Annem evi terk etti

Hüsnü_Çoban

Decipat
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
1.941
Çözümler
5
Yer
İstanbul Asayiş Polis Merkezinde
Babam bırakmama taraftarı ama annem bırakmak istiyor. Açıkçası boşanmalarını istiyorum. :/
Babanın bence mental açıdan üzülmesini engelle. Bu yüzden boşanmasınlar ancak babanı sevecek eğlendirecek şeyler yap. Bilemem onu lunaparka falan götür bir beraber baba oğul gezin. Onu mental açıdan %100 destekleyecek. Akşam yemeğine çıkın beraber. Tabi babanın işi yoksa.
 

Eidege

Picopat
Katılım
21 Ocak 2021
Mesajlar
193
Hocam annemde öfke kontrolü problemi var babamıda çok dövmüştü benide. Sanırsam bende de var öfke kontrolü problemi.
Hocam bazen pasif kalman gerekiyor, sözlü olarak uyar. Böyle harbiden yüzsüzlüğün dibine vuruyorsa açık açık hatalarını yüzüne vur, ona sözlü işkence et sonra gururundan(!) kaçar gider.
Babanın bence mental açıdan üzülmesini engelle. Bu yüzden boşanmasınlar ancak babanı sevecek eğlendirecek şeyler yap. Bilemem onu lunaparka falan götür bir beraber baba oğul gezin. Onu mental açıdan %100 destekleyecek. Akşam yemeğine çıkın beraber. Tabi babanın işi yoksa.
Annesi legal teröristlik yapıyor? Bu çocuk bunu çekmek zorunda mı? Bu sebeplerden ötürü çocukların esirgeme kurumu tarafından alıkonulduğunu biliyor musun?
 

Unsupported

Decipat
Katılım
9 Ekim 2020
Mesajlar
1.246
Makaleler
1
Çözümler
4
Yer
C:\TechnopatSosyal\Üyeler\Blue_Energy
Sağolasın hocam.

Bu arada babam geldiğinde iyi karşıladı sanıyordum annemin komple gittiğini anlamamış. Dediğimde tutuktu (iyi yürüyemediği zaman ilaç alması lazım) nasıl hissettiğini tam anlayamadım ilacını içsin sorarım.
Çok geçmiş olsun boğazım düğümlendi. Annenin ve teyzenin repliği:

+Yahu ben kocam ile dalga geçicem evi geçindiremiyor artık yeter!
-Geç kanka dalganı ben seni pohpohlıyacağım.

Tamamen kurgudur.
 

Coolkaan123

Hectopat
Katılım
7 Ağustos 2015
Mesajlar
918
Kimi annesinden özür dile demiş, annesi o kadar şey yapmış maalsef. Dayım yengemin üzerine kuma getirdi, yengem maalesef kanserden vefat etti. Kuzenim ise biraz geç algılıyor, buraya yazsam hepsini 4-5 saate biter anca. Duygu sömürüsü yapmadan yazmak istiyorum. Kuzenim 19 yaşında, namazlarını felan da kılıyor. Üvey annesi'de çocuga evde abdest almasın, camiye gitmesini söylüyor :( evde abdest alıp camiye gitse ne olucak sanki. Bu üvey annesi, annemle babamın arasını bozup boşanma nedenide kadar getirmişdir de. Allah'dan anladık'da olay çözüme kavuşmuştu. Nenem'de dayımlar'da kalıyor olan biteni biliyor. Kuzenim kendi akrabasından,bayramlardan para biriktiriyor du, geçen sene sanırsam, kumbarasını açıp içindeki paraları alıp, yalandan 100-200 tl arasında para varmış demişler :( halbuki paso 600-700 tl var, aldıkları parayı'da üvey kardeşi için eski nesil ps2 aldırmışlardı. Hayat böyle işte. Allah kimseyi kimsenin eline düşürmesin.
 

Ruter

Kilopat
Katılım
12 Mart 2016
Mesajlar
2.872
Makaleler
1
Çözümler
7
Yer
Kai'sa'nın Kucağı
Çok geçmiş olsun boğazım düğümlendi. Annenin ve teyzenin repliği:

+Yahu ben kocam ile dalga geçicem evi geçindiremiyor artık yeter!
-Geç kanka dalganı ben seni pohpohlıyacağım.

Tamamen kurgudur.
Bu konuda bile dalga geçebiliyorsunuz ya. Yazık cidden.
 

Yeni konular

Yukarı