AutoCAD ve benzer uygulamalar için HP victus nasıldır?

KS
KS
Yazilimmuh

Yazilimmuh

Femtopat
Katılım
7 Nisan 2022
Mesajlar
24
Bende bunu almayı düşünüyorum alınca düşüncelerinizi yazar mısınız
Ürünü yaklaşık 5 dakika önce teslim aldım ,şuanda wobble sorunu ile karşılaşmadım fakat asıl icelemelerimi öğlen içine Windows yükledikten sonra yapar bahsedenim size de .

AutoCAD ve solidworks gibi programlar için srgb değeri yüksek cihaz almak daha mantıklı
Hocam ben yazılımcı olduğum için bilmiyordum aldık artık sorun yaşarsa benim harici monitörü veririm kullansın diye sorun çözülür mü o zaman?Ben donanımsal özelliklere baktım 12 çekirdek +ddr5 4800 mhz direkt alalım dedim kronik sorun yok ise ,bende 5800hs var kaç ay önce çok daha yüksek bir fiyata almıştım tabi malzeme kalitesi falan filan da giriyor işin içine ama bu bilgisayar tasarım olarak da hoşuma gitti açıkçası bakalım artık.

Hoparlör aman aman yüksek bir ses çıkarmıyor ayarlardan mono hoparlörü açarsan sesi artıyor Windows 11 kullanmak zorundasın driverları 10 da tam güncellemiyor 476 GB alan var hız konusunda gayet iyi ısınma konusunda bir problem yaşamadım 3 USB portu falan gayet güzel takıntın varsa parmak izi çok kalıyor bilgisayarın üstünde sarımtırak olayı çözemedim ama alırsan anlarsın çok bir etkisi yok ama.

Ben bir de 2. el RAM'in aynısından aldım aceleye getirip bir şey olmaz deyip bataryayı çıkarmadan taktım bios kitlendi sen o hatayı yapma yapsanda BIOS pilinin fişini çekip taktığında sorun çözülüyor statik elektriği de boşaltman lazım o yüzden adaptörü çıkarıp takmayı dene CL40 RAM almak zorundasın 2. el olarak aynı markada alabilrisin.
Sizde 2 slot var değil mi ?Windows görev yöneticisi RAM bilgisi bölümünde 1/1 yazıyor ,satıcı da 2 slot olduğunu söylüyor ısrarla ,Windows’un hatası olabilir mi acaba ,tek slot olması fikri çok saçma geldi zaten.
 
Son düzenleme:

Aleo

Centipat
Katılım
18 Aralık 2020
Mesajlar
66
Ürünü yaklaşık 5 dakika önce teslim aldım ,şuanda wobble sorunu ile karşılaşmadım fakat asıl icelemelerimi öğlen içine Windows yükledikten sonra yapar bahsedenim size de .


Hocam ben yazılımcı olduğum için bilmiyordum aldık artık sorun yaşarsa benim harici monitörü veririm kullansın diye sorun çözülür mü o zaman?Ben donanımsal özelliklere baktım 12 çekirdek +ddr5 4800 mhz direkt alalım dedim kronik sorun yok ise ,bende 5800hs var kaç ay önce çok daha yüksek bir fiyata almıştım tabi malzeme kalitesi falan filan da giriyor işin içine ama bu bilgisayar tasarım olarak da hoşuma gitti açıkçası bakalım artık.


Sizde 2 slot var değil mi ?Windows görev yöneticisi RAM bilgisi bölümünde 1/1 yazıyor ,satıcı da 2 slot olduğunu söylüyor ısrarla ,Windows’un hatası olabilir mi acaba ,tek slot olması fikri çok saçma geldi zaten.
Nasıl Şuan
 

ardakrgz

Picopat
Katılım
1 Şubat 2022
Mesajlar
113
Ürünü yaklaşık 5 dakika önce teslim aldım, şu anda wobble sorunu ile karşılaşmadım fakat asıl icelemelerimi öğlen içine Windows yükledikten sonra yapar bahsedenim size de.

Hocam ben yazılımcı olduğum için bilmiyordum aldık artık sorun yaşarsa benim harici monitörü veririm kullansın diye sorun çözülür mü o zaman? Ben donanımsal özelliklere baktım 12 çekirdek +DDR5 4800 MHz direkt alalım dedim kronik sorun yok ise, bende 5800HS var kaç ay önce çok daha yüksek bir fiyata almıştım tabii malzeme kalitesi falan filan da giriyor işin içine ama bu bilgisayar tasarım olarak da hoşuma gitti açıkçası bakalım artık.

