CS:GO gümüşten nasıl çıkılır?

Vendays

Picopat
Katılım
3 Ocak 2021
Mesajlar
109
Çözümler
1
Arkadaşlar az önce yine maçtaydım resmen sinir krizi olup çıktım maçtan hem bizim takımın kötü oynaması hem de karşı tarafın Silver değil de nova keleş gibi oynaması yüzünden sanırım monitörü kıracağım. Şu Silver rankına lanetlendim gibi bir şeyim çıkamıyorum şu lanet ranktan. Her maç en az 15-20 tane vuruyorum bazen 25-35 oluyor o kadar edo alıyorum yine çıkamıyorum.

Aynen kanka bende 90 vurup Silver 1 de takılıyorum.
 

enesuzun38

Femtopat
Katılım
6 Ekim 2021
Mesajlar
12
Arkadaşlar az önce yine maçtaydım resmen sinir krizi olup çıktım maçtan hem bizim takımın kötü oynaması hem de karşı tarafın Silver değil de nova keleş gibi oynaması yüzünden sanırım monitörü kıracağım. Şu Silver rankına lanetlendim gibi bir şeyim çıkamıyorum şu lanet ranktan. Her maç en az 15-20 tane vuruyorum bazen 25-35 oluyor o kadar edo alıyorum yine çıkamıyorum.

Ct de iken rushalama uygun pozisyonlarda düşmanını bekle rushlarsan ölme ihtimalin yüksektir takım arkadaşınla ileşitimli oyna info verin birbirinize tek girme oyunun menüsünde oyuncular oluyor onlarla beraber gir tek girersen trolleyen Rus'lara denk gelebilirsin bu hoş olmaz bomba kullanımına özen göster elin hangi silaha yatkınsa onu kullan sürekli aynı haritada oynama farklı farklı haritalarda oyna bu sayede daha çabuk çıkarsın Silver'den.
 

Elynza

Centipat
Katılım
14 Şubat 2020
Mesajlar
606
Çözümler
1
Öncelikle genel olarak maçlarda 20 30 vuruyorsan o rankta kalman mümkün değil. Rankında maçı taşıyan sen olmalısınki bir üst sınıfa çıkabilesin. O ranklarda uzun süre kalmanın nedeni üzülerek söylemeliyimki biraz oynanayamadığından kaynaklı. Benim en uzun kaldığım rank seçgin muhafızdı. Ve halen üzerine pek bir şey ekleyemedim. Usta muhafız ve kartal arasında sürekli gidip geliyorum. Uzun süre kaldığın rank senin o oyundaki becerin hakkında önemli bir detay. Hileler mutlaka var bitmiş değil ama eskisine nazaran bayağı azaldı. Sözüm sana değil hile deyip kestirip atmak kendini kandırmaktan başka bir şey değil. Öz eleştiri şart.
 

DeSeRT_TR

Picopat
Katılım
29 Aralık 2020
Mesajlar
721
Arkadaşlar az önce yine maçtaydım resmen sinir krizi olup çıktım maçtan hem bizim takımın kötü oynaması hem de karşı tarafın Silver değil de nova keleş gibi oynaması yüzünden sanırım monitörü kıracağım. Şu Silver rankına lanetlendim gibi bir şeyim çıkamıyorum şu lanet ranktan. Her maç en az 15-20 tane vuruyorum bazen 25-35 oluyor o kadar EDO alıyorum yine çıkamıyorum.
Yanına birkaç tane pro alcan , yardırcan. Ben Rainbow'da kendimi boostlatarak Platin 3'e kadar çıkmıştım 😁 Şu an silver'im tabi 😳
 

Sülüman55

Yoctopat
Katılım
7 Ekim 2021
Mesajlar
1
Arkadaşlar az önce yine maçtaydım resmen sinir krizi olup çıktım maçtan hem bizim takımın kötü oynaması hem de karşı tarafın Silver değil de nova keleş gibi oynaması yüzünden sanırım monitörü kıracağım. Şu Silver rankına lanetlendim gibi bir şeyim çıkamıyorum şu lanet ranktan. Her maç en az 15-20 tane vuruyorum bazen 25-35 oluyor o kadar EDO alıyorum yine çıkamıyorum.
Kardeşim ben boostlayım seni gel Steamdan ekle 'Sülüman' 10LVL kendi fotoğrafım var bulursan eklersin :D
 

hilesizxx

Femtopat
Katılım
6 Temmuz 2021
Mesajlar
3
Arkadaşlar az önce yine maçtaydım resmen sinir krizi olup çıktım maçtan hem bizim takımın kötü oynaması hem de karşı tarafın Silver değil de nova keleş gibi oynaması yüzünden sanırım monitörü kıracağım. Şu Silver rankına lanetlendim gibi bir şeyim çıkamıyorum şu lanet ranktan. Her maç en az 15-20 tane vuruyorum bazen 25-35 oluyor o kadar EDO alıyorum yine çıkamıyorum.
Oynadığın maplerin smok ve flashlarını öģrenmeni ve efektif şekilde kullanmanı tavsiye ederim heryere ilk peekleyen olma(erken ölürsün) takım arkadaşlarına info ver info iste bu oyun takım oyunu tek başına bir yere gelemezsin
 
Yukarı