Bannerlord'un at üstü savaş mekaniği berbat

EBA

Hectopat
Katılım
29 Mart 2017
Mesajlar
3.197
Makaleler
1
Çözümler
4
Eger at ustunde rahatca milletin kafasina vurmak istiyorsan daha uzun kiliclar kullanmalisin kullandigin silahin uzerinde erisim uzunlugu yaziyor. Warband'den daha iyi geldi bana atli okculuk perk basmadan rahatca vurabiliyorum adamlari.
 

Maximen

Kilopat
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
1.204
Çözümler
7
Yer
Samsun
Witcher 3'ün bile at mekanikleri daha iyiydi demeniz çok komik olmuş bence. Witcher 3'ün tanıtım ve geliştirme maliyeti 81 milyon dolar imiş. Bannerlord'un maliyeti ise Armağan Yavuz'un söylediği kadarıyla birkaç milyon dolar. Bu arada herkes 8 yıldır geliştirilen oyun bu mu demiş ama 8 yıldır sadece tek odak noktaları Bannerlord değildi adamların. Aynı zamanda kendi oyun motorlarını geliştirdiler ve yeni mekanikler deneyip,kaldırdılar(köyleri kaleye çevirme özelliği gibi). Half Life 2 zamanında bu hataya Valve bile düşmüştü. Oyun motoruyla oyunu aynı anda geliştirmek çok sıkıntılı bir durum. Bu arada erken erişimi oynama fırsatına erişemedim ancak kapalı betada uzunca bir süre oynadım oyunu. Ben Warband'de 300+ saat geçirmiş bir insan olarak atlı savaşlarda hiç zorlanmadım. Yaklaşık 1 saatlik bir oyun süresi mekanikleri öğrenmeme yetmişti.

Not : Çok uzun zaman önce duyurulan bir oyunun erken erişim olarak çıkmasına bende karşıyım ancak yapacak bir şey yok.

Ben bu oyuna motoruyla oyunu aynı anda geliştirmek hata diyenlerin neye dayanarak bunu dediklerini anlamıyorum, Enis Kirazoğlu bir videosunda böyle dedi diye bir anda herkes oyun motoruyla oyunu aynı anda geliştirdikleri için bla bla bla demeye başladı...

Şaka mısınız ya? Bu adamlar plansız programsız mı hareket ediyor sanıyorsunuz? Half-Life 2 bunu deneyip başarısız olmuş diye (!) her oyun başarısız olacak diye bir kaide mi var? İki tarafıda düşünmüşler ve buna göre bir plan yapmışlar ayrıyetten dikkat ettiyseniz Valve bu motoru (Source) global bir oyun motoru olarak çıkarttı yani bunda Dota CS:GO farklı single player oyunlar geliştirildi. Ama TaleWords bu motoru M&B serisi ile entegre bir oyun motoru olarak gelitştirdi en başından itibaren buda haliyle oyunu ve oyun motorunu aynı anda geliştirmenin gerekliliğini beraberinde getirmiş oldu. Bu oyun motoru kıyaslamasını Unreal Engine ve Paradox Development Studio oyun motorları olarak birbirinden ayırabilirsiniz Source ve TaleWords'ün oyun motorları her anlamda birbirinden farklı ve karşılaştılması bir o kadar saçma.

Üçüncü olarak o övdüğünüz Witcher'lar oyun motoruyla oyunu bir arada geliştirilmiş oyunlar Witcher 1'den itibaren Witcher 2 ve Witcher 3 ile birlikte oyun motoru ve oyun olarak aynı anda geliştirilmeye devam ettiler ve kimse kalkıp bu adamlara abi siz oyun motoruyla oyunu aynı anda geliştirmişsiniz nasıl bu iş oluyor demiyor? Galiba insanlar oyun motorunu yapıyorlar sonra oyunu geliştiriyorlar hiç dokunmuyorlar falan zannediyor oyun motoruna, bu bir filmi tek karede çekildiğini düşünenler ile aynı tarz bir düşünce şekli haliyle eksiz ve yanlış.
 

sedo

Centipat
Katılım
11 Nisan 2020
Mesajlar
11
Ben bu oyuna motoruyla oyunu aynı anda geliştirmek hata diyenlerin neye dayanarak bunu dediklerini anlamıyorum, Enis Kirazoğlu bir videosunda böyle dedi diye bir anda herkes oyun motoruyla oyunu aynı anda geliştirdikleri için bla bla bla demeye başladı...

Şaka mısınız ya? Bu adamlar plansız programsız mı hareket ediyor sanıyorsunuz? Half-Life 2 bunu deneyip başarısız olmuş diye (!) her oyun başarısız olacak diye bir kaide mi var? İki tarafıda düşünmüşler ve buna göre bir plan yapmışlar ayrıyetten dikkat ettiyseniz Valve bu motoru (Source) global bir oyun motoru olarak çıkarttı yani bunda Dota CS:GO farklı single player oyunlar geliştirildi. Ama TaleWords bu motoru M&B serisi ile entegre bir oyun motoru olarak gelitştirdi en başından itibaren buda haliyle oyunu ve oyun motorunu aynı anda geliştirmenin gerekliliğini beraberinde getirmiş oldu. Bu oyun motoru kıyaslamasını Unreal Engine ve Paradox Development Studio oyun motorları olarak birbirinden ayırabilirsiniz Source ve TaleWords'ün oyun motorları her anlamda birbirinden farklı ve karşılaştılması bir o kadar saçma.

Üçüncü olarak o övdüğünüz Witcher'lar oyun motoruyla oyunu bir arada geliştirilmiş oyunlar Witcher 1'den itibaren Witcher 2 ve Witcher 3 ile birlikte oyun motoru ve oyun olarak aynı anda geliştirilmeye devam ettiler ve kimse kalkıp bu adamlara abi siz oyun motoruyla oyunu aynı anda geliştirmişsiniz nasıl bu iş oluyor demiyor? Galiba insanlar oyun motorunu yapıyorlar sonra oyunu geliştiriyorlar hiç dokunmuyorlar falan zannediyor oyun motoruna, bu bir filmi tek karede çekildiğini düşünenler ile aynı tarz bir düşünce şekli haliyle eksiz ve yanlış.
youtube'dan izledikleri 3-5 çapsız adamların laflarıyla konuşuyorlar. araştırmadan, oynamadan bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olanların yaptığı yorumlarda bu kadar oluyor, çokta önemseme bu siteyi ve yorumları
 

anıl4

Zeptopat
Katılım
4 Aralık 2021
Mesajlar
2
At mekaniği geliştirilmiş anlamanız gereken şey atı w ye basılı tutup sağa sola kolayca dönemezsiniz yarış arabası değil bu at sadece mızrakla hücuma kalkarken w ye basılı tutun ani dönüşler için s ye 2 kere basmalısınız hızlanmada da işe yarar bu kılıç kullanıyorsanız manevra seviyesi yüksek atlar tercih edin hızlı atlar kargı ile hücum içindir kalabalık bir grubun içine girerken yavaş olun ve w ve s ye 2 kere basarak dönüşler yapın atlar çok daha çevik olacaktır.
 
Yukarı