Sizde 2 slot var değil mi? Windows Görev Yöneticisi RAM bilgisi bölümünde 1/1 yazıyor, satıcı da 2 slot olduğunu söylüyor ısrarla, Windows'un hatası olabilir mi acaba, tek slot olması fikri çok saçma geldi zaten.

2 slot var ayrıyeten 8 GB RAM aldim kasayı açıp bakabilirsiniz kac slot olduguna.
 
KS
KS
Yazilimmuh

Yazilimmuh

Femtopat
Katılım
7 Nisan 2022
Mesajlar
24
2 slot var ayrıyeten 8 GB RAM aldim kasayı açıp bakabilirsiniz kac slot olduguna.
Evet 2 slot varmıs Windows yanılttı biraz.

Düzgün bir cihaz donanımsal olarak kağıt üstünde çok yüksek zaten ,ilk izlenim iyi fakat bu fiyatta böyle iyi donanıma sahip oldugundan dolayı tahmin ettiğim gibi malzeme kalitesi düşük, sorun etmeyen biri iseniz cok güzel bir cihaz .Ben sahsen malzeme kalitesine dikkat ederim ama kardesim anlamaz bile aliminyum mu plastik mi vs. o yüzden saf performans odaklı bir seçim yaptık programlarda da iyi sonuc verecegini düşünüyorum.
 

ardakrgz

Picopat
Katılım
1 Şubat 2022
Mesajlar
113
Evet 2 slot varmıs Windows yanılttı biraz.

Düzgün bir cihaz donanımsal olarak kağıt üstünde çok yüksek zaten, ilk izlenim iyi fakat bu fiyatta böyle iyi donanıma sahip oldugundan dolayı tahmin ettiğim gibi malzeme kalitesi düşük, sorun etmeyen biri iseniz cok güzel bir cihaz. Ben sahsen malzeme kalitesine dikkat ederim ama kardesim anlamaz bile alüminyum mu plastik mi vs. o yüzden saf performans odaklı bir seçim yaptık programlarda da iyi sonuç verecegini düşünüyorum.

Malzeme kalitesi konusunda bende katılıyorum alt taban esnek plastik ama havalandırma ve fan konusunda bence başarılı keşke fotoğrafta ki gibi sağ Type-C'lerin yanına da havalandırma açsalarmış
Diğer malzeme kalitesi iyi olan pclere göre daha dikkatli kullanılması lazım
 
KS
KS
Yazilimmuh

Yazilimmuh

Femtopat
Katılım
7 Nisan 2022
Mesajlar
24
Malzeme kalitesi konusunda bende katılıyorum alt taban esnek plastik ama havalandırma ve fan konusunda bence başarılı keşke fotoğrafta ki gibi sağ Type-C'lerin yanına da havalandırma açsalarmış
Diğer malzeme kalitesi iyi olan pclere göre daha dikkatli kullanılması lazım
Bencede.

Klavyesi de bayağı işlevsel ve başarılı bu arada ayrıca bu bütçede daha iyisini göremedim ben piyasaya bakınca ,12. Nesil intel gücü ve ddr5 olduğunu unutmamak lazım,son teknolojilerle üretilmiş bir 2022 cihazı.
 

ardakrgz

Picopat
Katılım
1 Şubat 2022
Mesajlar
113
Bencede.

Klavyesi de bayağı işlevsel ve başarılı bu arada ayrıca bu bütçede daha iyisini göremedim ben piyasaya bakınca,12. nesil Intel gücü ve DDR5 olduğunu unutmamak lazım, son teknolojilerle üretilmiş bir 2022 cihazı.

DDR 5 olması çok iyi ama CL40 olduğu içinde MHz ile CL40 dengeliyor DDR 4'den çok farkı kalmıyor ama yine de şu an piyasanın en iyisi benim gözümde RAM'i 16 yapınca.
 

Aleo

Centipat
Katılım
18 Aralık 2020
Mesajlar
66
Malzeme kalitesi konusunda bende katılıyorum alt taban esnek plastik ama havalandırma ve fan konusunda bence başarılı keşke fotoğrafta ki gibi sağ Type-C'lerin yanına da havalandırma açsalarmış
Diğer malzeme kalitesi iyi olan pclere göre daha dikkatli kullanılması lazım
Uzun süre kullanmak istediğimden kalite önemli
 

Yeni konular

Yukarı