Bilal Erdoğan "Avrupa diye bir şey kalmayacak"

Çorum’da, Türkiye'nin oba konseptindeki ilk gençlik kampı, Dünya Etnospor Konfederasyonu Başkanı Bilal Erdoğan’ın katıldığı törenle açıldı.

Törende konuşan Erdoğan, dünyada salgın sebebi ile yaşanan ekonomik ve toplumsal sorunlara değinerek “Bildiğiniz gibi salgın zamanının bütün dünyada oluşturduğu çalkantılar, ekonomik yansımalar var. Bir sürü ülkede tedarik zincirindeki aksamalar konuşuluyor. Taşıma maliyetleri arttı, pahalılık arttı, bazı mallar bulunamıyor ve bu mallar sebebi ile üretim yapılamıyor deniliyor. Bütün dünyada aslın sadece sağlık değil, ekonomi, üretim gibi birçok şey üzerinde çok ciddi etkilerinin olduğunu görüyoruz. En büyük darbeyi de çocuklarımız ve gençlerimiz gördü” dedi.

“Avrupa'nın geleceği karanlık”

Dünyada yaşanan sorunların sebeplerine değinen Erdoğan, inancın önemine değinerek, “Batıda intihar olaylarında çok büyük artışlar oldu, aile mefhumu tamamen kayboldu. Cinsiyetsizlikten tutun bir sürü şeyleri batı medeniyeti kendi içinde test ediyor. Huzur diye bir şey kalmadı. Şu an Avrupa'nın geleceği karanlık. Benim uzmanlık alanım, doktora alanım Avrupa. Avrupa diye bir şey kalmayacak. Kutsanan o daha yakın olan Avrupa ideali kayboldu. Şu anda Avrupa'da seçimler yapılıyor, hükümet kurulamıyor. Ülkeler birbirleri ile kavga içinde. Avrupa'da lider denilecek bir tane adam yok. Hepsi komik duruma düşmüş durumda. Ekonomik gücüne rağmen Amerika bile büyük sıkıntılar yaşıyor, ciddi meseleleri konuşuyor. Bunlar inançsız toplumların yaşamaya mahkum olduğu meseleler, sıkıntılar. Ne olur, hem inanmış hem gelişmiş bir toplum olunabileceğini görüyorsak, neden bundan uzak duralım” dedi.


Biraz gülelim diye paylaştım, Avrupa'nın geleceği karanlıkmış yakında ekonomik ve toplumsal olarak batacaklarmış falan filan.

"Avrupa'da lider denilecek bir tane adam yok."
Uzun abiyi oraya yollasak oranın ekonomiyi şahlandırsa geri gelse olmaz mı?

"Cinsiyetsizlikten tutun bir sürü şeyleri batı medeniyeti kendi içinde test ediyor." İnsanların cinsel seçimi sana mı kaldı kısa abi?

 
Son düzenleyen: Moderatör:

Jabbatheturk

Centipat
Katılım
14 Şubat 2020
Mesajlar
538
Çözümler
3
Yav der demesinede, asıl bunlara inananlara ne demeli? Bilal Erdoğan böyle bir açıklama yapmasa emin olun Ekrem Kılıçdaroğlu yapardı bu açıklamayı. Toplumun zihniyeti değişmedikçe, sorgulamadıkça ve düşünmedikçe başımıza her iş gelir.
 

Aos54

Picopat
Katılım
7 Aralık 2020
Mesajlar
608
Çözümler
1
Aynen kalmayacak lol.
 

Dosya Ekleri

  • Ekran Alıntısı.PNG
    Ekran Alıntısı.PNG
    16 KB · Görüntüleme: 32

XEfe.Bey

Centipat
Katılım
16 Nisan 2021
Mesajlar
2.637
Çözümler
1
Madem yakında "Avrupa diye bir şey kalmayacak" peki neden bütün bakanların çocukları Avrupa da eğitim görüyor Türkiye yetmiyor mu güzel soru bak😀
 
Yukarı