Witcher oyun yapısına ve hikayesine göre yine dengeli sayılır. Geralt yaratıkları iki vuruşa indirebilen bir mutant değil çünkü. Her çeşit rakibine belli bir efor sarfetmesi gerekiyor. İksirler içmesi, malzemeler kullanması gerekiyor. Bu yüzden dengeli buluyorum onu. Geralt sadece köylü bir mutant Fakat GoW durum çok farklı. Çünkü Kratos bildiğimiz tanrı. Daha üstü yok. Zeus'ları yok eden adam bir tane mob için o kadar efor sarfetme gereksinimi duyunca aşırı saçma oluyor haliyle. Ve de o çok güzel olan combat'ı sıkıcı bir hale geliyor öldürmek zor olunca. Durmadan dakikalarca Baldur'a saldırıyormuşuz gibi oluyor. Aşırı tutarsızlık hissettiriyor. Daha fazla mob koyarak ölmelerini kolay yapmaları gerekirdi. Oyun süresini uzatmak için böyle tercih ediyorlar ama sorgulayıcı oyuncular olunca anlamsız oluyor. Tanrı olduğumuzu hissettiremiyorlar.@WTC @Deathstrooke
Karakter ile düşmanlar arasındaki bu tutarsızlık benim de çok takıldığım bir durum. Kendi yarattığımız ve çömez olarak oynamaya başladığımız bir karakter olsa umrumda olmaz ama zaten bir arkaplanı olan ve tabiri caizse çelikten billurlara sahip bir karakterle sıradan mob kesmek için cebelleşiyorsam ve seviye-ekipman kasmam gerekiyorsa canım sıkılıyor biraz. Hele ki benim birkaç vuruşum mobun tek vuruşuna denkse tadım kaçıyor iyice. Aynı durum Witcher 3'de de var. Kuzeyin en iyi kılıç ustasıyla oynuyoruz ama seviye yetmiyor diye yoldan geçen çapulcuya elli kere vurmamız gerekebiliyor ve tek yiyebiliyoruz. Seviye farkı olunca en basitinden garkolan kesmeye çalışırken bile keskinliğinden dokunulmayan witcher kılıcı kör ekmek bıçağına dönüyor. Sırf bunun yüzünden oyundaki level sistemini kaldırdım, üşenmedim her düşmanın vurduğu ve yediği hasarı witcher evreni mantığına göre tek tek kendim ayarladım. Hikaye ve oynanış arasındaki mantık benim için önemli.
GTA 3, Vice City, San Andreas, NFS Underground 1, 2, Most Wanted, Witcher 3, RDR 2 ve Valorant.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.