Advertisement

600TL oyuncu kulaklığı önerisi

Katılım
25 Aralık 2021
Mesajlar
188
Çözümler
1
Hem oyunlarda ses kasma hem de film müzik için ideal bir kulaklık öneriniz var mı?
Kraken X (500 TL) ve Black shark V2 X (600 TL) önerenler var internette. Ne düşünüyorsunuz? Bu ikisinden biri mi alınmalı veya başka bir ürün mü? Sebebiyle cevaplarsanız sevinirim.
 

bilememkardes

Centipat
Katılım
30 Mart 2021
Mesajlar
177
Dün blackshark v2x aldım ve yarın kargodan gelecek. Şimdi almayı düşünmüyorsanız size nasıl bir kulaklık olduğunu anlatabilirim. İnternette gördüğüme göre fiyatını kat kat hak ediyor. Teknik özelliklerini inceleyince zaten harika bir kulaklık. Razer kraken'e gelince "Te modeli almayacaksanız hiç almayın." diyorlar. Pahalı markanın ucuz ürünü olduğu için malzeme kalitesi olarak ve ses kalitesi olarak blackshark v2x ondan kat kat iyi.
 
KS
KS
Taric bin Zilean
Katılım
25 Aralık 2021
Mesajlar
188
Çözümler
1
Blackshark V2 modelini kullanıyorum ve direkt olarak önerebileceğim en iyi kulaklıklardan bir tanesi. V2 X modelini anakartınızın ses kartı yetiyorsa içiniz rahat bir şekilde alabilirsiniz.

Laptop üzerinden kullanacağım genellikle. Pek sanmıyorum ses kartının iyi olduğunu 😅

SteelSeries Arctis 1'de alabilirsin.​


Hangisi daha iyi acaba? Hem müzik hem oyun olarak?
 

bilememkardes

Centipat
Katılım
30 Mart 2021
Mesajlar
177
Hocam, kulaklık elimde ve 2-3 saat deneyimledim. Oyun oynadım, müzik dinledim. Müzik kalitesi olarak 500 tl civarında aldığım neredeyse en düşük bütçeli referans kulaklığı (yani müzik için tasarlanan bir kulaklık) ile neredeyse ses kalitesi aynı. Lakin bu kulaklık tabii ki referansları doğru veremiyor, eq ihtiyacınız olabilir. o da zaten driverında mevcut. Ses kalitesi cidden iyi, müziği dinlerken iyi bir his veriyor. Oyuncu kulaklığı için gayet iyi. Kaliteli malzemelerden yapılmış bir kulaklık, her türlü kendini belli ediyor. En çok oyunda verim aldım, adam nereden geliyor tam olarak hissedebiliyorsunuz ve oyundaki tiz sesler parlamıyor (ak sesi gibi) o benim çok hoşuma gitti. Mikrofonu bayağı bayağı iyi. Sesi çok az boğuk geliyor üzerinde pop filtresi olduğu için ama etraftaki sesi almadan sizin sesinizi karşıya çok temiz bir şekilde aktarabiliyor. Etraftaki sesleri iyi kesiyor, tabii ki tamamen yok etmiyor ama yüzde 80 kesiyor, etraftaki ses boğuklaşıyor. Müzik falan açarsanız dışarıdaki bir sesi duymak zor. (Ek olarak basslar yeterli, herkes bass az olmuş, çok daha fazla gelmeli yazmış ama basslar yeterli.
Önceki kulaklığım gamepower mei rgb, ondan buna geçince çağ atlamış gibi hissettim. Onda yüksek frekanslar yoğun değil gibiydi, ondan müzik dinlerken piyano sesi falan az gelir ve vokal sönük kalırdı. Kulaklığı beğendim bayağı yani, almadıysanız alın derim.
 

stiçç98

Picopat
Katılım
23 Şubat 2022
Mesajlar
170
Hocam, kulaklık elimde ve 2-3 saat deneyimledim. Oyun oynadım, müzik dinledim. Müzik kalitesi olarak 500 tl civarında aldığım neredeyse en düşük bütçeli referans kulaklığı (yani müzik için tasarlanan bir kulaklık) ile neredeyse ses kalitesi aynı. Lakin bu kulaklık tabii ki referansları doğru veremiyor, eq ihtiyacınız olabilir. o da zaten driverında mevcut. Ses kalitesi cidden iyi, müziği dinlerken iyi bir his veriyor. Oyuncu kulaklığı için gayet iyi. Kaliteli malzemelerden yapılmış bir kulaklık, her türlü kendini belli ediyor. En çok oyunda verim aldım, adam nereden geliyor tam olarak hissedebiliyorsunuz ve oyundaki tiz sesler parlamıyor (ak sesi gibi) o benim çok hoşuma gitti. Mikrofonu bayağı bayağı iyi. Sesi çok az boğuk geliyor üzerinde pop filtresi olduğu için ama etraftaki sesi almadan sizin sesinizi karşıya çok temiz bir şekilde aktarabiliyor. Etraftaki sesleri iyi kesiyor, tabii ki tamamen yok etmiyor ama yüzde 80 kesiyor, etraftaki ses boğuklaşıyor. Müzik falan açarsanız dışarıdaki bir sesi duymak zor. (Ek olarak basslar yeterli, herkes bass az olmuş, çok daha fazla gelmeli yazmış ama basslar yeterli.
Gamepower mei rgb önceki kulaklığımdı, buna geçince çağ atlamış gibi hissettim.
Önceki kulaklığım gamepower mei rgb, ondan buna geçince çağ atlamış gibi hissettim. Onda yüksek frekanslar yoğun değil gibiydi, ondan müzik dinlerken piyano sesi falan az gelir ve vokal sönük kalırdı. Kulaklığı beğendim bayağı yani, almadıysanız alın derim.
Hocam aynı ürünü benim de alasım var siz ne kadardır kullanıyorsunuz? 2 3 yıl götürür mü?
 
Yukarı