Babadan nefret etmek

Furkan_Elci

Picopat
Katılım
8 Aralık 2020
Mesajlar
535
Makaleler
1
Çözümler
2
Bugün telefonumun iç ekranı bozuldu ve ekranın sol altı çalışmıyor.
Yeni telefon alacak param var ama izin vermiyor. Evde kendi paramı harcayacak yetkiye sahip değilim...
Ah kşke tek derdim bu olsa.
 

endobero2

Picopat
Katılım
13 Ocak 2021
Mesajlar
543
Not: sadece içimi dökmek için yazdım, dini falan katacaksanız konudan çıkmanızı rica ediyorum.

Babamı, kendimi tanıdım tanıyalı hiç sevmedim, 1 ay çalışır 10 ay yatar maddi olarak gram destek çıkmaz. Mesela geçen test kitabı alacaktım okul için gram destek çıkmadı tüm haftalığımı verdim bir hafta okula aç gidip geldim gram üzülmedi. hayatta hiçbir başarısı olmamasına rağmen bana laf atıyor "senden adam olmaz", "sen okuyamazsın" dedikleri şeyler gram umurumda olmuyor ama. Gelip kafama vurunca cidden çok sinirleniyorum "neden vuruyorsun baba" dediğimde "sanane" gibi cevaplar alıyorum. Ayağa kalkıp karşı çıkınca şiddet uygulamaya çalışıyor aynı boyda olduğumuz için vuramıyor. CID'den iyice kin beslemeye başladım zaten o test kitabı olayından sonra bir daha verdiği parayı almadım ve almam da bundan sonra. Neyse biraz içimi dökmek istedim. Herkese iyi günler dilerim hocalarım.

Ben korona olduğumda inatla yanıma gelip geri dışarı çıkmıştı babam. Hatta bununla ilgili bir konu açmıştım. Milletin günahını alma diyorum inatla koronayı bulaştırmak istiyor sanki. Bir de başlatma günahına diyor.
 

xPSYCHOx

Picopat
Katılım
21 Mart 2021
Mesajlar
81
Çözümler
1
Not: sadece içimi dökmek için yazdım, dini falan katacaksanız konudan çıkmanızı rica ediyorum.

Babamı, kendimi tanıdım tanıyalı hiç sevmedim, 1 ay çalışır 10 ay yatar maddi olarak gram destek çıkmaz. Mesela geçen test kitabı alacaktım okul için gram destek çıkmadı tüm haftalığımı verdim bir hafta okula aç gidip geldim gram üzülmedi. hayatta hiçbir başarısı olmamasına rağmen bana laf atıyor "senden adam olmaz", "sen okuyamazsın" dedikleri şeyler gram umurumda olmuyor ama. Gelip kafama vurunca cidden çok sinirleniyorum "neden vuruyorsun baba" dediğimde "sanane" gibi cevaplar alıyorum. Ayağa kalkıp karşı çıkınca şiddet uygulamaya çalışıyor aynı boyda olduğumuz için vuramıyor. CID'den iyice kin beslemeye başladım zaten o test kitabı olayından sonra bir daha verdiği parayı almadım ve almam da bundan sonra. Neyse biraz içimi dökmek istedim. Herkese iyi günler dilerim hocalarım.

Aynı durumdayız çok iyi anlıyorum. Sınavdan kötü çıkınca sana kaç tane kitap aldım diyor şiddet uyguluyor. Kitap dolabıma bakıyoruz arkadaşlar. 1 sayfa test kağıtı var. Bu kadar. Hocalar WhatsApp üzerinden fotoğraflar yolluyor bunları çıkartmamız gerekiyor bizim evdede yazıcı var. Toneri bitiyor. Para ver diyorum gerek diyorum. Senin saçma işlerinle uğraşamam diyor. Kavgaya tutuşuyoruz 60-70 yaşındaki dedeler gibi büyüğe karşı çıkılmaz. Neyi doğru yaptı. Yok. Bana senden adam olmaz sen uşağa bile gidemezsin diyor. Onu bırakın sen üniversiteye yaklaşamazsın bile diyor. Keşke büyük olsam da tokatı çakı çakı versem. 6 yaşından beri tek hayalim o. Büyüyüp onların bana yaptırdıklarını bende onlara yaptıracağım.
 

Mehmet18

Picopat
Katılım
20 Haziran 2021
Mesajlar
468
Seni çok ıyi anlıyorum tek çaren okuyup kendini kurtarman aman deyim okulunu bırakma 3000 TL'ye akşama kadar hayvan gibi çalışırsın ve sadece kazandığın parayla karnın doyar.
 

Rahatsız Bey

Centipat
Katılım
2 Mayıs 2020
Mesajlar
101
Yer
Edirne
Not: sadece içimi dökmek için yazdım, dini falan katacaksanız konudan çıkmanızı rica ediyorum.

Babamı, kendimi tanıdım tanıyalı hiç sevmedim, 1 ay çalışır 10 ay yatar maddi olarak gram destek çıkmaz. Mesela geçen test kitabı alacaktım okul için gram destek çıkmadı tüm haftalığımı verdim bir hafta okula aç gidip geldim gram üzülmedi. hayatta hiçbir başarısı olmamasına rağmen bana laf atıyor "senden adam olmaz", "sen okuyamazsın" dedikleri şeyler gram umurumda olmuyor ama. Gelip kafama vurunca cidden çok sinirleniyorum "neden vuruyorsun baba" dediğimde "sanane" gibi cevaplar alıyorum. Ayağa kalkıp karşı çıkınca şiddet uygulamaya çalışıyor aynı boyda olduğumuz için vuramıyor. CID'den iyice kin beslemeye başladım zaten o test kitabı olayından sonra bir daha verdiği parayı almadım ve almam da bundan sonra. Neyse biraz içimi dökmek istedim. Herkese iyi günler dilerim hocalarım.

Kardeşim kaçıncı sınıfsın? Forumda o kadar kişiyiz, eğitim ile ilgili yardımda bulunabiliriz.
 
Yukarı