Arkadaşım Benden Hoşlanıyor Mu?

KS
KS
C

CiciMavişKuş

Femtopat
Katılım
20 Ağustos 2021
Mesajlar
61
Bu yaşta yapılıyor mu bunlar hâlen yahu. :)

Kızdan hayır mayır gelmez, takılmana bak.
Hocam zaten bende de tam net bir hoşlanma söz konusu değil. Olursa olur olmazsa da sorun değil kafasındayım. Galiba aynı şeyleri düşünüyoruz kızla :D
Hocam kızlar böyledir, bir erkek ile cidden yakın bir arkadaş olursa sevgilisinden bile yakın olabiliyor. Ama bu hareketleri sizden hoşlandığını göstermez. Yine de şansınızı denemekte özgürsünüz.
Hocam şansımı denemekten çekiniyorum. En yakın arkadaşlarımdan birisi. Çok yakın arkadaşız ve aynı gruptayız. Biraz daha netleşmesi lazım yoksa ben hamle yapamam.
 
KS
KS
C

CiciMavişKuş

Femtopat
Katılım
20 Ağustos 2021
Mesajlar
61
Peki sen ondan hoşlanıyor musun?
Hocam eğer öyle bir şey yoksa üzülmem ama varsa sevinirim. Aynı şeyleri hissediyoruz bence. Var gibi ama yok gibi de. Olursa olur olmazsa olmaz kafasında olduğum için rahatım zaten. Bi süre daha beklerim netleşirse açılırım netleşmezse açılamam ben genel olarak öyleyim zaten. Türklere karşı böyleyim ama.
 

Ther

Picopat
Katılım
13 Haziran 2021
Mesajlar
351
Çok benzer bir tecrübemi anlatayım.
Kıza sırılsıklam aşıktım ve eminim ki o da bana karşı boş değildi çünkü her teneffüs en alt katta olmasına rağmen benim katıma en üst kata çıkıyordu kütüphane bahanesiyle ve her çıktığında bakışıyorduk. Epey de şey oldu uzatmayayım hani Instagram'dan yazdı konuştuk, hikaye atarken bile bunu atma bu güzel bunu at gibisinden bir sürü şey. Arkadaşlarım da açıkça diyordu olum bu kız sana düştü mal mal bakıyor söyle artık veeee...
İşte o dostum, hayır yanlış anlamışsın dedi bana. Sonrasında takipten çıkardım ve çıktım. Ne mi oldu? En az 3 kere o da en yakın arkadaşı da istek yolladı tekrar tekrar ve bu olay olduktan sonra post atmıştım onu da zaman gectikten sonra beğendi yani hani belli olsun diye tek onun bildirimi gelecek ya. Galiba peşinden koşacağımı veya biraz naz yapmayı istedi ancak eski oynak sevgilileri gibi değildim sanırım.
Neyse, demek istediğim emin ol böyle şeyler olursa senden hoşlanıyordur ancak sorarsan veya söylersen her şey bitebilir. Nedense baksana hepsi böyle. Eğer kız biraz kaltak biri değilse bunları yapmaz sana karşı. Ha eğer her erkeğe karşıysa hoşlanma durumu yok kardeşim demek ki kızın kişiliği bu. Sadece sana yapıyorsa muhtemelen seni seviyor. Kesin diyemiyorum çünkü hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum. Ama kesinlikle oynak olma, sen de kendini ağırdan sat. Gerekirse geç cevap ver, ne yaparsa kısasa kısas da yapabilirsin bilmem işte. Ancak her ihtimale karşı dikkatli ol.
Kız milletinin ne olduğu, ne istediği belli olmuyor. Ve çok güzel bir his olduğunu biliyorum.:) Aman büyüsüne kapılma.
 
