Cyberpunk 2077, Özel Modla FSR 2.0 Desteği Kazandı

RevDeisDou

Decapat
Katılım
28 Ekim 2019
Mesajlar
893
Çözümler
6
DLSS rakipsizdir. DLSS'nin rakibi FSR değildir. Spor araba ile tırı karşılaştırıyorsunuz. FSR'nin rakibi NIS yani NVIDIA Image Scaling'dir. Amaçları aynı olsa da amacı yapma şekilleri farklı. Spor araba da tır da A'dan B'ye gider fakat biri yük ile gider bizi hız ile gider.
FSR 1.0 için dediğin doğru. Lakin FSR 2.0 DLSS ile aynı mantıkta scale ediyor oyunu. Temporal Upscale.
FSR 1.0 ise Spatial Upscale idi.
NVIDIA NIS yine FSR 1.0 gibi Spatial Upscale.
 

Cruslan

Megapat
Katılım
6 Temmuz 2018
Mesajlar
9.619
Makaleler
18
Çözümler
84
Yer
Hockenheimring
FSR 1.0 için dediğin doğru. Lakin FSR 2.0 DLSS ile aynı mantıkta scale ediyor oyunu. Temporal Upscale.
FSR 1.0 ise Spatial Upscale idi.
NVIDIA NIS yine FSR 1.0 gibi Spatial Upscale.
DLSS'nin basit bir upscale tekniği olduğunu düşünüyorsanız bir daha araştırın derim. Bu size küçük bir ipucu verecektir:
 

RevDeisDou

Decapat
Katılım
28 Ekim 2019
Mesajlar
893
Çözümler
6
DLSS'nin basit bir upscale tekniği olduğunu düşünüyorsanız bir daha araştırın derim. Bu size küçük bir ipucu verecektir:
Adamların AI ile yaptıklarını açık kaynak kodla yapmışlar demek ki. FSR 2.0 dümdüz DLSS 2.1 rakibi. Ben gördüğüme inanırım isterse arkasında devler olsun. Sonuçta mühendisi biz değiliz, tüketicisiyiz.
 

Cruslan

Megapat
Katılım
6 Temmuz 2018
Mesajlar
9.619
Makaleler
18
Çözümler
84
Yer
Hockenheimring
Adamların AI ile yaptıklarını açık kaynak kodla yapmışlar demek ki. FSR 2.0 dümdüz DLSS 2.1 rakibi. Ben gördüğüme inanırım isterse arkasında devler olsun. Sonuçta mühendisi biz değiliz, tüketicisiyiz.
Öyle bir dünya yok maalesef. İkisi birbirinin rakibi değil, farklı teknolojiler. Önüne geçtiği teknoloji DLSS değil, NIS. İddianız performansları değil, ikisinin birebir aynı çalıştığı idi. O konuda da yanıldınız ve hala ısrarınızı da sürdürüyorsunuz. Garip.
 
Katılım
21 Eylül 2018
Mesajlar
18.297
Makaleler
11
Çözümler
106
Yer
Zhenhai, Zhejiang, China
Öyle bir dünya yok maalesef. İkisi birbirinin rakibi değil, farklı teknolojiler.

Aslında siz olayı biraz yanlış anlamışsınız, DLSS'i kullanacak ekran kartları olmayan insanlar için FSR 2.0. DLSS alternatifi olarak çok iyi rakip, DLSS kadar kaliteli olmayabilir ama çok yakınında tabii bazı oyunlarda FSR çok daha iyi çalışıyor bu da bir gerçek.
 

RevDeisDou

Decapat
Katılım
28 Ekim 2019
Mesajlar
893
Çözümler
6
Aslında siz olayı biraz yanlış anlamışsınız, DLSS'i kullanacak ekran kartları olmayan insanlar için FSR 2.0. DLSS alternatifi olarak çok iyi rakip, DLSS kadar kaliteli olmayabilir ama çok yakınında tabii bazı oyunlarda FSR çok daha iyi çalışıyor bu da bir gerçek.
Deathloop oynarken FSR Kalite modunda ise Native çözünürlükten daha iyi bir görüntü alıyorsun.
 
Katılım
21 Eylül 2018
Mesajlar
18.297
Makaleler
11
Çözümler
106
Yer
Zhenhai, Zhejiang, China
Deathloop oynarken FSR Kalite modunda ise Native çözünürlükten daha iyi bir görüntü alıyorsun.

Evet onu mesajın sonunda belirttim, iyi optimizasyon ile çok daha iyi olduğu gerçek. Sonuçta FSR'ın en büyük avantajı yazılımsal olması ve iyi bir optimizasyon ile DLSS'e göre yolu daha açık.
 
Yukarı