Armoury Crate Corsair H100I PRO'yu görmüyor

h4yrettinx

Femtopat
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
62
Beğeniler
9
Arkadaşlar armoury crate ve aura ceatoru yükledim. Armoury crate corsair rami, asus ekran kartı ve anakartı görüyor ama sıvı soğutmayı görmüyor onun rengini değiştiremiyorum. Fanlar sıkıntı değil fanları düğmeye basarak değiştiriyorum ama sıvı soğutmayı görmüyor sorun nedir? Ve şunu da sormak isterim fan ayarları nerede acaba?
Desktop Screenshot 2020.12.04 - 23.45.55.63.png

Not: Sıvı soğutma corsair h100i pro.
Bu arada bu program iyi mi. Ben kurarken bi sıkıntı yaşamadım ama çoğu kişiden sıkıntılı diye okudum.
 

crazyreign

Megapat
Katılım
27 Ocak 2014
Mesajlar
1.262
Çözümler
27
Beğeniler
1.786
Yer
Cinayet Büro
Kendi yazılımı ile kontrol edeceksin dostum, iCUE ile.
USB kablosu ile ön USB 2.0 portuna takıyorsun soğutucuyu, taktıktan sonra iCUE'dan kontrol edebilirsin sadece, AURA SYNC/Armoury Crate'de gözükmez o.
 
KS
H

h4yrettinx

Femtopat
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
62
Beğeniler
9
Kendi yazılımı ile kontrol edeceksin dostum, iCUE ile.
USB kablosu ile ön USB 2.0 portuna takıyorsun soğutucuyu, taktıktan sonra iCUE'dan kontrol edebilirsin sadece, AURA SYNC/Armoury Crate'de gözükmez o.
Biliyorum lakin icue ve armoury aynı anda yüklü iken düzgün çalışmıyor sönüp yanıyor istediğim renkte durmuyor bazen hiç yanmıyorlar ikisi aynı anda çalışınca sıkıntı çıkıyor yardım edebilirsen sevinirim ya.
@crazyreign
 
Son düzenleme:

crazyreign

Megapat
Katılım
27 Ocak 2014
Mesajlar
1.262
Çözümler
27
Beğeniler
1.786
Yer
Cinayet Büro
Biliyorum lakin icue ve armoury aynı anda yüklü iken düzgün çalışmıyor sönüp yanıyor istediğim renkte durmuyor bazen hiç yanmıyorlar ikisi aynı anda çalışınca sıkıntı çıkıyor yardım edebilirsen sevinirim ya.
@crazyreign
Normalde AURA destekleyen anakartların iCUE desteği var, anakarttaki ışıklandırmaları oradan kontrol edebilirsin, aynı şekilde ROG STRIX ekran kartları da iCUE ile kullanılabiliyor.

Ben de TUF B450-PRO GAMING kullanıyorum, iCUE ve Armoury Crate'i aynı anda açtığımda iCUE'den kontrol etmeyi bırakıp Armoury Crate'e geçiyor.
1607116947426.png


Sıvı soğutucunun ışıklarının sadece iCUE'den kontrol edilmesi lazım, Armoury Crate buna müdahale edemiyor olması lazım, ilk defa böyle bir şey gördüm.
 
KS
H

h4yrettinx

Femtopat
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
62
Beğeniler
9
Normalde AURA destekleyen anakartların iCUE desteği var, anakarttaki ışıklandırmaları oradan kontrol edebilirsin, aynı şekilde ROG STRIX ekran kartları da iCUE ile kullanılabiliyor.

Ben de TUF B450-PRO GAMING kullanıyorum, iCUE ve Armoury Crate'i aynı anda açtığımda iCUE'den kontrol etmeyi bırakıp Armoury Crate'e geçiyor.
Eki Görüntüle 765158

Sıvı soğutucunun ışıklarının sadece iCUE'den kontrol edilmesi lazım, Armoury Crate buna müdahale edemiyor olması lazım, ilk defa böyle bir şey gördüm.
Peki bende indirmeye başladım icue programını. Bi sıkıntı çıkmaz inşallah birdaha deneyeceğim. Geri dönüş yapacağım.
@crazyreign evet yükledim açtım.
Açtığım da sıvı soğutma ve ram vardı. 3 saniye sonra aniden ekran kartı ve anakart simgesi geldi programa. Ve geldiği gibi ekran kartı ve anakart rgbsi söndü. Neden böyle oluyor. Şuanda armoury crate rami ekran kartını ve anakartı kontol ediyor.
 

Dosya Ekleri

  • Desktop Screenshot 2020.12.05 - 00.34.42.73.png
    Desktop Screenshot 2020.12.05 - 00.34.42.73.png
    400,5 KB · Görüntüleme: 10
Son düzenleme:

crazyreign

Megapat
Katılım
27 Ocak 2014
Mesajlar
1.262
Çözümler
27
Beğeniler
1.786
Yer
Cinayet Büro
@h4yrettinx Anakartında ARGB girişi yok zaten, her ne kadar Asus ile iCUE birbirine uyumlu olsa da iCUE ile ARGB'yi kontrol edemiyorsun.

Armoury Crate'i boş ver, her şeyini iCUE'dan kontrol edebiliyorsun işte, bırak böyle kalsın.
Armoury Crate'i açma direkt, iCUE'dan kontrol et.
 
KS
H

h4yrettinx

Femtopat
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
62
Beğeniler
9
@h4yrettinx Anakartında ARGB girişi yok zaten, her ne kadar Asus ile iCUE birbirine uyumlu olsa da iCUE ile ARGB'yi kontrol edemiyorsun.

Armoury Crate'i boş ver, her şeyini iCUE'dan kontrol edebiliyorsun işte, bırak böyle kalsın.
Armoury Crate'i açma direkt, iCUE'dan kontrol et.
Öyle yapmak bende istiyorum fakat İCUE programı sadece corsair rami ile corsair sıvı soğutmayı görüyor. Asus ekran kartını ve asus anakartı görmüyor.
@crazyreign
Daha doğrusu bilgisayarda sadece icue programı varken sadece corsair rami ve corsair sıvı soğutmayı görüyor ama asusun aura sync programı olunca icueye anakart ve ekran kartıda geliyor ama bu sefer ikisi aynı anda çalıştığı için renkler istediğim gibi olmuyor kontol edilmiyor ve yanıp sönüyor bozuluyor gibi bişey oluyor.
 
Yukarı