COVID-19 BioNTech aşısı yan etkisi

yone1108

Picopat
Katılım
21 Nisan 2021
Mesajlar
453
Merhaba, 2 gün önce 2. dozumu oldum. Olduğum gün hiçbir şey yoktu. Ertesi gün kolumda çok ağrı oldu, kolumu kaldıramadım. Yüksek ateş, eklem ağrısı vs. her yerim ağrıyordu; bacaklarım, kollarım, göğsüm, sırtım her yerim ağrıdı. Üşüme, titreme, boğaz ağrısı bunlar da oldu. Yataktan kalkamadım.

Bugün biraz daha iyiyim ancak bugün burnum akıyor ve boğazımda gıcık var gibi. Aşının yan etkileri midir, yoksa ben virüs mü kaptım? Aşı olduktan sonra böyle olan var mı?
 

Terminator_3420

Centipat
Katılım
3 Temmuz 2021
Mesajlar
3.615
Çözümler
19
Merhaba, 2 gün önce 2. dozumu oldum. Olduğum gün hiçbir şey yoktu. Ertesi gün kolumda çok ağrı oldu, kolumu kaldıramadım. Yüksek ateş, eklem ağrısı vs. her yerim ağrıyordu; bacaklarım, kollarım, göğsüm, sırtım her yerim ağrıdı. Üşüme, titreme, boğaz ağrısı bunlar da oldu. Yataktan kalkamadım.

Bugün biraz daha iyiyim ancak bugün burnum akıyor ve boğazımda gıcık var gibi. Aşının yan etkileri midir, yoksa ben virüs mü kaptım? Aşı olduktan sonra böyle olan var mı?

Aşının yan etkileri.
 

kayapater

Hectopat
Katılım
18 Ekim 2018
Mesajlar
1.140
Makaleler
5
Çözümler
4
Anlattığınız düzeyde rahatsızlıklarınız varsa aile hekiminiz veya en yakın sağlık kuruluşuna başvurun. Çoğu, çoğunlukta görülen aşı yan etkileri. Tam olarak veya kısmen ne olduğunu anlamak ve bir çözüm bulmak için muayene edilmeniz gerekiyor. Geçmiş olsun.
 

Coolkaan123

Hectopat
Katılım
7 Ağustos 2015
Mesajlar
918
Biontech'de canlı virüs var zaten, vücüda bir nevi alıştırıyor. Askere gitmeden önce 2.doz sinovac aşısını'da yaptırdım bugün. 15-20 dakka kol ağrısı oldu.
 

Charles Bronson

Hectopat
Katılım
30 Aralık 2017
Mesajlar
87

Dosya Ekleri

  • Screenshot_3.png
    Screenshot_3.png
    60,1 KB · Görüntüleme: 30
Yukarı