KS
KS
C

CiciMavişKuş

Femtopat
Katılım
20 Ağustos 2021
Mesajlar
61
Çok benzer bir tecrübemi anlatayım.
Kıza sırılsıklam aşıktım ve eminim ki o da bana karşı boş değildi çünkü her teneffüs en alt katta olmasına rağmen benim katıma en üst kata çıkıyordu kütüphane bahanesiyle ve her çıktığında bakışıyorduk. Epey de şey oldu uzatmayayım hani Instagram'dan yazdı konuştuk, hikaye atarken bile bunu atma bu güzel bunu at gibisinden bir sürü şey. Arkadaşlarım da açıkça diyordu olum bu kız sana düştü mal mal bakıyor söyle artık veeee...
İşte o dostum, hayır yanlış anlamışsın dedi bana. Sonrasında takipten çıkardım ve çıktım. Ne mi oldu? En az 3 kere o da en yakın arkadaşı da istek yolladı tekrar tekrar ve bu olay olduktan sonra post atmıştım onu da zaman gectikten sonra beğendi yani hani belli olsun diye tek onun bildirimi gelecek ya. Galiba peşinden koşacağımı veya biraz naz yapmayı istedi ancak eski oynak sevgilileri gibi değildim sanırım.
Neyse, demek istediğim emin ol böyle şeyler olursa senden hoşlanıyordur ancak sorarsan veya söylersen her şey bitebilir. Nedense baksana hepsi böyle. Eğer kız biraz kaltak biri değilse bunları yapmaz sana karşı. Ha eğer her erkeğe karşıysa hoşlanma durumu yok kardeşim demek ki kızın kişiliği bu. Sadece sana yapıyorsa muhtemelen seni seviyor. Kesin diyemiyorum çünkü hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum. Ama kesinlikle oynak olma, sen de kendini ağırdan sat. Gerekirse geç cevap ver, ne yaparsa kısasa kısas da yapabilirsin bilmem işte. Ancak her ihtimale karşı dikkatli ol.
Kız milletinin ne olduğu, ne istediği belli olmuyor. Ve çok güzel bir his olduğunu biliyorum.:) Aman büyüsüne kapılma.
Hocam çok teşekkürler yorumlarınız için. Arkadaş grubunda mesela kızlar varken benden yardım istedi. Başka erkekler de vardı. Genel olarak bana bir tık daha yakın gibi. Fakat sizin gibi bilinçli olmamız gerekiyor. Çok teşekkürler.
Arkadaşlar kızın sevgilisi varmış 🤣🤣 Neyse ki hoşlanma aşamasına geçmemiştim hemen. Sadece bi ihtimal olur diye ümitlenmiştim ama hissetmeye başlamamıştım. Bunu öğrenmem iyi oldu azıcık hüzün var fakat beni fazla üzmeden öğrendiğim için mutluyum. Artık yoluma bakacağım. Arkadaşım olarak kalacak. İyi ki açılmamışım. @adddaaaaal11 @Harun Yiğit @RainbowwOnSky @Gerçek bir Waifu @Ther ve etiketleyemediklerim. Çok teşekkürler yorumlarınız için.
 
Son düzenleme:

Sinan Engin v1

Centipat
Katılım
18 Aralık 2020
Mesajlar
1.411
Çözümler
6
Hocam çok teşekkürler yorumlarınız için. Arkadaş grubunda mesela kızlar varken benden yardım istedi. Başka erkekler de vardı. Genel olarak bana bir tık daha yakın gibi. Fakat sizin gibi bilinçli olmamız gerekiyor. Çok teşekkürler.
Arkadaşlar kızın sevgilisi varmış 🤣🤣 neyse ki hoşlanma aşamasına geçmemiştim hemen. Sadece bir ihtimal olur diye ümitlenmiştim ama hissetmeye başlamamıştım. Bunu öğrenmem iyi oldu azıcık hüzün var fakat beni fazla üzmeden öğrendiğim için mutluyum. Artık yoluma bakacağım. Arkadaşım olarak kalacak. İyi ki açılmamışım. @adddaaaaal11 @Harun Yiğit @RainbowwOnSky @Gerçek bir Waifu @Ther ve etiketleyemediklerim. Çok teşekkürler yorumlarınız için.

B planı olarak hep anime kızlarını planla. Hiç üzülme yolun açık başın dik olsun.
 
Yukarı