım
19 Şubat 2020
Mesajlar
46
PCH S Class 1.0 siparişimi verdim :) r5 3600 ve SX8200 PRO 512GB SSD yükseltmesi de yaptım.
Yardımcı olan herkese teşekkürler :)
PCH S Class 1.0'ı dediğinizi yaparak alın ve güle güle kullanın :) 1080P için 2070 uzun süre yeter. 3600 desek 10 numara işlemci. SX8200PRO zaten 970EVO alamayanlara önerdiğim Nvme.
Özellikle sana dostum. :)
 

Frequency5GHz

Megapat
Katılım
9 Nisan 2015
Mesajlar
5.455
Çözümler
53
Özellikle sana dostum. :)
Rica ederim. Umarım sorunsuz sıkıntısız size ulaşır ve güle güle kullanırsınız. Hayırlı olsun.
Arkadaşım 2070s ve 5700xt üzeri 1080p oynarsan çözünürlük darboğazı olur dedi.
Hocam siz de kusura bakmayın. Gergin bir gün geçirdim. Bazen atarlanabiliyorum istemeden. Şimdi biraz üstünüze gittiğimi farkettim ve gereksiz buldum. Kusura bakmayın lütfen. Daha sakin ve anlayışlı şekilde açıklayabilirdim ama biraz asabiyete kaçmışım. İçimde kaldı yazamadan duramadım. @BİG SMOKE
 
KS
KS
Skyt

Skyt

Centipat
Katılım
19 Şubat 2020
Mesajlar
46
Arkadaşlar sistemi aldım fakat 41 kernel power hatası alıyorum bunun için ne yapmam gerekiyor nasıl çözebilirim lütfen yardım ederseniz çok sevinirim...
 

Optisyen.Adnan

Centipat
Katılım
2 Mart 2020
Mesajlar
168
Arkadaşlar sistemi aldım fakat 41 kernel power hatası alıyorum bunun için ne yapmam gerekiyor nasıl çözebilirim lütfen yardım ederseniz çok sevinirim...
Kernel power 41 hatası Açıklama: Sistem düzgün kapatılmadan yeniden başlatılmış. Bu hatanın nedeni sistemin yanıt vermeyi durdurması, kilitlenmesi veya beklenmeyen bir şekilde güç kaybına uğramış olması olabilir.

Böyle birşey oldu mu üstad .
 
Yukarı