Aile bireyi ile kavga ettim

MriSyrlex

Centipat
Katılım
5 Ağustos 2020
Mesajlar
359
Makaleler
1
Yer
C:/Adana İmparatorluğu.
Merhabalar bugün akşam ailem ile telefon konusu yüzünden kavga ettim 15 yaşındayım ve 10.sınıfa geçtim yaşıtlarımın telefonun olması az da olsa zoruma gidiyor mesela dışarı çıkacağım arkadaş ortamına gidiyoruz herkes telefonuyla uğraşıyor biriyle mesajlaşıyor ben ise her günümü evde geçiriyorum bilgisayarın başından kalkıyorum canım sıkılıyor ebeveynlerimin telefonunu almıyorum almak istemiyorum sonuçta onların bir özeli var bu akşam annem ile babamı karşıma alıp adam gibi konuştum fakat nafile annem sürekli "bilgisayarın var daha ne istiyorsun yaşıtlarının hangisinde telefon var" gibi şeyler söyledi. 13 yaşındaki arkadaşım benden telefon numaramı istemişti fakat ona telefonum tamirde falan gibi şeyler söylemiştim cidden zoruma gitmişti. 9.sınıfta okullar yarı şekilde açılmıştı okulla gittiğim de herkesin elinde bir telefon sağda solda oturuyor bir şeylerle uğraşıyorlar fakat benim okulda boş boş gezmem bana koyuyordu bugün konuyu açayım dedim. Fakat annemin bana o bakışı beni o kadar çok etkilemişti ki cidden çok üzüldüm ve sinirlendim salak gibi kapıyı vurup odama geçtim annem yanıma gelmeye çalıştı annemi odadan çıkarttım ağlamaya başladım fakat sonradan da anneme yaptığım bu şeyler aklıma geldi ve çok üzüldüm bir köşede ağladım zıbardım. Annemden özür diledim fakat bana "bana anne deme ben senin annem değilim" dedi ben de hiçbir şey demeden odama çekildim tekrardan.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Merdione

Picopat
Katılım
30 Aralık 2020
Mesajlar
741
Çözümler
4
Yer
Dünya
Merhabalar bugün akşam ailem ile telefon konusu yüzünden kavga ettim 15 yaşındayım ve 10.sınıfa geçtim yaşıtlarımın telefonun olması az da olsa zoruma gidiyor mesela dışarı çıkacağım arkadaş ortamına gidiyoruz herkes telefonuyla uğraşıyor biriyle mesajlaşıyor ben ise her günümü evde geçiriyorum bilgisayarın başından kalkıyorum canım sıkılıyor ebeveynlerimin telefonunu almıyorum almak istemiyorum sonuçta onların bir özeli var bu akşam annem ile babamı karşıma alıp adam gibi konuştum fakat nafile annem sürekli "bilgisayarın var daha ne istiyorsun yaşıtlarının hangisinde telefon var" gibi şeyler söyledi. 13 yaşındaki arkadaşım benden telefon numaramı istemişti fakat ona telefonum tamirde falan gibi şeyler söylemiştim cidden zoruma gitmişti. 9.sınıfta okullar yarı şekilde açılmıştı okulla gittiğim de herkesin elinde bir telefon sağda solda oturuyor bir şeylerle uğraşıyorlar fakat benim okulda boş boş gezmem bana koyuyordu bugün konuyu açayım dedim. Fakat annemin bana o bakışı beni o kadar çok etkilemişti ki cidden çok üzüldüm ve sinirlendim salak gibi kapıyı vurup odama geçtim annem yanıma gelmeye çalıştı annemi odadan çıkarttım ağlamaya başladım fakat sonradan da anneme yaptığım bu şeyler aklıma geldi ve çok üzüldüm bir köşede ağladım zıbardım. Annemden özür diledim fakat bana "bana anne deme ben senin annem değilim" dedi ben de hiçbir şey demeden odama çekildim tekrar.

Şimdi öncelikle Allah sana sabır versin kardeşim. Benim Elhamdüillah telefonum var iyi kötü idare ediyor. Bu durum bazen benim de başıma geliyor. Arkadaşlar arasında telefonum küçük diye gülünüyor bazen. Bende onlarla beraber gülüyorum hiç kafama takmıyorum. Sabretmeni tavsiye ederim. Biliyorum senin için zor lakin sabret. Bilgisayarın nasıl bilmiyorum ama yine de var senin. Benim de var çok şükür biraz eski ama. Bende bazen bilgisayarımı görünce bilgisayarı olmayanlar aklıma geliyor şükrediyorum. Sen de bence bir dene. Annem ve babana sinirlenmiş olabilirsin ama onları üzme. Allah uzun ve güzel ömürler nasip etsin inşallah.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Archel

Centipat
Katılım
29 Kasım 2019
Mesajlar
757
Çözümler
1
Yer
Ev
Merhabalar bugün akşam ailem ile telefon konusu yüzünden kavga ettim 15 yaşındayım ve 10.sınıfa geçtim yaşıtlarımın telefonun olması az da olsa zoruma gidiyor mesela dışarı çıkacağım arkadaş ortamına gidiyoruz herkes telefonuyla uğraşıyor biriyle mesajlaşıyor ben ise her günümü evde geçiriyorum bilgisayarın başından kalkıyorum canım sıkılıyor ebeveynlerimin telefonunu almıyorum almak istemiyorum sonuçta onların bir özeli var bu akşam annem ile babamı karşıma alıp adam gibi konuştum fakat nafile annem sürekli "bilgisayarın var daha ne istiyorsun yaşıtlarının hangisinde telefon var" gibi şeyler söyledi. 13 yaşındaki arkadaşım benden telefon numaramı istemişti fakat ona telefonum tamirde falan gibi şeyler söylemiştim cidden zoruma gitmişti. 9.sınıfta okullar yarı şekilde açılmıştı okulla gittiğim de herkesin elinde bir telefon sağda solda oturuyor bir şeylerle uğraşıyorlar fakat benim okulda boş boş gezmem bana koyuyordu bugün konuyu açayım dedim. Fakat annemin bana o bakışı beni o kadar çok etkilemişti ki cidden çok üzüldüm ve sinirlendim salak gibi kapıyı vurup odama geçtim annem yanıma gelmeye çalıştı annemi odadan çıkarttım ağlamaya başladım fakat sonradan da anneme yaptığım bu şeyler aklıma geldi ve çok üzüldüm bir köşede ağladım zıbardım. Annemden özür diledim fakat bana "bana anne deme ben senin annem değilim" dedi ben de hiçbir şey demeden odama çekildim tekrardan.
Telefon konusunda haklısın günümüzde herkes için zorulu bir ihtiyaç. Anlamadığım şey ailenin neden bu konuda bu şekilde davranması.
 

anchovy00

Picopat
Katılım
5 Aralık 2020
Mesajlar
311
Çözümler
1
Annenizin söylediklerini çok da kafanıza takmayın, anlık sinirle söyler sonra kendisi de üzülür zaten.
Eğer telefonu oyun, sosyal medya gibi şeyler için istediğinizi söylediyseniz reddetmeleri normal. Güvenliğiniz için istediğinizi söyleyebilirsiniz. Arkadaşlarınızla iletişim için de olabilir. Ya da sevgiliniz olduğunu ve onunla konuşmak istediğinizi söyleyin.
Yine de kararlarından dönmezlerse bir yerde işe girip kendi paranızla alın.
 

sakinolum

Centipat
Katılım
23 Mart 2021
Mesajlar
1.444
Makaleler
1
Çözümler
2
Ben sadece ailem ile aramız da geçen olaydan bahsetmek istedim bazen tanımadığımız insanlara içimizi açmak bir çözüm olabiliyor.

Haklısınız ama internet ortamında hiçbir şey tamamen silinemiyor gelecekte pişman olabilirsiniz özel hayatınızla ilgili bir konu açtığınız için.
 

Archel

Centipat
Katılım
29 Kasım 2019
Mesajlar
757
Çözümler
1
Yer
Ev
Haklısınız ama internet ortamında hiçbir şey tamamen silinemiyor gelecekte pişman olabilirsiniz özel hayatınızla ilgili bir konu açtığınız için.
Tamam da bu ayıplanacak bir şey değil ki ? Arkadaş ailesi ile sorunlar yaşamış sadece. Sosyalde insanlar birbirine yardım etmiyor mu zaten ? Belki bu konuda başka insanların görüşünü almak istemiştir.
 

yureku

Picopat
Katılım
16 Şubat 2021
Mesajlar
235
İlk telefonumu 21 yaşında aldım, o yaşa kadar da bir eksisini görmedim. Merak etmeyin yaşıtlarınız telefonunuz olmayınca size "zavallı" demiyor. Anneni, babanı bu tarz ucuz meseleler için kırma. Zamanı gelince elbet alacaklardır. Belki durumları yoktur şimdilik ya da bazı şeyleri farklı düşünüyorlardır, biraz da empati yap lütfen.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Yukarı