Ballon d'Or Ödülünü Messi Kazandı

ily ayka

Kilopat
Katılım
6 Ekim 2014
Mesajlar
6.214
Makaleler
5
Çözümler
10
Yer
İzmir-Bayraklı
Kral kupasını geçen sene Barcelona kazanmadı, Real Sociedad kazandı. Messi geçen sezon Barcelona da kupa kazanamadı.

Driplingmiş, top sürmemiymiş, tehlike pozisyon yaratmak, ceza dışından gol falan bunları geçeceksin. Bir yazmadığın freekick'ten gol sayısı kaldı. Bunların bir geçerliliği yok. Önemli olan kupa, sonra ise gol ve asist sayıları geliyor.
Sence Lewa'nın hak etme sebebi kupa mı sadece?
Baktığım kaynak Kral Kupası'da yazdığı için ekledim.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

BERWAR

Zettapat
Katılım
19 Eylül 2015
Mesajlar
36.561
Makaleler
11
Çözümler
33
Sence Lewa'nın hak etme sebebi kupa mı sadece?
Eğer Lewa gol ve asist sayısında bariz geride kalsaydı kupa tek başına yetmezdi. Şimdi ortada böyle bir durum yok. Lewa'nın 2020 de mutlaka alması gerekiyordu ama adama haksızlık ettiler, ödülü iptal etmelerinin bir mantıklı yanı yoktu, sonuçta ligler devam ediyordu. Lewa kaldığı yerden devam ediyor.
Sadece Copa America kupasını kazandığı için Messi'ye ödül verilmesini doğru bulmuyorum. Bunları dediğimizde bu defa da Barcelona çok kötüydü Messi ne yapsın diyorlar. Ronaldo ve Messi diğer Ballon Dor ödüllerini alırken takımları berbat durumda değildi, futbol bir takım sporudur, takım iyi değilse de hiçbir kupa alamazsın. Bayern Münih'in daha güçlü olması Lewa'nın suçu değil. Bayern daha güçlü diye adamın istatistiklerini, kupalarını yok sayamayız. Ballon Dor popüleritenin kurbanı olmuş maalesef. Ödülün Paris'te verilmesi Messi'nin PSG de olması popülerite için iyi bir denk gelme olmuş. Ha yanlış anlaşılma olmasın PSG de olduğu için ödül verildiğini söylemiyorum yanlış anlaşılmasın.
 

ily ayka

Kilopat
Katılım
6 Ekim 2014
Mesajlar
6.214
Makaleler
5
Çözümler
10
Yer
İzmir-Bayraklı
@ily ayka hocam futbol karşılaşması izliyor muyuz yoksa sadece google'da verileri araştırıp mı yazıyorsunuz? Lewa 2021'de neredeyse her maç üst düzey performans sergiledi.
Hocam Messi hiç mi üst düzey oynamadı yani? Ben fan falan da değilim bu arada ama adam zaten her sene üst düzey performans göstermiyor mu? Sadece fikrimi belirttim ve istatistikler ile bunu güçlendirmek istedim.
Eğer Lewa gol ve asist sayısında bariz geride kalsaydı kupa tek başına yetmezdi. Şimdi ortada böyle bir durum yok. Lewa'nın 2020 de mutlaka alması gerekiyordu ama adama haksızlık ettiler, ödülü iptal etmelerinin bir mantıklı yanı yoktu, sonuçta ligler devam ediyordu. Lewa kaldığı yerden devam ediyor.
Sadece Copa America kupasını kazandığı için Messi'ye ödül verilmesini doğru bulmuyorum. Bunları dediğimizde bu defa da Barcelona çok kötüydü Messi ne yapsın diyorlar. Ronaldo ve Messi diğer Ballon Dor ödüllerini alırken takımları berbat durumda değildi, futbol bir takım sporudur, takım iyi değilse de hiçbir kupa alamazsın. Bayern Münih'in daha güçlü olması Lewa'nın suçu değil. Bayern daha güçlü diye adamın istatistiklerini, kupalarını yok sayamayız. Ballon Dor popüleritenin kurbanı olmuş maalesef. Ödülün Paris'te verilmesi Messi'nin PSG de olması popülerite için iyi bir denk gelme olmuş. Ha yanlış anlaşılma olmasın PSG de olduğu için ödül verildiğini söylemiyorum yanlış anlaşılmasın.
Yok anladım ben sizi ama sadece kupaya bakılacaksa yani ilk dediğiniz gibi istatistikler ikinci planda kalacaksa bence Jorginho veya Kante ikisinden de bir tık daha ön planda kalıyorlar.
 

BERWAR

Zettapat
Katılım
19 Eylül 2015
Mesajlar
36.561
Makaleler
11
Çözümler
33
Sadece fikrimi belirttim ve istatistikler ile bunu güçlendirmek istedim.
Allah aşkına drippling, top sürme, tehlikeli pozisyon yaratma, ceza sahası dışından gol atma diye istatistik mi olur ya.

Hocam Messi hiç mi üst düzey oynamadı yani?
Üst düzey oynayan sadece tek o değil, başkaları da var. Son 2 yıldır hak eden adam Lewandowski. Adam Copa America'yı kazandı diye adama Ballon Dor veriyorlarsa burada bir adaletsizlik var. Aldığı kupa da Avrupa'nın 5 büyük lig kupasından daha değersiz. Ha eğer Barcelona da ligte falan şampiyon olsaydı yine derdim Messi hak etti.

Messi geçen sene Barcelona da lig istatistiği olarak 30 gol, 9 asist yapmış. Lewa ise lig de 41 gol, 7 asist.

Messi Barcelona da hiçbir kupa alamazken, Lewa lig şampiyonu ve süper kupa şampiyonu oldu. Bundesliga da bir sezonda en çok gol atan oyuncu oldu.
Yok anladım ben sizi ama sadece kupaya bakılacaksa yani ilk dediğiniz gibi istatistikler ikinci planda kalacaksa bence Jorginho veya Kante ikisinden de bir tık daha ön planda kalıyorlar.
İstatistik ve kupa arasında bir denge olmalı bunu önceki mesajlarımda da dedim. Lewa'nın istatistik olarak Messi'den aşağı kalmış yanı yok. Ligde Lewa daha çok gol atmış, Bundesliga tarihinde bir sezonda en çok gol atan oyuncu oldu.

Yıl boyunca da Lewa 54 gol, 8 asist, Messi 40 gol, 16 asist yaptı. Yine Lewa önde.

Hâlâ neye dayanarak savunma yapıyorsunuz anlamıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şubat 2017
Mesajlar
14.633
Makaleler
151
Çözümler
58
Yer
Çengelköy
Hocam Messi hiç mi üst düzey oynamadı yani? Ben fan falan da değilim bu arada ama adam zaten her sene üst düzey performans göstermiyor mu? Sadece fikrimi belirttim ve istatistikler ile bunu güçlendirmek istedim.
Futbol maçlarını elinden geldiğince izleyen, izleyemediği maçların da özetine bakan biriyim ve şunu bir futbol sever olarak gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki 2021'de Lewandowski'nin performansının yanına yaklaşabilen bir ikinci futbolcu yok. Adil bir ödül olsa ve sezonluk-yıllık futbolcu performansına bakılsaydı eğer Lewa'nın ikiciye fark atarak ödülü kazanması gerekirdi.

Ben bu ödülden şunu anlıyorum, FIFA artık Pele'den boşalan futbol elçisi modeli için Messi'yi futbol yüzü olarak kullanacak.
 

Yeni konular

Yukarı