Deilmi kulaklık alınır mı?

AllyFeedon

Hectopat
Katılım
8 Mart 2019
Mesajlar
1.906
Makaleler
4
Çözümler
7
Yer
Los Santos
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Abi alacaksan niye bana soruyorsun? Bana ne yani. Kötü deyince de biz kötü oluyoruz hayret bir şey. Herkes kendi cebine göre konuşuyor bla bla bla. Kendi cebinden ziyade adamın istediği özellikler o fiyata. Ben ne yapayım?
 
KS
KS
Skyless

Skyless

Decipat
Katılım
27 Temmuz 2021
Mesajlar
1.632
Çözümler
9
Alınmaz diyorlar, arkadaşın dediği gibi kendi bütçelerine göre yorum yapıyor falan filan olabilir de size alınmaz dediği halde neden bu ürünün kötü olduğunu kabul etmiyorsunuz? Anlıyorum bütçeniz yetmiyor fakat çoğu kişinin adını bile ilk defa duyduğu markadan alacağınıza biraz daha biriktirip daha iyi bir şey almanız veya bu bütçede isteklerinizden kısıp daha kaliteli bir şey almanız daha iyi olur.

Hayır hocam kötü olabilir. Benim sinirim bozulan şey kulağında patlar falan demeleri şu ana kadar olmamış bir şey.

Abi alacaksan niye bana soruyorsun? Bana ne yani. Kötü deyince de biz kötü oluyoruz hayret bir şey. Herkes kendi cebine göre konuşuyor bla bla bla. Kendi cebinden ziyade adamın istediği özellikler o fiyata. Ben ne yapayım?

Senin gelip buraya yazman kendi tercihin ben zorla yazdırtmadım.
 
KS
KS
Skyless

Skyless

Decipat
Katılım
27 Temmuz 2021
Mesajlar
1.632
Çözümler
9
Katılım
6 Ağustos 2020
Mesajlar
5.668
Makaleler
2
Çözümler
42
Merhaba. Çok büyük bir bütçem yok. Trendyol'dan bu kulaklığı almayı düşünüyorum. Sizce güzel midir?

Zamanında 75 TL'ye satılan çakma AirPods'lar ile aynı kalitede 2 gün güzel gider 3. günde çöpe gider misali. (Kuzenden biliyorum)
 
Yukarı