AMD’nin FSR Teknolojisi, Far Cry 6’da %46 Performans Artışı Sağlıyor

@DeSeRT_TR orası öyle tabii ki. FSR yine eski kartlar için hayat kurtarır ama çünkü yelpazesi DLSS gibi RTX ile sınırlı değil. GTX 960 için 1080P 30 FPS demişler, bu adam akıcı oyun için 720P'ye düşüreceğine ultra quality (831P'den yükseltiyor) açsa, 1-2 de ayar yapsa kafası rahat olur. Bazı oyunların en düşük ayarlar rezalet oluyor çünkü, ışıklandırma kaplama ne varsa kalkıyor 10 yıllık oyuna dönüşüyor. Orta ayarlardan en yüksek upscale seçeneği alternatif olabilir. Yoksa güçlü kart sahibi adam bu ayarların yerini bile bilmez.
 
%46 ciddi bi artış. Mümkün mertebe her oyuna entegre edilmesi gerektiğini düşünüyorum bu DLSS ve FSR gibi sistemlerin. İlk olarak MW ve RDR2 de denedim ve DLSS beklediğimden çok daha başarılıydı. MW oynarken hareket esnasında objelerin arkasında ufak izler bırakması haricinde ciddi bir kalite düşüşü de hissetmedim. Başarısız örnekler illa ki vardır. Teknolojisi daha çok yeni, öğrenme ilerledikçe yapay zeka başarısız olduğu noktaları daha iyi kotarmaya başlayacaktır diye düşünüyorum. Kaliteyi düşürüyor muhakkak. Fakat FPS uğruna gölgeleri ışıkları bilumum gerek duyulmayacak özelliği kapatmaktan çok daha makul bana göre. Ayrıca enerji tüketimi ve ısıyı da gözle görülür biçimde düşürmek gibi güzel bir artısı var. Bence DLSS ve FSR gerçek zamanlı ışın izlemeden çok daha gerekli bi geliştirme oyunlar açısından.
 
Son düzenleme:

Geri
Yukarı