Ailem yıkılıyor

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Katılım
10 Nisan 2020
Mesajlar
148
Valla hocam olayı düzeltirsem ben düzeltebilirim kardeşim küçük zaten annem kararlı boşanmakta babam bizi öldürür diye korkuyorum arkadaş kalbim küt küt çok fene korkuyorum.
Ayrılmaları daha iyi olur gibi duruyor.
O kadar kolay değil dostum eğer ayrılma noktasına gelirlerse korkuyosanız gidin uzaklaştırma kararı alın karakoldan.


Deme öyle şimdi nazar değdireceksin sevindim senin adına ne güzel işte :)
Hayır o kadar kolay aslında.
 

Ziusky

Decapat
Katılım
12 Ekim 2019
Mesajlar
68
Çözümler
3
Yahu konuya gelen bazı arkadaşlar gereksiz yere bilip bilmeden cinsiyetçilik yapıyor. Aynı şey başlarına gelse ne yaparlar çok merak ediyorum. Olay belli bile olmadan illa erkek kişisini suçlu saymak, olay anlatıldıktan sonra bile kadın haksız gözüktüğü halde zorla erkeğe iftira atmak nasıl gururunuza sığıyor anlamıyorum. Tıpkı depp davasında olduğu gibi kayıtsız şartsız kadını haklı görüyorsunuz, sonra erkek haklı çıkınca susuyorsunuz. Birçok boşanma davasında problemleri olan kişi kadınlar oluyor.
Burada kurduğunuz cümleler öyle basit önemi olmayan şeyler değil. Çocuk burada sizlerin yorumlarını dikkate alıyor. Hiçbir mesajda aileye şiddet vakası geçmediği halde "sizi öldürür" vs. gibi laflar iftiradan başka bir şey değil. Birkaç deli yüzünden tüm erkekleri zan altında bırakamazsınız. Bu dediğiniz basit bir cinsiyet alışkanlığı vs. olsa bir önemi yok ancak şurada cümlelerinize dikkat edin.

Bence babam da çok acımasız davrandı nedeni ne diye soracak olursanız çünkü evin aidatı var suyu var elektriği var doğalgazı var taksitler var daha var da var ve babam annemin işsiz olduğunu bildiği halde bizi beş parasız bıraktı. Ve şimdi ki hayat şartlarını da biliyorsunuz. Daha kardeşim küçük ben zaten daha gencim bende çalışamam. Hakkımızda hayırlısı ne diyelim.

Olayı tam bilmiyorum ancak olay sadece çocuğu parka gönderip göndermemek kadar basit bir şey ise annen boşanmaya çalışıyor. Annene herhangi bir iftira atmak istemiyorum. Ancak böylesine basit bir mesele sadece bir bahane olabilir. Arkasında başka şeyler vardır.

Ve -anlattıklarına göre- babanın annen ile yaşaması babana işkence. Anlattığın şeyleri benim eşim bana yapsa ben seneler öncesinde boşanmıştım. Tam meseleyi bilmiyoruz elbette ama o evin taksitini ödemesi bile baban için çok büyük bir mesele olabilir.

Ayrıca baban zaten deli değilse sizi yani çocuklarını düşünür. Seni de evine henüz ev hazır olmadığı için almamış olabilir. Boş eve götürmek istememiştir. Hemen büyütmeye gerek yok. Sanıyorum LGS sınavına da 2-3 ay kaldı. Her ne kadar zor olsa da sen birkaç ay fazla umursama dersine çalışmaya devam et. Bunu yaşayan tek sen olmadığın gibi bunu her yaşayanında başına kötü şeyler gelmiyor. Hatta kavga ortamından kurtulduğun için daha iyi bile olabilir. Umutlu ol ve annenin babanı kışkırtmasına elinden geldiğince izin verme. Eğer kışkırtıcı bir mesele olmazsa mutlu mesut ayrılırlar. Çünkü baban da evli kalmaya ısrarcı değil gibi.

Kusura bakma yazıları uzun yazıyorum ancak mesele hassas olduğu için yanlış anlaşılacak bir cümle kurmak istemiyorum. Bu arada, burada babana bilip bilmeden iftira atanlara da kanma.
 
KS
KS
Barancavindar

Barancavindar

Picopat
Katılım
24 Mart 2022
Mesajlar
118
Yahu konuya gelen bazı arkadaşlar gereksiz yere bilip bilmeden cinsiyetçilik yapıyor. Aynı şey başlarına gelse ne yaparlar çok merak ediyorum. Olay belli bile olmadan illa erkek kişisini suçlu saymak, olay anlatıldıktan sonra bile kadın haksız gözüktüğü halde zorla erkeğe iftira atmak nasıl gururunuza sığıyor anlamıyorum. Tıpkı depp davasında olduğu gibi kayıtsız şartsız kadını haklı görüyorsunuz, sonra erkek haklı çıkınca susuyorsunuz. Birçok boşanma davasında problemleri olan kişi kadınlar oluyor.
Burada kurduğunuz cümleler öyle basit önemi olmayan şeyler değil. Çocuk burada sizlerin yorumlarını dikkate alıyor. Hiçbir mesajda aileye şiddet vakası geçmediği halde "sizi öldürür" vs. gibi laflar iftiradan başka bir şey değil. Birkaç deli yüzünden tüm erkekleri zan altında bırakamazsınız. Bu dediğiniz basit bir cinsiyet alışkanlığı vs. olsa bir önemi yok ancak şurada cümlelerinize dikkat edin.



