Cyberpunk 2077'nin haberleri

Eski nesil konsollar için düzeltme yapacaklar peki ya PC? Önerilen ekran kartları ile bile düşük performans vermesi?
 
Güzel haberler şimdilik. Yalnız PS4 artık umutsuz vaka oldu sanırım. Direkt next-gen console deyip geçmişler. AC Valhalla'nın grafikleri bile PS5'e kıyasla çok kötü kalıyordu. Gücü yetmiyor artık konsolun.

Eski nesil konsolların yıllardır oyun sektörünü geride tuttuğu yeter artık zaten.
 
İlk önemli yama önümüzdeki 10 gün içinde gelecek, ilk büyük yama önümüzdeki haftalarda yayınlanacak.

Selam millet,

benim adım Marcin Iwiński ve CD PROJEKT'in kurucu ortağıyım. 25 yıl önce CD PROJEKT'e başladığımda, kurucu ilkelerinden biri oyuncularla dürüst ve doğrudan iletişim kurmaktı.

CD PROJEKT'in oyun geliştirme bölümü olan CD PROJEKT RED doğduğunda, bu ilkeye önemli bir şey ekledi: dünyadaki en iyi oyunları yapma hırsı. Görevimiz oldu ve şimdiye kadar bizi yönlendiren bir şey oldu.

Bu gerçek ve dürüst iletişim mirasına dayanarak, bize güvendiniz ve oyunumuzun ön siparişini verdiniz ve PC'deki iyi incelemelere rağmen, Cyberpunk 2077'nin konsol sürümü, karşılamasını istediğimiz kalite standardını karşılamadı.

Ben ve tüm liderlik ekibi bunun için çok üzgünüz ve bu videonun sahibi benim. Lütfen olanlar için hiçbir takımımızı suçlamayın. Hepsi inanılmaz derecede yetenekli ve çalışkan. Ben ve yönetim kurulu nihai karar vericileriz ve oyunu yayınlama çağrımız buydu. Yine de inan bana, asla böyle bir şeyin olmasını istemedik. Güveninizi yeniden kazanmak için elimizden gelenin en iyisini yapacağımızı sizi temin ederim.

Şimdi, durumun içeriden nasıl göründüğünü size anlatmak istiyorum. Cyberpunk 2077, kapsam açısından çok büyük. Ve sadece ilk bakışta gördüğünüz görevler veya şeylerden bahsetmiyorum, çok sayıda özel nesneden, etkileşimli sistemlerden ve mekaniklerden bahsediyorum.

Oyunda, her şey donanımsal olarak daha az vergi ödeyebileceğimiz düz arazide değil, büyük bir şehirde ve nispeten yüksüz bir ortamda yoğunlaşıyor. Bu başlı başına bir meydan okumadır, ancak oyunun PC'lerde destansı görünmesini isteyerek ve ardından konsollara, özellikle de yaşlılara göre ayarlayarak bunu kendimiz için daha da zor hale getirdik.

Bu bizim temel varsayımımızdı. Ve ilk başta işler çok zor görünmüyordu. Donanım boşluğunu biliyorduk, evet, ama nihayetinde, zamanın görevi küçümsediğimizi kanıtladığını düşünüyorum. Size somut bir örnek ve ana suçlu vermek için, eski nesil konsollar için oyun içi akış sistemimizi sürekli iyileştirmemiz gerekiyordu. Akış, motoru ekranda gördüklerinizle ve oyun mekaniğiyle "beslemekten" sorumludur.

Ve şehir bu kadar dolu olduğundan ve eski genlerin disk bant genişliği olduğu gibi, bizi sürekli zorladı. Her değişikliğin ve iyileştirmenin test edilmesi gerekiyordu ve ortaya çıktığı üzere, testimiz oyunu oynarken yaşadığınız sorunların büyük bir bölümünü göstermedi.

Son sürüme yaklaştıkça, her gün önemli gelişmeler gördük ve sıfır güncellemesinin son gününde teslim edeceğimize gerçekten inandık. Şimdi inceleme sürecinden bahsedelim. PC inceleme anahtarlarımızı Aralık ayının ilk günlerinde göndermeye başladık. 10 Aralık lansman gününde, PC'de gerçekten iyi bir başlangıç yaparak işe koyulduk. Mükemmel olmasa da, gurur duyduğumuz bir Cyberpunk sürümü. Aynı zamanda, eski nesil konsollarda son ana kadar kalite için savaşıyorduk ve sıfır güncelleme gününde çalıştığımız her fazladan gün, gözle görülür bir iyileşme getirdi.

Bu nedenle, başlangıçta planladığımızdan daha geç olan 8 Aralık'ta konsol inceleme anahtarları göndermeye başladık. Tüm bunlar, COVID ile ilgili kısıtlamalardan kaynaklanan tüm zorluklarla birlikte evden çalışırken oldu.

Normalde kabul ettiğimiz dinamiklerin çoğu, video görüşmeleri veya e-postalar yüzünden kayboldu. Ve biz de o darbeyi aldık. Şimdi size gelecek için planlarımızdan bahsetmek ve konsollarda ve PC'de Cyberpunk 2077 için bir yol sunmak istiyorum. Oyunu geliştiren üç düzeltme yayınladık, ancak bu sadece başlangıç. Nihai hedefimiz, oyuncuların platformlar arasında yaşadığı hataları ve çökmeleri düzeltmektir.

Lütfen düzenli olarak daha büyük ve daha küçük yamalar bekleyin. İlk güncelleme 10 gün içinde düşecek ve onu takip eden haftalarda daha önemli bir güncelleme izleyecektir. Elbette gelecekteki güncellemelerde ve bunun ötesinde iyileştirmelerde oyun üzerinde çalışmaya devam edeceğiz - Cyberpunk'u uzun vadede desteklemek için büyük planlarımız değişmedi.

Ücretsiz DLC'lere gelince, ilk planımız, tıpkı The Witcher 3'te yaptığımız gibi, yayınlandıktan hemen sonra teslim etmekti. İlk olarak en önemli düzeltmelere ve güncellemelere odaklanmaya karar verdik ve daha sonra DLC'leri yayınlayacağız.

Önümüzdeki aylarda daha fazla bilgi bekleyin. Geriye dönük uyumlulukta yeni nesil konsollarda oynayanlar için, Xbox Serisi konsollar ve Playstation 5 için ücretsiz yeni nesil güncellemenin 2021'de çıkmasını bekleyebilirsiniz. Yılın ikinci yarısını hedefliyoruz.

Tüm bu durumu çok ciddiye aldığımızı ve düzeltmek için çok çalıştığımızı temin ederek bu videoyu bitirmek istiyorum. Şirketimizin yol gösterici ilkeleri, yaptığımız işin temelini oluşturur. Hala harika oyunlar yapmak ve siz oyuncularımızla açık iletişim kurmak istiyoruz. Şimdilik odak noktamız, platformdan bağımsız olarak Cyberpunk 2077'den keyif aldığınızdan emin olmak için çok çalışmak.

Cyberpunk'ın ötesinde, hazır olduğumuzda daha fazla paylaşacağımız gelecek için birçok planımız var. Bu videoyu izlemeye zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz.
 

Geri
Yukarı