Corsair H100i Elite Capellix alınır mı?

Anhedonia

Femtopat
Katılım
22 Mayıs 2021
Mesajlar
75
Selamlar. Bu soğutucunun kronik bir sorunu, sıkıntısı var mı? Kasam, RAM'lerim Corsair olduğu için soğutucuyu da ekosisteme sokmak istiyorum, görsel olarak bir bütün olsunlar istiyorum. Performans olarak belki daha iyi soğutucular vardır ama dediğim gibi görüntü de önemli benim için. Kullanan arkadaşlar tavsiye eder mi bu soğutucuyu? Corsair soğutucularından rahatsız edecek kadar çok mu ses çıkıyor? Teşekkürler herkese.

İşlemci: Ryzen 5 5600X
 

Dytonius

Hectopat
Katılım
18 Eylül 2017
Mesajlar
403
Selamlar. Bu soğutucunun kronik bir sorunu, sıkıntısı var mı? Kasam, RAM'lerim Corsair olduğu için soğutucuyu da ekosisteme sokmak istiyorum, görsel olarak bir bütün olsunlar istiyorum. Performans olarak belki daha iyi soğutucular vardır ama dediğim gibi görüntü de önemli benim için. Kullanan arkadaşlar tavsiye eder mi bu soğutucuyu? Corsair soğutucularından rahatsız edecek kadar çok mu ses çıkıyor? Teşekkürler herkese.

İşlemci: Ryzen 5 5600X
Başarılı bir soğutucu fakat bir tık sesli çalışıyor aklında bulunsun.
 

Jacey

Picopat
Katılım
31 Ekim 2021
Mesajlar
220
Mevcut Corsair fanlarınıda bağlayacak tek hub ile yönetebilirsin.
Hocam selam. Ben de bu sıvı soğutucuyu aldım. Kasa 5000D. Rgb fan yok düz siyah fanlar var yanında gelen. Kasanın arkasında bu iki fanın bağlı olduğu bir hub kontrolcusu var. Fanları oradan çıkarıp bu içinden çıkan commander’a mı bağlayayım? Onu kasa arkasından çıkarıp iptal mi etmem gerekiyor?
 

aranelciryatan

Kilopat
Katılım
9 Kasım 2015
Mesajlar
651
Çözümler
2
Kasa ile PWM hub geliyor. Fanları Commander'a takarak icue ile fan hızlarını yönetebilirsin aynen.

Kasadaki basit HUB PWM Repeater olarak geçiyor. Commander bir daha detaylı yönetim sağlıyor.
 

Jacey

Picopat
Katılım
31 Ekim 2021
Mesajlar
220
Hocam şu an repeatera 2 fan bağlı kasadan çıkan. Onlarda rgb yok zaten. Onları çıkarmama gerek yok sanırım. Oradaki kabloyu anakartta system fan yazan yere takacağım. Sıvı soğutmanın fanları rgb olduğu için, yanında gelen controllera takacağım karşılıklı olarak. Buraya kadar doğru anladım sanırım :)) bunların güç almasını sağlayan kabloyu psu’nun sata girişine mi yoksa molex girişine mi takacağım peki onu bilmiyorum :)
888C8401-1F63-4A39-9317-6A8341941785.jpeg
DAC37336-7C04-482C-BEE8-E7700A4C42BB.jpeg
 

Resitall

Picopat
Katılım
30 Nisan 2021
Mesajlar
69
Selamlar. Bu soğutucunun kronik bir sorunu, sıkıntısı var mı? Kasam, RAM'lerim Corsair olduğu için soğutucuyu da ekosisteme sokmak istiyorum, görsel olarak bir bütün olsunlar istiyorum. Performans olarak belki daha iyi soğutucular vardır ama dediğim gibi görüntü de önemli benim için. Kullanan arkadaşlar tavsiye eder mi bu soğutucuyu? Corsair soğutucularından rahatsız edecek kadar çok mu ses çıkıyor? Teşekkürler herkese.

İşlemci: Ryzen 5 5600X.

Bende de aynı işlemci var bende H100 Elite Capellix almayı düşünüyorum siz aldıysanız nasıl güzel mi sıcaklıkları falan tavsiye ediyor musunuz?
 

Yeni konular

Yukarı