Olayı tam bilmiyorum ancak olay sadece çocuğu parka gönderip göndermemek kadar basit bir şey ise annen boşanmaya çalışıyor. Annene herhangi bir iftira atmak istemiyorum. Ancak böylesine basit bir mesele sadece bir bahane olabilir. Arkasında başka şeyler vardır.

Ve -anlattıklarına göre- babanın annen ile yaşaması babana işkence. Anlattığın şeyleri benim eşim bana yapsa ben seneler öncesinde boşanmıştım. Tam meseleyi bilmiyoruz elbette ama o evin taksitini ödemesi bile baban için çok büyük bir mesele olabilir.

Ayrıca baban zaten deli değilse sizi yani çocuklarını düşünür. Seni de evine henüz ev hazır olmadığı için almamış olabilir. Boş eve götürmek istememiştir. Hemen büyütmeye gerek yok. Sanıyorum LGS sınavına da 2-3 ay kaldı. Her ne kadar zor olsa da sen birkaç ay fazla umursama dersine çalışmaya devam et. Bunu yaşayan tek sen olmadığın gibi bunu her yaşayanında başına kötü şeyler gelmiyor. Hatta kavga ortamından kurtulduğun için daha iyi bile olabilir. Umutlu ol ve annenin babanı kışkırtmasına elinden geldiğince izin verme. Eğer kışkırtıcı bir mesele olmazsa mutlu mesut ayrılırlar. Çünkü baban da evli kalmaya ısrarcı değil gibi.

Kusura bakma yazıları uzun yazıyorum ancak mesele hassas olduğu için yanlış anlaşılacak bir cümle kurmak istemiyorum. Bu arada, burada babana bilip bilmeden iftira atanlara da kanma.
Tamamdır hocam sağolun yorumunuz için dediğiniz herşey çok doğru.
 
Katılım
10 Nisan 2020
Mesajlar
148
Yahu konuya gelen bazı arkadaşlar gereksiz yere bilip bilmeden cinsiyetçilik yapıyor. Aynı şey başlarına gelse ne yaparlar çok merak ediyorum. Olay belli bile olmadan illa erkek kişisini suçlu saymak, olay anlatıldıktan sonra bile kadın haksız gözüktüğü halde zorla erkeğe iftira atmak nasıl gururunuza sığıyor anlamıyorum. Tıpkı depp davasında olduğu gibi kayıtsız şartsız kadını haklı görüyorsunuz, sonra erkek haklı çıkınca susuyorsunuz. Birçok boşanma davasında problemleri olan kişi kadınlar oluyor.
Burada kurduğunuz cümleler öyle basit önemi olmayan şeyler değil. Çocuk burada sizlerin yorumlarını dikkate alıyor. Hiçbir mesajda aileye şiddet vakası geçmediği halde "sizi öldürür" vs. gibi laflar iftiradan başka bir şey değil. Birkaç deli yüzünden tüm erkekleri zan altında bırakamazsınız. Bu dediğiniz basit bir cinsiyet alışkanlığı vs. olsa bir önemi yok ancak şurada cümlelerinize dikkat edin.



Olayı tam bilmiyorum ancak olay sadece çocuğu parka gönderip göndermemek kadar basit bir şey ise annen boşanmaya çalışıyor. Annene herhangi bir iftira atmak istemiyorum. Ancak böylesine basit bir mesele sadece bir bahane olabilir. Arkasında başka şeyler vardır.

Ve -anlattıklarına göre- babanın annen ile yaşaması babana işkence. Anlattığın şeyleri benim eşim bana yapsa ben seneler öncesinde boşanmıştım. Tam meseleyi bilmiyoruz elbette ama o evin taksitini ödemesi bile baban için çok büyük bir mesele olabilir.

Ayrıca baban zaten deli değilse sizi yani çocuklarını düşünür. Seni de evine henüz ev hazır olmadığı için almamış olabilir. Boş eve götürmek istememiştir. Hemen büyütmeye gerek yok. Sanıyorum LGS sınavına da 2-3 ay kaldı. Her ne kadar zor olsa da sen birkaç ay fazla umursama dersine çalışmaya devam et. Bunu yaşayan tek sen olmadığın gibi bunu her yaşayanında başına kötü şeyler gelmiyor. Hatta kavga ortamından kurtulduğun için daha iyi bile olabilir. Umutlu ol ve annenin babanı kışkırtmasına elinden geldiğince izin verme. Eğer kışkırtıcı bir mesele olmazsa mutlu mesut ayrılırlar. Çünkü baban da evli kalmaya ısrarcı değil gibi.

Kusura bakma yazıları uzun yazıyorum ancak mesele hassas olduğu için yanlış anlaşılacak bir cümle kurmak istemiyorum. Bu arada, burada babana bilip bilmeden iftira atanlara da kanma.
"Birçok boşanma davasında problemleri olan kişi kadınlar oluyor" cümlesinden sonrasını okumadım. İnsanları cinsiyetçilikle suçlayan gelmiş genelleme yapıyor. Şaka gibi ülke gerçekten her zaman diyoruz önce eğitim.
 

Ziusky

Decapat
Katılım
12 Ekim 2019
Mesajlar
68
Çözümler
3
"Birçok boşanma davasında problemleri olan kişi kadınlar oluyor" cümlesinden sonrasını okumadım. İnsanları cinsiyetçilikle suçlayan gelmiş genelleme yapıyor. Şaka gibi ülke gerçekten her zaman diyoruz önce eğitim.

Çok haklısın önce eğitim. Okuduğunu anlama, cümlede anlam gibi konulara çalışmanı öneririm. İyi sosyaller.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı