ASUS ROG STRIX G15 5513 alınır mı?

VVYREX

Picopat
Katılım
20 Kasım 2020
Mesajlar
827
Çözümler
1
Dostum Dlss açınca zaten 1660 Ti gücünde oluyor. Bir de ya dostum Dell'i alıp iade ettim Valorant'ta 70 Fps verdi her şeyi sürücü vs düzgünce kutlama rağmen. Zaten ısınıyor. 3050'i savunacaksan başka bir cihazla savun ki başka cihaz olarak monster ve Casper var. Yani sadece kartı mı alıyoruz da Dell'i bu kadar savunuyoruz.
Dalga mı geçiyorsun? DLSS açınca 1660Ti gücünde mi oluyor? Patlamalı kahkaha attım. Sana karşılaştırma videosunu atıyorum bak bakalım DLSS'li oyunlarda 1660Ti nerede 3050 nerede. Üstelik DLSS Balanced ayarlarda bulunuyor ve buradaki cihaz 1660Ti ile karşılaştırıldığında bu değerleri alıyor. 1650'nin alacağı rezil FPS değerini sen düşün. Dell, Monster ve Casper'a oranla çok daha kaliteli malzeme kullanıyor aynı zamanda da bir o kadar da iyi teknik servisi mevcut.


Al bak bakalım 1660Ti ile aynı FPS'i mi alıyormuş DLSS açık iken. Üstelik iki cihaz da 80W. Alacağın 1650'yi 3050'nin rakibi bile değil. Önceki neslin giriş seviyesindeki bir kart. RTX serisinden sonra da GTX serisine has ne bir özellik geldi ne de bir şey. Artık GTX serisi tamamen ölü yatırımdır.
Bütçem 9.5 k ya kadar. Ya zaten Biraz bekleyip Dell'i tekrar alırım ama. 3050 o kadar değerli bir kart değil. İşlemci farkı çok büyük. Daha öncesinde 3050 aldım dediğim gibi ama oynadığım oyunlar çoğunlukla işlemci bazlı. Yani rdr 2 cyberpunk vs oynamıyorum. Valo cs apex LoL biraz da hikaye oyunu oynarım. AAA oyunu hastası değilim ki onları da açabilecek güçte olduğunu düşünüyorum. Bu bütçede başka öneriniz varsa atabilirsiniz.

Dostum gerçekten bak , o kartı kullandım. O kart öyle RTX diye aldanma 1650- 1660 arası bi kart. Dlss olsa bile o oyunları RTX ile açamaz. Yani sırf Rtx diye öyle bir işlemcili laptop almaya değmez. Bence.
@VVYREX
RTX serinin adıdır oyunlardaki teknolojinin adı değil. Ona RT yani Ray Tracing deriz. Mesajlarımı okuduysan tek bir yerde de eee ray tracing açıp fullersin diye bir şey kullanmadım. Sana DLSS'den ve RTX serisinin artılarından bahsettim.
 
KS
KS
enmenka

enmenka

Picopat
Katılım
13 Haziran 2021
Mesajlar
682
Çözümler
1
Asus'un kalitesi ve işlemcisi bence
Dalga mı geçiyorsun? DLSS açınca 1660Ti gücünde mi oluyor? Patlamalı kahkaha attım. Sana karşılaştırma videosunu atıyorum bak bakalım DLSS'li oyunlarda 1660Ti nerede 3050 nerede. Üstelik DLSS Balanced ayarlarda bulunuyor ve buradaki cihaz 1660Ti ile karşılaştırıldığında bu değerleri alıyor. 1650'nin alacağı rezil FPS değerini sen düşün. Dell, Monster ve Casper'a oranla çok daha kaliteli malzeme kullanıyor aynı zamanda da bir o kadar da iyi teknik servisi mevcut.


Al bak bakalım 1660Ti ile aynı FPS'i mi alıyormuş DLSS açık iken. Üstelik iki cihaz da 80W. Alacağın 1650'yi 3050'nin rakibi bile değil. Önceki neslin giriş seviyesindeki bir kart. RTX serisinden sonra da GTX serisine has ne bir özellik geldi ne de bir şey. Artık GTX serisi tamamen ölü yatırımdır.
Dostum attığın videodaki ilk oyunda bile eşitler 1660 Ti ile . Neyi kanıtlamaya çalışıyorsun. Ya bide Dell 70 FPS VALORANT VERDİ ISINIYOR. Sen mi anlamıyorsun ben mi anlatamıyorum. Cihaz ısınıyor ISINIYOR. Bizzat 2 3 hafta kullandım arkadaşım neden anlamak istemiyorsun.
Dalga mı geçiyorsun? DLSS açınca 1660Ti gücünde mi oluyor? Patlamalı kahkaha attım. Sana karşılaştırma videosunu atıyorum bak bakalım DLSS'li oyunlarda 1660Ti nerede 3050 nerede. Üstelik DLSS Balanced ayarlarda bulunuyor ve buradaki cihaz 1660Ti ile karşılaştırıldığında bu değerleri alıyor. 1650'nin alacağı rezil FPS değerini sen düşün. Dell, Monster ve Casper'a oranla çok daha kaliteli malzeme kullanıyor aynı zamanda da bir o kadar da iyi teknik servisi mevcut.


Al bak bakalım 1660Ti ile aynı FPS'i mi alıyormuş DLSS açık iken. Üstelik iki cihaz da 80W. Alacağın 1650'yi 3050'nin rakibi bile değil. Önceki neslin giriş seviyesindeki bir kart. RTX serisinden sonra da GTX serisine has ne bir özellik geldi ne de bir şey. Artık GTX serisi tamamen ölü yatırımdır.

RTX serinin adıdır oyunlardaki teknolojinin adı değil. Ona RT yani Ray Tracing deriz. Mesajlarımı okuduysan tek bir yerde de eee ray tracing açıp fullersin diye bir şey kullanmadım. Sana DLSS'den ve RTX serisinin artılarından bahsettim.
Bazı oyunlarda Dlss ile geçer tabiki de yani o fps değerine değmez.
 

Tayfun054

Hectopat
Katılım
1 Nisan 2014
Mesajlar
100
Çözümler
1
Yer
Antalya, Turkey
İlk olarak Dell G15 5510 sizinle tartıştığınız modeli kullandığımı söyleyerek giriş yapayım. Isınma konusuna değinince kesinlikle yanılıyorsunuz. Valorant gibi bir oyunu denemiş biri olarak "G Mode" altında "F9" tuşunua basınca fan ayarlarını en yüksek devire getiriyor. Normal olarak fan sesi duyuluyor fakat Monster gibi bir uçak kaldırma gibi bir durum yok. Fanlar çalışınca Valorant gibi bir oyunda İşlemci ısısı 70 dereceyi geçmedi. Ekran kartı ise 50 dereceyi geçmedi. Israrla ısındığını söylüyorsunuz büyük yanılıyorsunuz. Başka alacak arkadaşlara yanlış yönlendirme yapıyorsunuz. Eğer inanmakta zorlanıyorsanız video çekerek kanıtlayadabilirim.
 

VVYREX

Picopat
Katılım
20 Kasım 2020
Mesajlar
827
Çözümler
1
Asus'un kalitesi ve işlemcisi bence

Dostum attığın videodaki ilk oyunda bile eşitler 1660 Ti ile . Neyi kanıtlamaya çalışıyorsun. Ya bide Dell 70 FPS VALORANT VERDİ ISINIYOR. Sen mi anlamıyorsun ben mi anlatamıyorum. Cihaz ısınıyor ISINIYOR. Bizzat 2 3 hafta kullandım arkadaşım neden anlamak istemiyorsun.

Bazı oyunlarda Dlss ile geçer tabiki de yani o fps değerine değmez.
Bre zeki arkadaşım benchmark sadece ilk oyundan mı ibaret? Ilk oyunun adını bile bilmemenden oyunlardan ve bu piyasadan ne kadar ırak olduğunu anlıyorum. Bu yüzden sana 3050'yi tercih etmeni öneriyorum. Ama artık bir şey demeyeceğim al 1650'yi sonra da bu videoyu baştan sonra izle. Üstelik kendin yazarak 1660Ti'a yakın saf güce sahip olduğundan bahsediyorsun. 1650 ise bu kartlardan çok daha güçsüz. Bazı oyunlarda DLSS ile geçer ama o değere değmez diyorsun da o geçtiği oyunlarda senin alacağın karta minimum 50 kare fark atıyor. Isınıyor dediğin cihazda da düzgün ayarlamalar ile 85 derecede çok rahat oynayabiliyorsun. Yani ne öyle inanılmaz ısınıyor ne de performanstan ödün veriyor.
İlk olarak Dell G15 5510 sizinle tartıştığınız modeli kullandığımı söyleyerek giriş yapayım. Isınma konusuna değinince kesinlikle yanılıyorsunuz. Valorant gibi bir oyunu denemiş biri olarak "G Mode" altında "F9" tuşunua basınca fan ayarlarını en yüksek devire getiriyor. Normal olarak fan sesi duyuluyor fakat Monster gibi bir uçak kaldırma gibi bir durum yok. Fanlar çalışınca Valorant gibi bir oyunda İşlemci ısısı 70 dereceyi geçmedi. Ekran kartı ise 50 dereceyi geçmedi. Israrla ısındığını söylüyorsunuz büyük yanılıyorsunuz. Başka alacak arkadaşlara yanlış yönlendirme yapıyorsunuz. Eğer inanmakta zorlanıyorsanız video çekerek kanıtlayadabilirim.
Bırak hiç önerme Dell'i direkt Asus'u alsın. Zaten 3050'nin farkını atmışım gücü belli hala bana eee o fps farkı değmez deyip 1650 savunuyor böyle tiplere yüksek kar marjı ile düşük konfigürasyonlu cihazları satacaksın ki para kazanacaksın.
 
KS
KS
enmenka

enmenka

Picopat
Katılım
13 Haziran 2021
Mesajlar
682
Çözümler
1
Dalga mı geçiyorsun? DLSS açınca 1660Ti gücünde mi oluyor? Patlamalı kahkaha attım. Sana karşılaştırma videosunu atıyorum bak bakalım DLSS'li oyunlarda 1660Ti nerede 3050 nerede. Üstelik DLSS Balanced ayarlarda bulunuyor ve buradaki cihaz 1660Ti ile karşılaştırıldığında bu değerleri alıyor. 1650'nin alacağı rezil FPS değerini sen düşün. Dell, Monster ve Casper'a oranla çok daha kaliteli malzeme kullanıyor aynı zamanda da bir o kadar da iyi teknik servisi mevcut.


Al bak bakalım 1660Ti ile aynı FPS'i mi alıyormuş DLSS açık iken. Üstelik iki cihaz da 80W. Alacağın 1650'yi 3050'nin rakibi bile değil. Önceki neslin giriş seviyesindeki bir kart. RTX serisinden sonra da GTX serisine has ne bir özellik geldi ne de bir şey. Artık GTX serisi tamamen ölü yatırımdır.

RTX serinin adıdır oyunlardaki teknolojinin adı değil. Ona RT yani Ray Tracing deriz. Mesajlarımı okuduysan tek bir yerde de eee ray tracing açıp fullersin diye bir şey kullanmadım. Sana DLSS'den ve RTX serisinin artılarından bahsettim.
Bazı oyunlarda Dlss ile geçer tabiki de yani o fps değerine değmez.
Daha önce de dedim AAA oynamayacağım.
İlk olarak Dell G15 5510 sizinle tartıştığınız modeli kullandığımı söyleyerek giriş yapayım. Isınma konusuna değinince kesinlikle yanılıyorsunuz. Valorant gibi bir oyunu denemiş biri olarak "G Mode" altında "F9" tuşunua basınca fan ayarlarını en yüksek devire getiriyor. Normal olarak fan sesi duyuluyor fakat Monster gibi bir uçak kaldırma gibi bir durum yok. Fanlar çalışınca Valorant gibi bir oyunda İşlemci ısısı 70 dereceyi geçmedi. Ekran kartı ise 50 dereceyi geçmedi. Israrla ısındığını söylüyorsunuz büyük yanılıyorsunuz. Başka alacak arkadaşlara yanlış yönlendirme yapıyorsunuz. Eğer inanmakta zorlanıyorsanız video çekerek kanıtlayadabilirim.
Tayfun knk daha önce de konuştuk. O zaman benim alacağım model sıkıntılıydı ama yine de sıcaklığı normal olmasına rağmen 70 fps verdiği de gerçek.
İlk olarak Dell G15 5510 sizinle tartıştığınız modeli kullandığımı söyleyerek giriş yapayım. Isınma konusuna değinince kesinlikle yanılıyorsunuz. Valorant gibi bir oyunu denemiş biri olarak "G Mode" altında "F9" tuşunua basınca fan ayarlarını en yüksek devire getiriyor. Normal olarak fan sesi duyuluyor fakat Monster gibi bir uçak kaldırma gibi bir durum yok. Fanlar çalışınca Valorant gibi bir oyunda İşlemci ısısı 70 dereceyi geçmedi. Ekran kartı ise 50 dereceyi geçmedi. Israrla ısındığını söylüyorsunuz büyük yanılıyorsunuz. Başka alacak arkadaşlara yanlış yönlendirme yapıyorsunuz. Eğer inanmakta zorlanıyorsanız video çekerek kanıtlayadabilirim.
Tayfun knk daha önce de konuştuk. O zaman benim alacağım model sıkıntılıydı ama yine de sıcaklığı normal olmasına rağmen 70 fps verdiği de gerçek.
Bre zeki arkadaşım benchmark sadece ilk oyundan mı ibaret? Ilk oyunun adını bile bilmemenden oyunlardan ve bu piyasadan ne kadar ırak olduğunu anlıyorum. Bu yüzden sana 3050'yi tercih etmeni öneriyorum. Ama artık bir şey demeyeceğim al 1650'yi sonra da bu videoyu baştan sonra izle. Üstelik kendin yazarak 1660Ti'a yakın saf güce sahip olduğundan bahsediyorsun. 1650 ise bu kartlardan çok daha güçsüz. Bazı oyunlarda DLSS ile geçer ama o değere değmez diyorsun da o geçtiği oyunlarda senin alacağın karta minimum 50 kare fark atıyor. Isınıyor dediğin cihazda da düzgün ayarlamalar ile 85 derecede çok rahat oynayabiliyorsun. Yani ne öyle inanılmaz ısınıyor ne de performanstan ödün veriyor.

Bırak hiç önerme Dell'i direkt Asus'u alsın. Zaten 3050'nin farkını atmışım gücü belli hala bana eee o fps farkı değmez deyip 1650 savunuyor böyle tiplere yüksek kar marjı ile düşük konfigürasyonlu cihazları satacaksın ki para kazanacaksın.
Tamam dostum 3050 olan modeli bir daha denemeye çalışacağım . Eğer bir daha aynı sorunu yaşarsam umarım o zaman da burda olursun.
 

Tayfun054

Hectopat
Katılım
1 Nisan 2014
Mesajlar
100
Çözümler
1
Yer
Antalya, Turkey
Bazı oyunlarda Dlss ile geçer tabiki de yani o fps değerine değmez.
Daha önce de dedim AAA oynamayacağım.

