Bir kızı kendime nasıl sevdiririm?

Ciri Riannon

Centipat
Katılım
27 Nisan 2021
Mesajlar
1.034
Çözümler
6
Yer
Kaer Morhen
Daha iyi bir gelecek amacıyla, ders çalışmak için kendini zorlamakta bir amaç vardır. Bu verdiğim basit bir örnekti. Amaç, kişiye göre değişir. Herkesin amaçları ve zorlukları farklıdır. "Zorlamanın bir amacı yoktur." burada yanlışınız var.
Onu düzelttim hocam. Dediğiniz gibi zorlamak bazen bazı kapıları aralar ve sana bir çıkış yolu açar. Fakat bu her konu için geçerli değildir, bu konuda onlardan biri. Teşekkür ederim detaylı açıklamanız için, kısmen katılıyorum size. :)
 
KS
KS
SraggzL

SraggzL

Femtopat
Katılım
28 Haziran 2021
Mesajlar
73
Son düzenleyen: Moderatör:

demoknight

Femtopat
Katılım
10 Ekim 2021
Mesajlar
13
Yer
İskoçya'da Bir Dağın Eteklerinde
Arkadaşlar merhaba direkt konuya gireyim ben 10. sınıfa gidiyorum ve bir tane kız sevdim arkadaşlarımdan o kıza şu kişi seni seviyor diye dedittirdim fakat kız şu anlık sevgili yapmak istemiyorum demiş. Ben de eyvallah dedim adam gibi reddedildik falan dedim ama bugün iki dersimiz boştu falan ama yani iyiydik. Kız bana arkadaşlarla takılırken çok küfür ediyorsun falan dedi ve güldü vs. öğle arasında bakıştık vs. yani çok karışık olaylar hakikaten. Bu kızı kendime nasıl yapabilirim şimdiden teşekkürler.

Önce onu etkilemen lazım gerisi çorap söküğü gibi gelir
 
KS
KS
SraggzL

SraggzL

Femtopat
Katılım
28 Haziran 2021
Mesajlar
73

Yeni konular

Yukarı