1500 TL sistem toplama

Bütçe
1500 tl

def2easy06

Hectopat
Katılım
1 Nisan 2019
Mesajlar
1.610
Makaleler
1
Çözümler
2
Yer
Ankara

Hocam almayın.
Bende pek anlamıyorum ama bundan çok daha iyidir diye düşünüyorum.
1500 TL'yi 50 TL falan geçiyor kasa ve PSU olarak pek bir şey anlamıyorum arkadaşlar ilgilenir. En azından PSU'yu değiştirseniz güzel olur.

Bu olabilir hocam yanına da 400 veya 500W PSU iyi olur sonradan bir 8 GB 3000MHz daha eklerseniz canavar olur.
 

Bilgisizci

Centipat
Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
418
Bende pek anlamıyorum ama bundan çok daha iyidir diye düşünüyorum.
1500 TL'yi 50 TL falan geçiyor kasa ve PSU olarak pek bir şey anlamıyorum arkadaşlar ilgilenir. En azından PSU'yu değiştirseniz güzel olur.

Hocam yeni fark ettim A320M-F modeli yerine S2H modeline ya da HDMI destekleyen AM4 anakartlara bakmanız daha ileriye dönük olur. İsterseniz 100 TL farkla bunu alın hem Ryzen 5000 serisi de destekler hem belki OC'da yaparsınız daha performanslı olur.
 
Son düzenleme:

Umutcan6582

Yoctopat
Katılım
23 Nisan 2021
Mesajlar
1
1500 TL bütçem var, CS:GO ve GTA 5'i orta veya düşük ayarlarda oynatsın yeter.

Kanka zaten dolar bayağı pahalı oldu. Sıfır PC toplamak çok zor. Hele dediğin oyunlar bir ekran kartı 1000 TL falan iyi performans verebilecek 2.el toplarsan daha iyi FPS alırsın. Benim arkadaşım 1 hafta önce 1600 TL, ye 2.el topladı. GTA 5 de 45-60 arası FPS alıyor.
 
Yukarı