Tayfun knk daha önce de konuştuk. O zaman benim alacağım model sıkıntılıydı ama yine de sıcaklığı normal olmasına rağmen 70 fps verdiği de gerçek.
70 FPS konusunda haklısın ama sen de bir şeyler yanlış bence. Ya da dediğin gibi sorunlu model denk geldi sana. Valorant gibi bir oyun "Dual Channel" RAM ile en iyi performans elde ediliyor. Tek kanal RAM ile çok FPS veremez illahaki. Şuan 16 GB RAM taktım çift kanal çalışıyor. Tekrardan deneme yapıp bilgisayarın kendi ekranı ile monitörsüz bir deneme yapıcam. Detaylarını video ile gösteririm. Ayrıca işlemcisi Ryzen modeline göre evet güç olarak düşük. Ama o da tercih meselesi. Şahsi olarak Cyberpunk aktif oynuyorum laptop ile. Orta ayarlda akıcı bir şekilde 55-60-65 FPS değerlerinde geziniyor. İşlemci sıcaklığı Antalya sıcaklığında 85 derecelerde. GPU sıcaklığı 72 maksimum oluyor.
 
KS
KS
enmenka

enmenka

Picopat
Katılım
13 Haziran 2021
Mesajlar
682
Çözümler
1
C
70 FPS konusunda haklısın ama sen de bir şeyler yanlış bence. Ya da dediğin gibi sorunlu model denk geldi sana. Valorant gibi bir oyun "Dual Channel" RAM ile en iyi performans elde ediliyor. Tek kanal RAM ile çok FPS veremez illahaki. Şuan 16 GB RAM taktım çift kanal çalışıyor. Tekrardan deneme yapıp bilgisayarın kendi ekranı ile monitörsüz bir deneme yapıcam. Detaylarını video ile gösteririm.
Çok iyi olur dostum. Ama yine de tek kanala rağmen 70 veremez ya.
70 FPS konusunda haklısın ama sen de bir şeyler yanlış bence. Ya da dediğin gibi sorunlu model denk geldi sana. Valorant gibi bir oyun "Dual Channel" RAM ile en iyi performans elde ediliyor. Tek kanal RAM ile çok FPS veremez illahaki. Şuan 16 GB RAM taktım çift kanal çalışıyor. Tekrardan deneme yapıp bilgisayarın kendi ekranı ile monitörsüz bir deneme yapıcam. Detaylarını video ile gösteririm. Ayrıca işlemcisi Ryzen modeline göre evet güç olarak düşük. Ama o da tercih meselesi. Şahsi olarak Cyberpunk aktif oynuyorum laptop ile. Orta ayarlda akıcı bir şekilde 55-60-65 FPS değerlerinde geziniyor. İşlemci sıcaklığı Antalya sıcaklığında 85 derecelerde. GPU sıcaklığı 72 maksimum oluyor.
İşte dostum ben arkadaşa cyberpunk oynamayacağımı RDR 2 oynamayacağımı AAA oyun oynamayacağımı söyledim. İşlemci arasındaki fark büyük ki benim oynayacağım oyunlar Apex Valorant CS GO LoL tarzı oyunlar. Arada bir hikayeli oyun oynarım. Yani işlemci arasındaki fark büyük. Yani eğer aradaki fark çok çok büyük olmayacağı sürece ekran kartı işlemciden o kadar büyük bir fark kısmak istemedim.
@Tayfun054 sen valo'da kaç fps alıyorsun ?
@Tayfun054 sen valo'da kaç fps alıyorsun ? Tek kanalda
 
Son düzenleme:

RX 5600M

Picopat
Katılım
10 Ocak 2021
Mesajlar
188
@RX 5600M

1650'nin o kadar da kötü olduğunu düşünmüyorum. Ki Asus'taki 1650 2020 1650 Ti'dan iyi olduğunu duydum. Ayrıca 3050 Dell i5 10200h içeriyor. Bence işlemci farkı ekran kartı farkına oranla çok daha fazla. Ayrıca Dell sorunlu olduğu için iade ettim . Bir daha böyle bir riske girer miyim bilmiyorum.
@RX 5600M
Yine karıştık hocam. Sevgili arkadaşım @Radeon RX 5500M bakıyor o işlere.
 

Yeni konular

Yukarı