Cyberpunk mı Watch Dogs Legion mu?

Nicksizfury

Centipat
Katılım
9 Temmuz 2020
Mesajlar
1.455
Makaleler
10
Çözümler
3
Yer
Dark Souls oynuyor
@Nicksizfury Hocam niye kızgın bıraktınız?
Bir oyunun bence vasatın altında olması için oyunun çalışmaması lazım. Cyberpunk'a çoğu kişi vasatın altında diyor ama sözde vasat demelerinin sebebi oyunun buglı ve optimizasyon sorunun olması. Ama nedense bende bug neredeyse hiç olmuyor.

Oyunun bu sorunlarını yok saymıyorum kesinlikle. Çoğu kişide bu sorunlar oluşuyor. Ama sırf bunlardan bir oyuna vasatı geçtim vasatın altı denmez. Artık sanırım böyle bir kültür oluştu. İnsanlar kendilerinin beğenmediği oyuna vasat veya vasatın altı diyorlar. Sanırım bu arkadaşlar kötü ve vasatı birbirinden ayıramıyor. Ve yine bu arkadaşlar bence demeyip genel konuşup bir çok insanın beğendiği bir oyundan soğumasına ve deneyim edememesine olanak sağlıyor.

Bir oyuna vasatın altında denmesi için bence oyunun doğru düzgün çalışmayıp neredeyse oynanamıyor olması gerekli. Oyun buglımı oyunun optimizasyonumu kötü patlatıyorlar vasat veya vasat altını. Bence bu yanlış ve bence yanlış olduğu için kızgın attım.
 

ReMoon Welles

Picopat
Katılım
21 Mayıs 2020
Mesajlar
633
Makaleler
1
Çözümler
1
Bir oyunun bence vasatın altında olması için oyunun çalışmaması lazım. Cyberpunk'a çoğu kişi vasatın altında diyor ama sözde vasat demelerinin sebebi oyunun buglı ve optimizasyon sorunun olması. Ama nedense bende bug neredeyse hiç olmuyor.

Oyunun bu sorunlarını yok saymıyorum kesinlikle. Çoğu kişide bu sorunlar oluşuyor. Ama sırf bunlardan bir oyuna vasatı geçtim vasatın altı denmez. Artık sanırım böyle bir kültür oluştu. İnsanlar kendilerinin beğenmediği oyuna vasat veya vasatın altı diyorlar. Sanırım bu arkadaşlar kötü ve vasatı birbirinden ayıramıyor. Ve yine bu arkadaşlar bence demeyip genel konuşup bir çok insanın beğendiği bir oyundan soğumasına ve deneyim edememesine olanak sağlıyor.

Bir oyuna vasatın altında denmesi için bence oyunun doğru düzgün çalışmayıp neredeyse oynanamıyor olması gerekli. Oyun buglımı oyunun optimizasyonumu kötü patlatıyorlar vasat veya vasat altını. Bence bu yanlış ve bence yanlış olduğu için kızgın attım.
Bende de bug olmuyor bu arada. Sizinle aynı fikirdeyim.
Kesinlikle Cyberpunk'a vereceğin para değmez oyun bug dolu Watch Dogs al.
Oynanışı bozmayan bugları takmayın, WD: Legion Metacritic User notu: 5.6, Metascore: 7.2, ne alınması gerektiği puanlardan belli. Ki sistemine baktığımızda Cyberpunk oynayamıyorsunuz. GeForce NOW ile oynadıysanız bir şey diyemem.
 

bedoc22

Picopat
Katılım
21 Aralık 2020
Mesajlar
216
Çözümler
1
Bende de bug olmuyor bu arada. Sizinle aynı fikirdeyim.

Oynanışı bozmayan bugları takmayın, WD: Legion metacritic user notu: 5.6, metascore: 7.2, ne alınması gerektiği puanlardan belli. Ki sistemine baktığımızda Cyberpunk oynayamıyorsunuz. GeForce Now ile oynadıysanız bir şey diyemem.

PS4'te oynadım.
30 Dk'de bir oyundan atıyordu.
 

Kreinnar

Centipat
Katılım
20 Temmuz 2019
Mesajlar
955
Çözümler
2
WD 1'i bitirdim, WD 2'ye giriş yaptım ve daha WD 3 çıkmadan önce sosyalde de konu açtım. Fiyasko olacağına dair. Herkes hype'lıydı. Yok böyle olacak yok şöyle olacak. Gösterdikleri ile bile tam bir oyun olamayacakken bir ton da özellik kaldırmışlar :). Görünen köy kılavuz istemez. Bir oyunun araba dinamiği 3 oyunda düzeltilemez mi ya? Aiden Pierce reis üşüyoruz be...
 

Nuudelchin

Picopat
Katılım
10 Aralık 2020
Mesajlar
96
Çözümler
1
Watch dogs mu? Berbat bir oyun serisi hepsini oynadım 5dk dan fazla zevk almadım o kadar sıkıcı ve kanser ki oyun hiçbir alanda iyi değil hikaye:kötü görevler:leş oynanış:kötü grafikler:watch dogs 3 dışında diğerleri ortalama. Watch dogs 2 nin optimizasyonu neydi öyle ya hayatımda oynadığım en kötü optimizasyonlu oyunlardan.(Cyberpunkla yarışır) Watch dogs 2 de ki silahlar boncuk atıyordu bide ikide bir adam ölünce havaya falan uçuyordu arabam çarpınca diğer arabaların içine giriyordu. Online girmiştim herkes ölümsüzdü NPCler de zaten yapay zeka yoktu adam önünde duran tabelaya takılmıştı yanından bile geçmiyordu. Birde dünyanın altına düşme bug'ı vardı. Human fall flat oyna daha çok eğlenirsin. Watch dogs 1,2,legion parasına değmeyen oyunlar 30tl falan olmaları lazım insanlar bu oyuna nasıl çok olumlu inceleme veriyorlar anlamıyorum. DLC lerini bile almıştım parama yazık oldu. Watch dogs 1'i bedava almama rağmen bitirmekle uğraşmadım bile. Aynı şekilde incelemelere kanarak Watch Dogs 2 aldım ve hiç eğlenmedim oynarken. Watch dogs 3 ise beklediğim gibi klasik Ubisoft Cyberpunk 2077 oynamadığım için birşey diyemeyeğim ama watch dogs *bence* berbat bir seri.
 
Son düzenleme:
Yukarı