15 yaşında müzik ile uğraşmak

Erdemtgl

Centipat
Katılım
27 Mart 2021
Mesajlar
1.085
Çözümler
7
Birkaç saat önce konu açmıştim çok öneri geldi ama cevap gelmedi :D Burada sorayım dedim 15 yaşında müzik ile uğraşılır mı beat falan bana biraz saçma geldi yaş yüzünden bir de bu yaşta herkes rap yapıp "kötü çocuk"olmaya çalışıyor ergence o yüzden ön yargı var.

Ben amatörce şey yapacağım, rap'en anlamam zaten. Uğraşayım mı sizce? Müzik çok seven biriyim.
Beat falan yapacağım sözsüz. Zaman geçiririm sıkıldım evde.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
KS
KS
Erdemtgl

Erdemtgl

Centipat
Katılım
27 Mart 2021
Mesajlar
1.085
Çözümler
7
Bende beat yapıyorum dostum. Emin ol seversen bırakamıyorsun zaten eğlenceli olur senin için.

Hocam peki program önerebilir misiniz amatör kişiler için.
Ek olarak AMD Ryzen 5 2600 / ASUS TUF GTX 1650 OC / ASUS TUF B450M PLUS / XPG 8 GB 3200MHz / Adata SU630 480GB / Seagate 1TB 7200RPM

bu sistem yeter mi kulaklık olarak da JBL beat Tune 500BT kulaniyorum.
Yüksek ihtimalle yeter bir amatör niçin ama yine de merak ettim 🙂
 

B4ybars

Kilopat
Katılım
3 Aralık 2014
Mesajlar
1.324
Makaleler
1
Çözümler
3
Yer
Hell
Hocam peki program önerebilir misiniz amatör kişiler için.
Ek olarak AMD Ryzen 5 2600 / ASUS TUF GTX 1650 OC / ASUS TUF B450M PLUS / XPG 8 GB 3200MHz / Adata SU630 480GB / Seagate 1TB 7200RPM

bu sistem yeter mi kulaklık olarak da JBL beat Tune 500BT kulaniyorum.
Yüksek ihtimalle yeter bir amatör niçin ama yine de merak ettim 🙂
Sistemin yeterli. Başlangıç olarak Türkçe kaynağı bol olan FL Studio tavsiye ediyorum. Kulaklık işini görür.
 
Yukarı