2021'de Roblox oynamak

Syxtro

Femtopat
Katılım
18 Ağustos 2021
Mesajlar
85
Makaleler
1
2021'de Roblox oynamak? Oyuncu bilgisayarı olan arkadaşlar CoD, GTA oynayıp geçer, 2 GB i3 pcli arkadaşlar da tüm gün 10 FPS Roblox oynar, neyse konumuz 2021 de Roblox oynanır mı? Cevap... "Hayır." neden mi? Roblox artık sadece para koparmak için hazırlanmış bir platforma dönüştü, şirketin kazandığı paraların yarısı "slender" dediğimiz toxiclerden geliyor, slender nedir? Slender bir Roblox stilidir, genellikle gangster veya bad-boy tarzı giyinenler ve sanal sevgili yapıp insanlara toxic olanlara denir, bir diğer konu ise Moderator'leri, insanlar durmadan +18 şeyler satıyorlar, ve Roblox bunun hakkında hiçbir şey yapmıyor, sanal sevgili yapma oyunları var ve bunlar sözde Roblox'un sözleşme vb. de yasak, ayrıca etraf da toxicler var ve Roblox hiçbir şey yapmıyor, bir kesende bir kavgada bir kızı savunduğum için banlandım... Oyunları dersek artık keyif vermiyorlar, ya toxicler var, ya p2W ya da sadece eğlenceli değil, çoğu Roblox YouTuber'ı Roblox'u bırakıp MC geçiyorlar, denis ve daha çok kişi bıraktılar, eski Roblox'u oynayanlar bilir ben 2018 de girmiştim, lumber tycoon 2, Epic minigames ve daha bir sürü, Roblox artık oynamaya değmez, ha tabii karar sizin ama ben çoktan bıraktım, çünkü iyi olan her şey silindi ve şu an da çok kötü bir ortamı var.
 

Ahmet Burçak

Hectopat
Katılım
27 Temmuz 2019
Mesajlar
1.009
Çözümler
1
Yer
Almus yes
2013-2019 arası çok güzeldi.
2019'da çöp kovasına dönüşmenin ilk adımlarını atmaya hazırlandı.

Sonra Rthro falan geldi çirkin avatarlar yapılıyor.

Düşün gerçekçi olmaya çalışıp batıran karakterleri mi tercih ederdin yoksa eski lego karakterleri mi?

Elbette eskisinden iyi olan şeyler de geldi Roblox'a ama maalesef batıran şeyler daha çok.
Sadece karakter değil spam botları, çöp oyunlar ve daha fazlası.

Roblox'a reset atılsa iyi bir başlangıç yapabilir belki ama herkes emeğini kaybedeceği için değer verdikleri dolarları çöpe gider kazanamazlar iflas ederler.

Kısaca Roblox güzel olabilirdi ama gerçekçi olmaya çalışıp batırıyor gittikçe.
Çirkin karakterler ve daha fazlası.
 
Katılım
11 Ekim 2020
Mesajlar
55
Makaleler
1
Çözümler
1
2013-2019 arası çok güzeldi.
2019'da çöp kovasına dönüşmenin ilk adımlarını atmaya hazırlandı.

Sonra Rthro falan geldi çirkin avatarlar yapılıyor.

Düşün gerçekçi olmaya çalışıp batıran karakterleri mi tercih ederdin yoksa eski lego karakterleri mi?

Elbette eskisinden iyi olan şeyler de geldi Roblox'a ama maalesef batıran şeyler daha çok.
Sadece karakter değil spam botları, çöp oyunlar ve daha fazlası.

Roblox'a reset atılsa iyi bir başlangıç yapabilir belki ama herkes emeğini kaybedeceği için değer verdikleri dolarları çöpe gider kazanamazlar iflas ederler.

Kısaca Roblox güzel olabilirdi ama gerçekçi olmaya çalışıp batırıyor gittikçe.
Çirkin karakterler ve daha fazlası.
Ben kardeşimden biliyorum, brookhaven diye bir oyun çıkmış saçma sapan roleplay yapıp duruyorlar. Önceden birde Han Kanal vardı tek izlediğim minecraft kanalıydı 3-4 yıl önce. Şimdi o da saçma sapan roleplay yapıp duruyor.
 

Ahmet Burçak

Hectopat
Katılım
27 Temmuz 2019
Mesajlar
1.009
Çözümler
1
Yer
Almus yes
Ben kardeşimden biliyorum, brookhaven diye bir oyun çıkmış saçma sapan roleplay yapıp duruyorlar. Önceden bir de Han Kanal vardı tek izlediğim Minecraft kanalıydı 3-4 yıl önce. Şimdi o da saçma sapan roleplay yapıp duruyor.

Roblox'un iyi oyunları şimdi azınlıkta kaldı.
Bir de Anime Simulator'leri falan diyor yani Roblox'un oyun keşfeti çöp oyunlarla dolmuş.
Ne yapacağız bilmiyorum.
 
Katılım
11 Ekim 2020
Mesajlar
55
Makaleler
1
Çözümler
1
Roblox'un iyi oyunları şimdi azınlıkta kaldı.
Bir de Anime Simulator'leri falan diyor yani Roblox'un oyun keşfeti çöp oyunlarla dolmuş.
Ne yapacağız bilmiyorum.
Eskiden jailbreak vardı 1. sırada, azıcık bir oynama sayısı kaysın hemen oha falan diyorduk, gerçi ben oynamazdım jailbreak'i. Onun dışında oyuna 2014-2015 arası başladım, o zaman kafama bir şapkayı taktım geride çıkaramıyordum, sonradan öğrendim. Onun dışında tixle Fenerbahçe forması falan almıştım. Güzel zamanlardı.
 

Yeni konular

Yukarı