Açık liseye geçilmeli mi?

PAPARA FANBOY

Decipat
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
2.177
Makaleler
1
Çözümler
4
Bence 12. sınıfta geçin. Hem konular daha kolay anlaşılır ve son sene olduğu için daha rahat olur. Okul da zaten sadece temeli veriyor geliştirmek size kalmış. Kuzenim böyle yaptı.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

AllyFeedon

Hectopat
Katılım
8 Mart 2019
Mesajlar
1.139
Makaleler
1
Çözümler
7
Yer
Los Santos

Açılmış konular var ki zaten arkadaşlar niye kendinizi yoruyorsunuz? Sadece Google'layacaksınız bu kadar basit.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
KS
KS
T

Teknopatc

Femtopat
Katılım
25 Nisan 2021
Mesajlar
74
Şu anda meslek lisesi 11. sınıf 1. dönemdeyim bu dönemin bitmesine az var. Geriye kalıyor 1.5 sene. Açık liseye geçmeyi isteyen biriyim. Ama çok korkuyorum. Eğer meslek lisesinde kalırsam yani açığa geçmezsem seneye staj olacak ve üniversite sınavına çalışmaya vaktim olmayacak. Dershaneye gitmeye imkanım yok. O yüzden eğer açığa geçersem evde oturup kendim YKS'ye çalışacağım. Fakat bir meslek tercihi yapamıyorum. (küçüklükten beri polis olmak istiyorum). Kusura bakmayın konudan konuya atladım farkındayım. Bana yardımcı olursanız çok memnun olurum. İyi günler.
 
KS
KS
T

Teknopatc

Femtopat
Katılım
25 Nisan 2021
Mesajlar
74
Açık liseye geç direkt. Şimdiden başlarsın, rahat edersin seneye.

Ben ailemle düzgünce oturup konuşucam. İnşallah kabul ederler. 2. dönem geçer isem bana yardımcı olur musunuz? Ders seçmede veya başka bir şey olursa?
Açık liseye geç direkt. Şimdiden başlarsın, rahat edersin seneye.
Ayrıca çok ama çok teşekkür ederim.
 
Yukarı