bit.ly linkinden virüs bulaşır mı?

cN4

Attopat
Katılım
19 Eylül 2021
Mesajlar
32
Yer
universe of computers
Selamlar arkadaşlar.
CS:GO'da çok ping alıyorum ve şöyle bir video gördüm;

Altta da indirmemiz icin bir link vermiş bende indirecektim fakat eski deneyimlerime dayanarak önce bir emin olmak istedim.
Link şu; http://bit.ly/cs-ping-dusurme-paketi
Virüs bulaşır mı?
Teşekkürler.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Eren29

Femtopat
Katılım
7 Haziran 2021
Mesajlar
64
Selamlar arkadaşlar.
CS:GO'da çok ping alıyorum ve şöyle bir video gördüm;

Altta da indirmemiz icin bir link vermiş bende indirecektim fakat eski deneyimlerime dayanarak önce bir emin olmak istedim.
Link şu; http://bit.ly/cs-ping-dusurme-paketi
Virüs bulaşır mı?
Teşekkürler.
Direkt bende dosya.tc'ye ulaşıyor, bence bir sorun yok.
 
KS
KS
cN4

cN4

Attopat
Katılım
19 Eylül 2021
Mesajlar
32
Yer
universe of computers
dosya.tc sitesinde bir dosya var, onun yükleme sayfasına yönlendiriyor. İndirilen dosyaya da baktım, "virüs yok arkadaşlar.jpg". Kıllandırdı biraz :p Dosyalara da baktım, temiz.
Hocam bir isteğim var, attığım videoda dosya falan açıyordu videoyu çeken şahıs, rica etsem onlar güvenilir mi bakabilir misiniz size zahmet?
Direkt bende dosya.tc'ye ulaşıyor, bence bir sorun yok.
Dosyada sorun var mıdır hocam?
 
KS
KS
cN4

cN4

Attopat
Katılım
19 Eylül 2021
Mesajlar
32
Yer
universe of computers
False-positive denilen bir yanlış algılama. Sorun yok.
Ben dosyayı internetimi düzelteceğine inanarak indirmek istiyorum fakat bugüne kadar benim afedersiniz "beyinsizliğimden" dolayı birkaç kez virüs bulaştırdım eski cihazlarıma ve yine aynı şey olsun istemiyorum çünkü zaten kaygılı biriyim.
Hocam bir isteğim var, attığım videoda dosya falan açıyordu videoyu çeken şahıs, rica etsem onlar güvenilir mi bakabilir misiniz size zahmet?
 

AppImage

Femtopat
Katılım
16 Eylül 2021
Mesajlar
15
Bu tür web siteler, aracı konumdadır. Doğrudan bir içerik sunmazlar. Reklam kazançları veya türlü analiz bilgileri toplamak için, hedef bağlantı ile ziyaretçi arasında bir köprü görevi görürler.
 
Yukarı