Bilgisayardan anlamayan arkadaşlarınız

ne carsafi ya

Centipat
Katılım
5 Haziran 2019
Mesajlar
637
Çözümler
2
Beğeniler
220
Yer
Prezervatif fabrikasında
Sizin öyle var mı saçma sapan önerilerde bulunan? Benim var. RTX 3070 alacakken sana göre ekran kartı 1660 dır ne yapacan 3070'i. Başka bir arkadaşımda 16 GB RAM gereksiz 8 al rahatına bak dedi. Çıldırmak üzereydim.

Edit: Sadece meraktan yazıyorum. Yanlış algılamayın.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

ParliaMêrt

Millipat
Katılım
16 Ocak 2020
Mesajlar
891
Çözümler
7
Beğeniler
630
Bilgisayardan değil de telefondan anlayaman arkadaşlarım var. Diyorum ki 6000 liralık telefon alacağım ne alayım diyorum adam Xiaomi Note 8 pro al diyor ama o 3 bin TL daha iyi bir şey öner diyorum, olsun 6 GB RAM'i var diyor.
 

Kemânkeş-

Megapat
Katılım
28 Mart 2016
Mesajlar
4.569
Çözümler
27
Beğeniler
5.077
Yer
Silikon Vadisi
Bir de saf muamelesi yaparlar karşıdakine.
 
Katılım
29 Mayıs 2018
Mesajlar
6.176
Çözümler
18
Beğeniler
11.379
Yer
Kazablanka
i7 9700F/H310M-K/32GB DDR4/1660 Super/ 240GB WD Green. Ekipmanlar da Rampage.
Böyle sistem toplayan bir arkadaşım var. İşin kötüsü aldıktan sonra öğrendim. Üzülmesin diye kötü demedim fakat Technopat'a üye olursa üzerler.
Bir de i3-9100F var dediğimde i7-2600 sahibi arkadaşım benimki daha iyi demişti. Açıklayınca da aval aval bakındı yarım saat.
 

Kemal Güneşli

Megapat
Katılım
7 Ağustos 2013
Mesajlar
5.633
Çözümler
17
Beğeniler
3.059
Herkes her şeyi bilmek zoruna değil fakat bilen birinin sözüne güvenmeyip cahil cesareti ile bir şeyler önerenlere ben de ayar oluyorum, böyle arkadaşlar benim çevremde yer alamaz zaten çevrenizi de iyi seçin.
 

ExecutioneR_

Hectopat
Katılım
5 Ocak 2019
Mesajlar
1.732
Çözümler
4
Beğeniler
1.029
Yer
Hell
İlkokul da bilgisayar muhabbeti yaparken birbirimize ''Senin PC kaç GB?'' diye soruyorlardı. İşte biri benim ki 500 diyordu, diğeri benim ki 1000 falan filan. Sıra bana geldi bende ''4 GB'' dedim. Sonra güldüler ''eğağeğğağ eziğk eğğ'' falan diye. Bende ben bilgisayarımın RAMini söyledim dedim. Sonra suratıma baktılar anlamadılar çünkü :D
 



Yeni konular

Yukarı