Bilek güreşinden sonra yapılan masaj nedir?

Gingka Hagane

Picopat
Katılım
19 Ocak 2021
Mesajlar
495
Çözümler
1
Geçen bir arkadaşla bilek güreşi yaparken kolumu çok zorladım ve 2 gün boyunca kolumu döndürürken acımıştı. Acaba bu masaj bunu engellemek için mi? Çünkü burada da kendilerini baya bir zorluyorlar:


8:50'de, 9:25'de, 11:15'de ve 12:55'de yapıyorlar. Bu masajın adı falan var mı? Bilgisi olan var mı?
 

Mr.Mitato

Femtopat
Katılım
29 Haziran 2021
Mesajlar
8
Kollar çok fazla pump oluyor yani kaslar çok kanla doluyor masaj kastaki pump ı dağıtmak için dikkat ettiysen masajları hep kolları yukarıda olacak şekilde yapıyorlar yani amaç kanı-pump ı hızlı bir şekilde geri çekmek eğer o masajı yapmazlarsa randuman alamzlar güçlerini kullanamzlar.

Bilek güreşinden sonra kollarının ağrımamasını istiyorsan bilek güreşi yapmadan önce kollarını bileklerini eklemlerini ısıt yani hafif hareket ettir egzersiz yaptır.
O büyük sporcular bile yapıyor maça çıkmadan önce yoksa onlarda sakatlanır.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
KS
KS
Gingka Hagane

Gingka Hagane

Picopat
Katılım
19 Ocak 2021
Mesajlar
495
Çözümler
1
Bilek güreşinden Sonra kollarının ağrımamasını istiyosan bilek güreşi yapmadan önce kollarını bileklerini eklemlerini ısıt yani hafif haraket etdir egzersiz yaptır.
o büyük sporcular bile yapıyo maça çıkmadan önce yoksa onlarda sakatlanır.
Bilek güreşi yapmadan önce ne tür hafif hareket yapmamı önerirsiniz?
 

theberat

Decapat
Katılım
28 Ağustos 2020
Mesajlar
1.043
Makaleler
1
Çözümler
13
Ağrı istemiyorsanız kaslarınızı güçlendirin, lise yıllarımda sırf bilek güreşinde hep kazanan olmak için 35kg halter ile ön kol çalışırdım. İlk günlerde bende de ağrı olurdu o günden bu yana hiç ağrı yok.
 

Mr.Mitato

Femtopat
Katılım
29 Haziran 2021
Mesajlar
8
Ağrı istemiyorsanız kaslarınızı güçlendirin, lise yıllarımda sırf bilek güreşinde hep kazanan olmak için 35kg halter ile ön kol çalışırdım. İlk günlerde bende de ağrı olurdu o günden bu yana hiç ağrı yok.
güçlü olmanın ağrıyla alakası yok ısınma şart bunu her bilek güreşci bilir.
Bilek güreşi yapmadan önce ne tür hafif hareket yapmamı önerirsiniz?

5-10 şınav yerde veya duvarda ve o haraktler yap yapacağın biri yoksa 2elini birleştirip yap.
Bilek güreşi yapmadan önce ne tür hafif hareket yapmamı önerirsiniz?
az veya hiç ısınmassan güçsüz kişilerle yapsan bile küçükte olsa sakatlanabilirsin tabi sakatlanma her defasında olcak diye bişe yok.
iyi güzel ısınırsan karşındaki nekadar güçlü olursa olsun sakatlanma ihtimalin çok az olur.
bilmeyen biri bilek güreşinde çok hata yanlış haraket yapabilir bunun sonucunda sakatlık kaçınılmaz bu sakatlık 1 günde sürebilir 1 ayda.
 
Son düzenleme:
KS
KS
Gingka Hagane

Gingka Hagane

Picopat
Katılım
19 Ocak 2021
Mesajlar
495
Çözümler
1
Kollar çok fazla pump oluyor yani kaslar çok kanla doluyor masaj kastaki pump ı dağıtmak için dikkat ettiysen masajları hep kolları yukarıda olacak şekilde yapıyorlar yani amaç kanı-pump ı hızlı bir şekilde geri çekmek eğer o masajı yapmazlarsa randuman alamzlar güçlerini kullanamzlar.

Bilek güreşinden sonra kollarının ağrımamasını istiyorsan bilek güreşi yapmadan önce kollarını bileklerini eklemlerini ısıt yani hafif hareket ettir egzersiz yaptır.
O büyük sporcular bile yapıyor maça çıkmadan önce yoksa onlarda sakatlanır.
Bu masajın adı falan var mı (nasıl yapıldığını öğrenmek için)?
 

theberat

Decapat
Katılım
28 Ağustos 2020
Mesajlar
1.043
Makaleler
1
Çözümler
13
güçlü olmanın ağrıyla alakası yok ısınma şart bunu her bilek güreşci bilir.
İstersen 15 dakika boyunca ısınma hareketi yap kolunu zorlarsan ağrı yaratır bu kaçınılmazdır 3 saniyelik bir güreş bile ön kolunuzda 3 gün ağrı yaratabilir. Pump dağıt falan diyenler olmuş, sanılanın aksine laktik asit birikmesi değil;kas liflerinde oluşan birsürü mikroyırtık sonucu ortaya çıkar bu ağrı. Masaj vesaire tamamen faydasızdır. Yeterli protein aldığınız sürece kaslar kendilerini hızlı şekilde yenileyecektir. Bilek güreşi için yeterli güce ulaşınca bu gibi durumlar ortadan kalkar.
 
KS
KS
Gingka Hagane

Gingka Hagane

Picopat
Katılım
19 Ocak 2021
Mesajlar
495
Çözümler
1
İstersen 15 dakika boyunca ısınma hareketi yap kolunu zorlarsan ağrı yaratır bu kaçınılmazdır 3 saniyelik bir güreş bile ön kolunuzda 3 gün ağrı yaratabilir. Pump dağıt falan diyenler olmuş, sanılanın aksine laktik asit birikmesi değil;kas liflerinde oluşan birsürü mikroyırtık sonucu ortaya çıkar bu ağrı. Masaj vesaire tamamen faydasızdır. Yeterli protein aldığınız sürece kaslar kendilerini hızlı şekilde yenileyecektir. Bilek güreşi için yeterli güce ulaşınca bu gibi durumlar ortadan kalkar.
Bu videoda yapılan masaj ne işe yarıyor?
 

theberat

Decapat
Katılım
28 Ağustos 2020
Mesajlar
1.043
Makaleler
1
Çözümler
13
Bu videoda yapılan masaj ne işe yarıyor?
Bu röportajda ünlü bir bilek güreşcisi sadece rahatlama ve iyi çalışma koşulu olduğu için söylüyor. Keza boksta da raund sonlarında masaj yapılıyor. Kaslarla veya ağrıyla bir alakası olduğunu düşünmüyorum zaten bende.
 
Yukarı