CS:GO gibi oyunlarda +500FPS alma çılgınlığı!

OlcaytoGNS

Picopat
Katılım
12 Haziran 2020
Mesajlar
240
Çözümler
1
Yer
Bursa
Konu başlığını bilerek saçma yazdım çünkü genel olarak çok saçma bir durum! Arkadaşlar bende birçoğunuz gibi uzun zamandır bilgisayar donanım oyun yakından takip ediyorum ve yakın çevreme, arkadaşlarıma bilgisayar toplama konusunda tavsiye veriyor yardımcı oluyor ve onlara kasa topluyorum son zamanlarda çok ilginç mantıksız şeyler görmeye başladım ortada bir bilgi kirliliği var ya insanlar anlamak istemiyor ya da insanların bilinç altına bu hurafeyi sağlam bir şekilde yerleştirdiler ortada 10000-15000 TL'lik sistem alıp 144Hz 1080p monitörde CS:GO oynayan insanlar var oynamalarında sıkıntı yok işin ilginç tarafı bu insanlar bu sistemleri CS:GO Valorant gibi oyunlar için topluyor alacak arkadaş bana 3060 Ti alacağını söylüyor gayet güzel 2K 144 Hz monitör güzel olur diyorum hayır 1080p alacağım diyor ona da tamam belki Cyberpunk falan oynayacaktır diyorum yok CS:GO oynayacağım diyor o zaman 2-4k bir monitör al diyorum yok 1080p de daha yüksek FPS alırım diyor o zaman 360Hz al diyorum 144 bana yeter diyor :D. Esporcu değilsin input lagın zaten sana yetecek kadar düşük olacak bunu daha da düşürmek için böyle tuhaf şeyler yapmanın yani görsel bir keyif almak varken buna bu kadar takılmanın anlamı nedir çözemedim iyi empoze edilmiş çok saçma bir durum!
 

abdulo75

Picopat
Katılım
9 Mayıs 2020
Mesajlar
588
Çözümler
2
Yer
Mars
Konu başlığını bilerek saçma yazdım çünkü genel olarak çok saçma bir durum! Arkadaşlar bende birçoğunuz gibi uzun zamandır bilgisayar donanım oyun yakından takip ediyorum ve yakın çevreme, arkadaşlarıma bilgisayar toplama konusunda tavsiye veriyor yardımcı oluyor ve onlara kasa topluyorum son zamanlarda çok ilginç mantıksız şeyler görmeye başladım ortada bir bilgi kirliliği var ya insanlar anlamak istemiyor ya da insanların bilinç altına bu hurafeyi sağlam bir şekilde yerleştirdiler ortada 10000-15000 TL'lik sistem alıp 144Hz 1080p monitörde CS:GO oynayan insanlar var oynamalarında sıkıntı yok işin ilginç tarafı bu insanlar bu sistemleri CS:GO Valorant gibi oyunlar için topluyor alacak arkadaş bana 3060 Ti alacağını söylüyor gayet güzel 2K 144 Hz monitör güzel olur diyorum hayır 1080p alacağım diyor ona da tamam belki Cyberpunk falan oynayacaktır diyorum yok CS:GO oynayacağım diyor o zaman 2-4k bir monitör al diyorum yok 1080p de daha yüksek FPS alırım diyor o zaman 360Hz al diyorum 144 bana yeter diyor :D. Esporcu değilsin input lagın zaten sana yetecek kadar düşük olacak bunu daha da düşürmek için böyle tuhaf şeyler yapmanın yani görsel bir keyif almak varken buna bu kadar takılmanın anlamı nedir çözemedim iyi empoze edilmiş çok saçma bir durum!
Garip bir mantık anlaması zor.
 

Umutİnan

Centipat
Katılım
27 Ocak 2020
Mesajlar
528
Makaleler
2
Çözümler
2
Yer
Greeley, PA
İnternetteki "fps dünya rekoru", "1000 fps aldık", "CS:GO 750 fps" gibi saçma sapan videolar yüzünden. Adam bilmiyor ki 144 fps ile 1444444444444 fps'in 144hz'lik panelde eşit olduğunu.

Hepsi böyle:
 

Dosya Ekleri

  • 278e78b1abddd5afed7fab7b51e33231c13de24a452c14af0a46bbf0f2db8a5e.jpg
    278e78b1abddd5afed7fab7b51e33231c13de24a452c14af0a46bbf0f2db8a5e.jpg
    29,7 KB · Görüntüleme: 130

mstikeout

Centipat
Katılım
15 Kasım 2020
Mesajlar
1.776
Makaleler
1
Çözümler
7
Yer
United Kingdom
1000 FPS almak zor değil. Çözünürlüğü 1x1 yapıp gökyüzüne baktınız mı tamamdır.
 

AloneKing2019

Picopat
Katılım
9 Aralık 2020
Mesajlar
119
Yer
Bursa/Gemlik
Dünyada daha 360 Hz monitörler yeni üretiliyor sırf FPS göstergesi daha fazla olsun diye (psikolojik olarak) böyle saçma işlere giriyorlar. Hayır yani CS:GO gibi bir oyunda 144hz, 240hz farkı hissedilir ama bunun üstünde bir tazeleme hızı ne kadar farkettirir ki? (240 hz yaklaşık 4 ms iken 360 hz yaklaşık 3 ms.)
 
Yukarı