Arkadaşım yarın "seni rezil edeceğim" dedi

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

TimoLoX

Picopat
Katılım
2 Mart 2021
Mesajlar
954
Çözümler
5
Yer
İzmir
Benim sırlarımı paylaştığım bir arkadaşım hoşlandığım kıza bütün onun hakkında konuştuklarımı söylemiş ve hoşlandığım kız da dedi ki bana " ne kadar iğrenç bir insansın (küfürler) " ve yarın okulda hocalara benim yaptıklarımı söyleyecekmiş ve aynı sınıfta değiliz fakat aynı okuldayız.
Bana o mesajı yazdığında çok korktum çünkü psikolojik olarak kendimi savunmayı bilmiyorum.
Sizce korkmalı mıyım kızın dediklerinden?

Bak sevdiğim bir söz var "her elini sıkanla dost her canını sıkanla düşman olma"
 

alikkum

Picopat
Katılım
19 Temmuz 2021
Mesajlar
208
Çözümler
1
Blöf yap ve elinde bir daha gün yüzüne çıkamayacağın kadar karanlık bir sırrının olduğunu söyle.
 
Katılım
22 Ekim 2021
Mesajlar
228
Çözümler
4
Yer
yerin en dibi.
Kız gizliliği bahane ederek diğer erkeklerin elini tutup boynunu öpüyordu kız.
Kanka küfür iyi şey değil ya, önünde uzun bir yaşam var ne gerek var daha şu yaştan kızlara takılmaya. Kimse bir şey öğretmemiştir belki de kıza. Yaşlar küçük zaten boş ver öpsün. Sen de gelecekte daha ballılarını öpersin. 😃
 
KS
KS
Deschamps_18

Deschamps_18

Centipat
Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
512
Çözümler
2
Kanka küfür iyi şey değil ya, önünde uzun bir yaşam var ne gerek var daha şu yaştan kızlara takılmaya. Kimse bir şey öğretmemiştir belki de kıza. Yaşlar küçük zaten boş ver öpsün. Sen de gelecekte daha ballılarını öpersin. 😃

Ya aslında doğru söylüyorsun fakat şimdi ergenlik çağımda bir şeylere çok çabuk sinirleniyorum ve kıza patlaycağım diye çok korkuyorum çünkü biraz sıkıntılı biriyim ( kesinlikle şiddet olarak değil )
 

NWA BonezCrusher

Hectopat
Katılım
16 Ağustos 2018
Mesajlar
152
Sabah mektebe gelme.
WhatsApp_Image_2021-10-16_at_19.56.34.jpeg
 

XenonEfe

Femtopat
Katılım
26 Ekim 2021
Mesajlar
23
Kanka küfür iyi şey değil ya, önünde uzun bir yaşam var ne gerek var daha şu yaştan kızlara takılmaya. Kimse bir şey öğretmemiştir belki de kıza. Yaşlar küçük zaten boş ver öpsün. Sen de gelecekte daha ballılarını öpersin.
Bu mesaja bir anlam veremedim. Ne yapması gerektiğini soruyor ve siz direkten cinsellik ile alakalı şeyler diyorsunuz.😃
 
Katılım
22 Ekim 2021
Mesajlar
228
Çözümler
4
Yer
yerin en dibi.
Ya aslında doğru söylüyorsun fakat şimdi ergenlik çağımda bir şeylere çok çabuk sinirleniyorum ve kıza patlaycağım diye çok korkuyorum çünkü biraz sıkıntılı biriyim ( kesinlikle şiddet olarak değil )
Kanka aman diyeyim vurma kıza, saldırıya falan geçme. Mortal Kombat değil ya bu :D
Ben orta okulda kıza vurunca yere düşmüştü herkes şaşırmıştı, sessiz ve beyfendi bana.
 
KS
KS
Deschamps_18

Deschamps_18

Centipat
Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
512
Çözümler
2
Her neyse konuyu burada kapatalım ben Ders'imi aldım diyebiliriz. sizlere de çok teşekkürler. gerçekten yardımcı oldunuz tek başıma çatlardım herhalde umutsuzca. Kendinize çok iyi bakın iyi geceler..
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı