Banner Reklam Telefonda Gözükmüyor

Saldon

Hectopat
Katılım
22 Aralık 2018
Mesajlar
137
Çözümler
1
Arkadaşlar oyunum içerisine eklediğim banner reklam test ID ile BlueStacks'ta gözüküyor fakat telefonda ekrana gelmiyor. Bunun nedeni ne olabilir?
Unity 3D.
Reklam birimi AdMob.

Kod:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using GoogleMobileAds.Api;

public class Banner : MonoBehaviour.
{
private BannerView banneReklam;

public string appId = "";
public string bannerId = "ca-app-pub-3940256099942544/6300978111";

public void Start()
{
MobileAds.Initialize(appId);
BannerReklam();
}

public void BannerReklam()
{
banneReklam = new BannerView(bannerId, AdSize.IABBanner, AdPosition.Bottom);
AdRequest yenireklam = new AdRequest.Builder().Build();
banneReklam.LoadAd(yenireklam);
banneReklam.Show();
}

}

Buda aldığım sarı renkte uyarı var ama sorun olacağını düşünmüyorum.

Kod:
You are trying to create a MonoBehaviour using the 'new' keyword.  This is not allowed.  MonoBehaviours can only be added using AddComponent(). Alternatively, your script can inherit from ScriptableObject or no base class at all
UnityEngine.MonoBehaviour:.ctor()
ButtonBehaviour:.ctor()
GoogleMobileAds.Unity.BannerClient:CreateButtonBehavior() (at Assets/GoogleMobileAds/Platforms/Unity/BannerClient.cs:64)
GoogleMobileAds.Unity.BannerClient:ShowBannerView() (at Assets/GoogleMobileAds/Platforms/Unity/BannerClient.cs:143)
GoogleMobileAds.Unity.BannerClient:LoadAd(AdRequest) (at Assets/GoogleMobileAds/Platforms/Unity/BannerClient.cs:123)
GoogleMobileAds.Api.BannerView:LoadAd(AdRequest) (at Assets/GoogleMobileAds/Api/BannerView.cs:61)
Banner:BannerReklam() (at Assets/GEREKLİ DOSYALAR/SCRİPT/Banner.cs:23)
Banner:Start() (at Assets/GEREKLİ DOSYALAR/SCRİPT/Banner.cs:16)
 

Geri
Yukarı