Bozuk SSD bilgisayarı etkiler mi?

XxmrfirexX

Centipat
Katılım
25 Kasım 2019
Mesajlar
398
Arkadaşlar merhaba benim 2 adet 240GB SSD'im var ve 1 adet 1TB harici Disk'im var sorum şu Warzone Oyunun'da stutter yiyorum bir diskten başka bir diske atsam da sorunum değişmedi ama Windows'da da bazı sorunlar SSD'lerin birinden şüpheleniyorum bu SSD'de Windows kurulu olmasa ve oynadığım oyun buna bağlı olmasa da oyunlar da takılmaya sebep olabilir mi? Ama SSD'yi kullanmamama rağmen sadece bilgisayar da takılı.
 

Siya

Hectopat
Katılım
18 Aralık 2013
Mesajlar
336
Aynı durumdayız. Öncelikle adv_options dosyasını kurcalamadıysan ordaki çözümü dene. VideoMemoryScale kısmına 0.55, WorkerRendererCount kısmına da işlemci çekirdeğini yazacaksın. Benim gibi yazıp hala çözüm bulamıyorsan sıkıntı. Ben de artık SSD'mi sorgulamaya başladım. Ya bu oyunda son sezondan sonra ciddi bir optimizasyon sıkıntısı var, ya da bizim SSD'de.
 
KS
XxmrfirexX

XxmrfirexX

Centipat
Katılım
25 Kasım 2019
Mesajlar
398
Aynı durumdayız. Öncelikle adv_options dosyasını kurcalamadıysan oradaki çözümü dene. Videomemoryscale kısmına 0.55, workerrenderercount kısmına da işlemci çekirdeğini yazacaksın. Benim gibi yazıp hala çözüm bulamıyorsan sıkıntı. Ben de artık SSD'mi sorgulamaya başladım. Ya bu oyunda son sezondan sonra ciddi bir optimizasyon sıkıntısı var, ya da bizim SSD'de.

Hocam her şeyi denedim bırakın adv_options kısmını yazılım kısmın'da yapmadığım bir şey kalmadı vallahi :( yani oyun 120FPS ama 30FPS 30Hz akıcılığı var mousem kasıyor gibi bildiğiniz.
 

Siya

Hectopat
Katılım
18 Aralık 2013
Mesajlar
336
Hocam her şeyi denedim bırakın adv_options kısmını yazılım kısmın'da yapmadığım bir şey kalmadı vallahi :( yani oyun 120FPS ama 30FPS 30Hz akıcılığı var mousem kasıyor gibi bildiğiniz.

Peki bundan önceki sezonda var mıydı bu sıkıntı. Bir de ayarları düşürünce fpsin artıyor mu. Bende öyle bir sıkıntı da var mesela. Ayarları öyle bir düşürüyorum ki nerdeyse atari oyunu seviyesine geliyor, yine de downtownda 65 fps :D
 
KS
XxmrfirexX

XxmrfirexX

Centipat
Katılım
25 Kasım 2019
Mesajlar
398
Peki bundan önceki sezonda var mıydı bu sıkıntı. Bir de ayarları düşürünce FPS'in artıyor mu? Bende öyle bir sıkıntı da var mesela. Ayarları öyle bir düşürüyorum ki neredeyse atari oyunu seviyesine geliyor, yine de downtownda 65 FPS :D

Hocam Downtown'da FPS düşmesi var bende de özellikle bu akıcılık sorunu Downtown'da artıyor çok fena.
 

Yeni konular

Yukarı